Terug naar college deel 5

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Hein
Berichten: 42
Lid geworden op: wo 04 nov 2009, 18:13

Terug naar college deel 5

Bericht door Hein » do 17 dec 2009, 21:30

Hey, beste mensen, lieve lezers,
Deel vijf van "Terug naar college" is geplaatst! Ik hoop dat jullie er plezier aan beleven. Het oorspronkelijk verhaal is weer een beetje bijgewerkt. Ik merk dat dit hier en daar nodig is. Per slot van rekening was het ooit het eerste verhaal dat ik schreef. Leuk om de zaken weer opnieuw te beleven e juist even een extra dimensie te geven. Ik hoop dat je geniet en mij wat laat horen!
Groet van Hein,Johan

Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Re: Terug naar college deel 5

Bericht door Bingo » zo 20 dec 2009, 00:34

Hallo Hein

Ik vindt jou verhaal echt mooi, maar ik verwacht niet dat je veel reactie zult krijgen.
De meeste zullen je verhaal kennen van hothomo, en in het begin dacht ik ook ik ken dit verhaal al. Maar daar zat ik dus mis mee, ik vindt het nu beter en aangrijpend.
Ik leef mee met DEZE personen wat ik op hothomo niet had, en nu door mijn reactie hoop ik dat er toch nog meer mensen jou verhaal gaan lezen.
Eerst wilde ik afwachten dat jij je deel had geplaatst, voordat ik mijn verhaal begon.
In de hoop dat ik verhaal 100 kon plaatsen, maar dacht later "laat de eer aan een betere schrijver"
Ik wens jou en alle andere lezers een mooi en gelukkig kerstfeest ( hopenlijk een witte ), en voor het volgend jaar veel geluk en vooral gezondheid.

Groetjes van Bingo

Hein
Berichten: 42
Lid geworden op: wo 04 nov 2009, 18:13

Re: Terug naar college deel 5

Bericht door Hein » zo 20 dec 2009, 01:33

Hey, Bingo,
Leuk je reactie! Doet me goed. Ja, natuurlijk zullen veel mensen dit verhaal al kennen, maar ik hoop toch dat ze nog een keer naar kijken. Ik doe mijn best er een extra dimensie aan te geven, door het hier en daar, waar mogelijk, wat aan te scherpen.
Dank voor je bemoedigende woorden.
Groet van Johan of Hein, net zo je wilt! x

Plaats reactie