Zoals het had kunnen gaan - Voorwoord

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
PJ57
Vul het getal in: 123

Zoals het had kunnen gaan - Voorwoord

Bericht door PJ57 » zo 09 nov 2025, 18:49

VOORWOORD

Ik wil hier een serie verhalen gaan plaatsen. Dit zijn de seksuele memoires van PJ57. Ik gebruik mijn ‘screen name’, en zoals die suggereert ben ik van 1957. Ik ben dit jaar 68 geworden, en heb het één en ander meegemaakt. Maar ook: ik heb veel níet meegemaakt wat ik wel graag had gewild.

Deze memoires bevatten zowel echte gebeurtenissen als fictie. Met jongens die ik gekend heb, onder hun echte voornaam. Het eerste deel van de verhalen is altijd waar gebeurd, met de beschrijvingen van de jongens en de situaties. Alleen gaat het verhaal meestal halverwege over in fictie, met seksuele avonturen die in werkelijkheid niet echt zo gebeurd zijn.
Maar die fictie is steeds in overeenstemming met wat ik toen al gefantaseerd heb. Waar ik over droomde en een sterk verlangen naar had. Maar waar ik vanwege de maatschappelijke taboes en verboden niet het initiatief voor durfde te nemen of door te zetten. Ik haal deze jongens nog vaak uit mijn herinneringen naar boven, en denk dan: “Wat als…”.

De wensen en fantasieën van vroeger zet ik nu op papier. Niet als oude man die verlangt naar seks met jonge jongens, maar terugdenkend aan de jongen/man die ik zelf was, en de avonturen die ik (deels) gemist heb.

Omdat deze fantasieën deel uitmaken van mijn geheugen, behoren ze tot mijn memoires – zoals het had kunnen gaan.
Het is aan de lezer om te bedenken waar de fictie begint … of niet.

In elk geval veel plezier gewenst bij het lezen. Wellicht herkent je deze ervaringen in je eigen leven, en roepen ze prettige herinneren op.

Mars_69
Vul het getal in: 123

Re: Zoals het had kunnen gaan - Fopke Deel 1 De villa

Bericht door Mars_69 » zo 09 nov 2025, 20:47

Mooi begin

Plaats reactie