"Bosbessen plukken" door Amexic

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

"Bosbessen plukken" door Amexic

Bericht door Oliver » vr 08 dec 2023, 22:43

Een nieuw verhaal van Amexic.
Met een cliffhanger die niet in de laatste zin staat. ;)

Wimmie
Berichten: 144
Lid geworden op: wo 01 jan 2020, 23:09
Vul het getal in: 123

Re: "Bosbessen plukken" door Amexic

Bericht door Wimmie » za 09 dec 2023, 08:46

Een Frank, naar later blijkt ook een Wim, bosbessen, alle twee de jongens meer volwassen en beter in hun vel zittend, gaan ze elkaar in de volgende delen vinden? Wat heeft dat bosbessen plukken voor Frank betekend dat hij het zich twee jaar later nog herinnert?
Laatst gewijzigd door Wimmie op za 09 dec 2023, 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: "Bosbessen plukken" door Amexic

Bericht door Sjack013 » za 09 dec 2023, 14:50

Americ,
ben zeer benieuwd naar het vervolg!!!

Sjack

Wimmie
Berichten: 144
Lid geworden op: wo 01 jan 2020, 23:09
Vul het getal in: 123

Re: "Bosbessen plukken" door Amexic

Bericht door Wimmie » ma 11 dec 2023, 14:51

Dag Amexic, een deel 2 en deel 3 snel achter elkaar, ik was deel 2 nog aan het verwerken en toen was deel 3 er al. Had ik een deel 2 met hernieuwde kennismaking met Frank verwacht, daar kwam Lea onverwacht om de hoek. Voor mij verrassend. Niet verwacht van Wim. Deel drie brengt Frank dan weer ten tonele. En het gesprek gaat over de kwetsbare periode van Frank. Daar praat je niet met iedereen over. Gaan ze samen joggen of lopen? En Lea? Ik zit vol vraagtekens. Je houdt het - als vaker - spannend! Ben nu wel heel benieuwd naar deel 4.

Wimmie
Berichten: 144
Lid geworden op: wo 01 jan 2020, 23:09
Vul het getal in: 123

Re: "Bosbessen plukken" door Amexic

Bericht door Wimmie » wo 13 dec 2023, 10:51

En dan is Lea helemaal terug in deel 4. Op een doortastende manier die helemaal verkeerd uitpakte. Lea had ik me zo niet voorgesteld. Wim waarschijnlijk ook niet. Hij zet er een duidelijke punt achter. Ten gunste van Frank? Daar heeft hij al minimaal zo veel contact mee gehad als met Lea, schat ik zo in. En qua kwaliteit waarschijnlijk beter. Tussen de bedrijven door geeft hij ook nog toe dat hij waarschijnlijk homo is. Zou Frank dat ook zijn? En wordt het wat tussen die twee, of komt er een andere wending? Hangt van het aantal komende delen af, denk ik. De laatste verhalen van jou, Amexic, waren wisselend: 5 en 16 delen. Misschien gaat deel 5 iets onthullen?

Wimmie
Berichten: 144
Lid geworden op: wo 01 jan 2020, 23:09
Vul het getal in: 123

Re: "Bosbessen plukken" door Amexic

Bericht door Wimmie » do 14 dec 2023, 11:10

Amexic, ik had nog niet gesuggereerd dat het volgende deel 5 misschien meer zou laten blijken en daar stond deel 5 er al. Frank lijkt me verder dan Wim. Ik zegt bewust lijkt, omdat ik voorzichtig word met verwachtingen in jouw verhaal. Frank zal (ook) voorzichtig zijn, Wim zit in spreidstand. Eerlijk gezegd: geen idee wat ik van deel 6 moet verwachten! Ik laat me verrassen.

Amexic
Berichten: 156
Lid geworden op: wo 10 jun 2015, 20:14
Vul het getal in: 123
Locatie: Antwerpen

Re: "Bosbessen plukken" door Amexic

Bericht door Amexic » do 14 dec 2023, 16:50

Dank je Wimmie voor al je reacties. Zo krijg ik een beter zicht op mijn verhaal en hoe je het beleeft. Het jouwe moet ik nog lezen en ik zal waarschijnlijk ook commentaar geven.

Wimmie
Berichten: 144
Lid geworden op: wo 01 jan 2020, 23:09
Vul het getal in: 123

Re: "Bosbessen plukken" door Amexic

Bericht door Wimmie » do 14 dec 2023, 18:20

Fijn, Amexic, jouw reactie. Ik begon me al bezwaard te voelen doordat alleen ik reacties gaf. Ik dacht: "Misschien ben ik wel een uitslover!" Van mezelf weet ik hoe prettig het is reacties te krijgen, daarom heb ik gewoon volgehouden. Ik beleef een verhaal (op mijn manier uiteraard) en ik dacht dat het handig was dat terug te geven. Kennelijk terecht! Ik ga er mee door!

Wimmie
Berichten: 144
Lid geworden op: wo 01 jan 2020, 23:09
Vul het getal in: 123

Re: "Bosbessen plukken" door Amexic

Bericht door Wimmie » za 16 dec 2023, 14:06

Deel 6 en 7 staan nogal loodrecht op elkaar. In deel 6 gebeurt eindelijk wat ik verwachtte, in deel 7 zie ik dan ineens een Frank die bang is dat hij forceerde, dat uitspreekt en daarna afstand houdt, zo ver zelfs dat hij niet meer bereikbaar is. Wat is er met Frank? En waarom gaat Wim in op wat Alex voorstelt. Wat gaat er gebeuren? Krijgt Wim daar spijt van? Wat mij het meest intrigeert is Frank. Afhankelijk van wat Wim gaat doen met Alex kon hij wel eens een stevige klap krijgen. Gaat deel 8 dat onthullen? Ik vind het verhaal steeds meer iets van een soort rustige thriller krijgen. Bedabkt Amexic.

Wimmie
Berichten: 144
Lid geworden op: wo 01 jan 2020, 23:09
Vul het getal in: 123

Re: "Bosbessen plukken" door Amexic

Bericht door Wimmie » zo 17 dec 2023, 15:55

Dag Amexic, ik heb echt met spanning gewacht op deel 8. Toch weer verrassend. Wim staat (vanuit mijn standpunt, dan) sterk in zijn schoenen. Hij zegt dat hij een relatie heeft. Hij had ook iets anders kunnen zeggen. En wat hij mist kunnen we wel raden. Maar dat zegt iets over hoe hij naar Frank krijgt. Die hem flink lang in ongerustheid laat zitten.
Maar dan die brief.
'Liefste Wim' en dan een aantal A4-tjes. Wat staat daar in?
Ik wacht met nog meer spanning op deel 9. Dat doe je heel goed, moet ik zeggen!
Bedankt maar weer!

Plaats reactie