KERST 2024 EN JAARWISSELING

Voor alle onderwerpen die je kwijt wilt.
Plaats reactie
Lucky Eye

KERST 2024 EN JAARWISSELING

Bericht door Lucky Eye » di 24 dec 2024, 09:20

Goedemorgen!

Bijna kerst. Zoals je vaak om je heen hoort: "De tijd is snel gegaan." Op zich flauwekul. De tijd gaat nog steeds net zo snel als altijd.
Voor mij is het een gevoel. En daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Als je in een jaar van het een in het ander valt, lijkt het soms alsof je geleefd wordt. Je hoeft helemaal niets te doen, alles rijgt zich als vanzelf aaneen.

Maar ... een gevoel. Ooit leerde ik eens in een cursus het volgende: "Een gedachte is een gedachte, hoezeer die gedachte ook roept dat het anders is!" En dat zou je ook heel goed kunnen toepassen op het begrip "gevoel".

Voor mij was er in het afgelopen jaar niet echt tijd om een verhaal af te maken. Het is gebleven bij een paar hoofdstukken in het ene verhaal, een paar hoofdstukken van iets anders, en het begin van iets nieuws. Geen reden om te juichen, maar het is niet anders. Het leven was, ondanks dat ik niet echt aan schrijven toegekomen ben, vol genoeg voor mij.

Gelukkig heb ik gezien dat er nieuwe verhalen gekomen zijn hier, en dat er ook een verhaal voor de kerst is! Tijd dus om te gaan lezen hier. De vrije dagen van kerst (hoewel bepaalde dingen toch ingepland zijn), tussen kerst en oudjaar, zijn daar een mooie gelegenheid voor voor mij.

Ik wens iedereen die dit Forum bezoekt: Prettige kerstdagen en alle goeds voor het nieuwe jaar!

Groeten,
Lucky Eye

Oliver
Beheerder

Re: KERST 2024 EN JAARWISSELING

Bericht door Oliver » di 24 dec 2024, 17:35

Lucky!

Wat fijn om weer eens van je te horen!
Ook voor jou wens ik je hele fijne feestdagen en alle goeds voor het nieuwe jaar.

Dikke groet,
Oliver

Plaats reactie