Zoals het had kunnen gaan - Fopke Deel 3c Frankrijk

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
PJ57
Vul het getal in: 123

Zoals het had kunnen gaan - Fopke Deel 3c Frankrijk

Bericht door PJ57 » do 04 dec 2025, 18:33

Dan komt de dag dat Michael aan zal komen. Fopke’s vader gaat hem halen in Avignon, waar Michael met de trein naartoe gereisd is. Fopke gaat met hem mee. Ik niet, want ik ben immers niet Fopke's vakantievriend maar die van zijn zusje. Opeens steekt dat statusverschil me even, maar al gauw bedenk ik dat ik niets te klagen heb gehad. Alleen: hoe gaat het nu verder?

Twee uur later komt de auto de oprijlaan op knerpen, en stappen Fopke en Michael uit. Oh mijn god, wat is Michael knap! Totaal niet zoals ik hem mij voorgesteld had. Zijn haar is meer kastanjebruin met een warme rode gloed, in mooie lokken om zijn regelmatige gezicht. Perfect gebogen wenkbrauwen boven smaragdgroene ogen. Zulke ogen heb ik nog nooit gezien; ze lijken wel licht te geven.

"Hoi, ik ben Michael".
Hij is naar me toe gelopen, terwijl ik nog verlamd was door de onverwachte schoonheid waarmee ik werd geconfronteerd. Ik kom net op tijd bij zinnen om zijn uitgestoken hand aan te nemen. Ik voel zijn zachte handpalm en zijn stevige hand. Ik houd hem iets te lang vast, en zie een nieuwsgierige blik in zijn ogen komen.

“Ik ben Peter, welkom zal ik maar zeggen.”
"Haha, jij bent ook een gast, toch?”
Ik word een beetje rood vanwege mijn onhandigheid. Fopke redt me eruit.
“Peter voelt zich na een week al helemaal thuis. Net als jij, na een paar dagen. We slapen trouwens met zijn drieën op zolder.”
Zie ik daar nu een ondeugende glinstering in de ogen van Michael? Het zal wel wensdenken van mijn kant zijn. Ik ben wel héél erg benieuwd naar zijn lijf. Dat zal ik vanavond wel zien. Maar of ik zijn pik ook te zien zal krijgen?

We zitten op het terras voor het huis, in de schaduw van de bomen, met een koud glas. Ik heb een voorkeur ontwikkeld voor een sirop de menthe, die kennen we thuis niet.
Vooral Fopke en Michael praten honderduit; ze hebben elkaar al een poosje niet gezien. Michael woont in Arnhem, maar was vroeger een buurjongen van Fopke.
Ik houd me een beetje afzijdig, en geniet van de avondzon die achter de bergen zakt en het beginnende geluid van cicaden. Eén van de honden ligt naast mijn stoel, en ik kroel op zijn kop. Ik kijk zo onopvallend mogelijk naar Michael. Zijn gezicht is expressief en levendig, zoals hij met Fopke zit te praten. De jongens zijn duidelijk zeer vertrouwd met elkaar.

Na het avondritueel gaan we met zijn drieën naar onze slaapzolder, Fopke voorop. Ik volg Michael, zodat ik op de trap een goed zicht heb op zijn billen. Hij heeft een strakke broek aan, en zijn ronde billen tekenen zich goed of. Hm, ziet er lekker uit, wat smaller dan de kont van Fopke. Michael is überhaupt wat slanker.

“Mijn bed is in het midden, en jouw bed is rechts. Peter slaapt links”, wijst Fopke aan.
“Okay, ziet er gezellig uit. Waar kunnen we ons wassen?”
“Daarachter is een wasbak en een toilet. Voor een douche moet je naar het hoofdhuis.”

Michael zet zijn tas neer en gaat op zijn bed zitten. Hij wipt een beetje op en neer, en knikt goedkeurend.
“Mooi, niet te zacht, gelukkig".
Ik denk in mezelf: en gelukkig kraken de bedden ook niet...

“Wil jij jezelf eerst klaarmaken voor de nacht, Michael? Je hebt een lange reis achter de rug.”
"Dat is goed", zegt Michael, en hij begint zich uit te kleden.
Fopke en ik zitten op onze bedden toe te kijken. Gelukkig geneert Michael zich niet.
Als hij zijn shirt uittrekt, zie ik zijn bleke torso. Hij is slanker dan Fopke, maar strak gespierd. Geen grammetje vet te veel. Ik ben benieuwd of hij ook rood schaamhaar heeft, maar dat krijg ik (nog?) niet te zien. Michael houdt zijn slip aan als hij in het washok verdwijnt.

“Je hebt me niet verteld dat hij zo knap is”, fluister ik tegen Fopke.
“Moet ik me zorgen gaan maken?”
Fopke veinst jaloezie, maar ik zie dat hij het niet echt meent.
“Nee, jij bent de beste".
Ik geef hem een snel kusje op de mond.
“Waarom heb je nooit wat met hem geprobeerd? Hij is veel knapper dan ik.”
“Hé, maak jezelf niet kleiner dan je bent. Het is er gewoon nooit van gekomen. De situatie deed zich niet voor, zoals met jou wèl.”
“Zou je wel een triootje met hem willen doen?”
“Zeker, maar laten we niet te snel van stapel lopen. Voorzichtig aan, want ik weet niet hoe hij zal reageren. We lopen het risico dat we alles stuk maken.”
“Okay, je hebt gelijk. Maar ik moet er niet aan denken dat ik wekenlang niet met je kan vrijen.”
“We moeten wachten tot hij slaapt. Dan héél voorzichtig en zachtjes kunnen we wel wat proberen.”

Ik voel meteen mijn pik hard worden. In het donker stiekem Fopke pijpen terwijl Michael ernaast ligt, dat lijkt me enorm geil.

Nadat Fopke en ik ook ons opgefrist hebben en onze tanden gepoetst, gaan we in bed liggen. Helaas met onze slips aan, net als Michael. Niet meteen op de eerste avond hem laten schrikken, is het devies.
We blijven nog een poos in het donker kletsen. Michael vertelt over zijn reis, voor het eerst alleen. En over zijn eerste indrukken van het landschap. Fopke vertelt over de rivier en het dorp en hoe het er hier aan toe gaat. Ik heb intussen mijn slip naar beneden geschoven, en lig zachtjes te trekken aan mijn pikkie terwijl ik naar de jongens luister. We liggen onder lichte lakens, maar het is zo donker dat er niets te zien is. Ik fantaseer over Michaels lijf en pik, en wat ik daar allemaal mee zou willen doen.

Na enige tijd worden we stil en slaperig. Althans, zo te horen aan hun regelmatige ademhaling vallen Fopke en Michael in slaap. Ik wacht nog een minuut of tien, om zeker te weten dat Michael slaapt, en schuif dan zachtjes naar Fopke toe. Ik til zijn laken op, en ga tegen hem aan liggen. Terwijl ik mijn arm op zijn borst leg en zijn linker tepel streel, wordt Fopke wakker. Gelukkig blijft hij ook stil, en begint mijn rug te strelen. Ik kus zijn hals en streel met mijn hand over zijn borst naar zijn lul, die al snel keihard wordt in zijn slip. Ik pak zijn ballen vast, en knijp er zachtjes in. Dan pak ik zijn lul en begin hem over de volle lengte te masseren.

Ik voel dat Fopke met zijn vingers mijn kont streelt. Met zijn middelvinger streelt hij heen en weer door mijn bilspleet, en masseert hij mijn kringspier. Ik word er bloedgeil van, en wil zijn lul in mijn mond, nú. Ik laat me naar onderen glijden, en vind op de tast zijn stijve geslacht. Fopke tilt zijn kont iets op, en ik schuif zijn slip naar beneden. Zijn warme staaf voelt heerlijk in mijn hand, en ik laat hem snel in mijn mond glijden. Mijn lippen masseren zijn eikel, terwijl ik hem langzaam aftrek.
Om hem dieper in mijn keel te kunnen nemen, ga ik op mijn knieën tussen zijn benen zitten. Het laken glijdt van ons af, maar dat kan me nu niks meer schelen, zo geil ben ik. Fopke's warme staaf zuig ik steeds dieper mijn mond en keel in. Daar ben ik inmiddels zo aan gewend dat ik dat zonder kokhalzen kan.
Dan hoor ik een zachte kreun van Fopke. Oei, dat is link.

“Wat doen jullie daar”, hoor ik Michael fluisteren, en meteen gaat zijn zaklamp aan.
Ik baad in het volle licht van de zaklamp, dat over Fopke's lijf en mijn hoofd glijdt. Daar zit ik dan, op mijn knieën met Fopke's pik in mijn mond in de schijnwerper die Michael op me richt, op een halve meter afstand. Mijn hele lichaam verstijft, en ik durf niet naar rechts te kijken...

Gesloten