"Aanvullen"

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: "Aanvullen"

Bericht door Oliver » za 09 apr 2022, 00:08

Deel 19 staat online!

Joep neemt een spannend besluit.
Dat heeft aparte gevolgen...

Lees ze!
Oliver

Directe link naar deel 19: https://oliversverhalen.nl/aanvullen-deel-19/

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: "Aanvullen"

Bericht door Sjack013 » za 09 apr 2022, 09:10

Adam met Tessa. Dat had ik al gehoopt. Twee verliefde stelletjes bij elkaar. Ze kunnen elkaar tot grote hoogtes brengen.
Ook Joep wordt zelfverzekerder. De volgende stap is thuis vertellen over de relatie en op vakantie gaan. Ik zie alles zonnig in. Hopelijk komt er geen kink in de kabel!!
Oliver, ontzettend bedankt voor dit deel,

Sjack

Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Re: "Aanvullen"

Bericht door Bingo » za 09 apr 2022, 16:09

Jahoe, eindelijk wat meer in kijk in die stelletjes.
Heerlijk hoe jij dat zo mooi kunt omschrijven Oliver, ik had ook al verwacht dat het wat ging worden tussen Tesa en Adam.
Het is wat sjack013 zegt, nu thuis nog even vertellen maar volgens mij weten ze het bij hem thuis ook wel al zo'n beetje dat er meer is tussen de jongens.
Weer een week wachten en wie weet krijgen we wel een dubbele aflevering omdat het Pasen is, maar laat je niet gek maken Oliver!
Geduld is een schone zaak zegt men altijd.

Mijn dank is groot voor dit deel Oliver en ik kijk verlangend uit naar het volgend deel.
Groetjes van Jean


Ik ben zoals ik ben en dat is goed zo!

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: "Aanvullen"

Bericht door Oliver » za 09 apr 2022, 21:25

Bingo schreef:
za 09 apr 2022, 16:09
Weer een week wachten en wie weet krijgen we wel een dubbele aflevering omdat het Pasen is, maar laat je niet gek maken Oliver!
Geduld is een schone zaak zegt men altijd.
Dat zou betekenen dat het verhaal dan al ten einde zou komen.
Nog twee delen.
Nog twee weken. ;)

Wimmie
Berichten: 142
Lid geworden op: wo 01 jan 2020, 23:09
Vul het getal in: 123

Re: "Aanvullen"

Bericht door Wimmie » zo 10 apr 2022, 08:22

Joep maakt geen grote stappen, neen, Joep maakt een sprong. De manier waarop hij zijn 'geheim' onthult vind ik knap, het lijkt spontaan maar hij zal er wel over hebben nagedacht. En Adam is niet voor niets een vriend van Levy, want die accepteert Joep zoals Levy het ook deed: hij is even verbaasd maar daarna ziet hij Joep gewoon als Joep. En Joep maakt Levy weer eens duidelijk hoe helpend Levy voor hem is. Dat er een tweede stelletje ontstaat is leuk, maar is het een leuke bijzaak? Het helpt Joep wel degelijk, dus zoveel bijzaak is het nu ook weer niet. Gaat Joep mee naar het studieweekeind (ik verwacht dan iets anders dan een weekeind van ex studiegenoten)? Dat verwacht ik wel: dat past helemaal in de ontwikkeling die hij in korte tijd heeft doorgemaakt. En de ouders en de broer van Levy: die zijn een voorbeeld van hoe je ouders en een broer(tje) zou willen wensen. Helaas blijft het bij wensen. Niet alle ouders zijn in staat hun kinderen gewoon te accepteren zoals ze zijn. Waarom zegt Joep: ik wilde dat het bij mij ook zo ging? Zijn ouders zullen de relatie met Levy vast ook wel accepteren. Zij hebben al meer geaccepteerd. Waarom altijd die twijfel aan je eigen ouders, net als zelfs bij Levy? Zijn moeder maakte het hem wel heel erg dudielijk: wij zijn niet dom. Een interessant thema.
Nog twee afleveringen? Wat gaat Joep ons nog meer laten zien? Komen er nog (negatieve) verrassingen? Ik hoop geen negatieve verrassingen, maar je weet het nooit! Gewoon nog 2 weken op zaterdagmorgen zo vroeg mogelijk naar Oliversverhalen. Bedankt, opnieuw, Oliver!

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: "Aanvullen"

Bericht door Oliver » za 16 apr 2022, 00:36

Deel 20 staat online!

Joep heeft een kleine inzinking.

Lees ze!
Oliver

Directe link naar deel 20:https://oliversverhalen.nl/aanvullen-deel-20/

Wimmie
Berichten: 142
Lid geworden op: wo 01 jan 2020, 23:09
Vul het getal in: 123

Re: "Aanvullen"

Bericht door Wimmie » za 16 apr 2022, 08:03

Eigenlijk heb ik op dit deel maar één reactie: ontroerend, mooi, lief. In alle opzichten: Joep en Levy, Eline, Tessa en Adam, de inhoud, wat gebeurt, de samenvatting van wat is gebeurd. Levy is een in-goed joch. Joep boft met hem, maar Levy boft ook met Joep!
Mijn waaromvraag uit mijn vorige reactie kreeg een helder antwoord: "‘Ineens sloeg ik dicht. Alsof ik opnieuw moest vertellen dat ik een jongen was, een jongen wilde zijn. Heel gek. Echt zweten hé?".
Ik vind het een ontroerend, mooi, lief verhaal. Heb begrepen dat er nog één aflevering komt. Ik hoop dat ze samen en leuk en geslaagd weekeind gaan hebben. Dat zou weer, opnieuw, een volgende stap zijn. Het is ze gegund.
Oliver: ontzettend bedankt. En vooreerst: prettige en goede paasdagen. Dat geldt ook voor alle andere lezers!

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: "Aanvullen"

Bericht door Sjack013 » za 16 apr 2022, 10:02

Wederom haalt Wimmie weer de woorden uit mijn mond! Inderdaad ontroerend. Daarbij wil ik ook het woord alert toevoegen. Na een knus samenzijn is Levy toch zeer alert en attent. Hij gunt Joep zijn privacy, door naar de badkamer te gaan, zodat Joep in alle rust en geborgenheid zich kan fatsoeneren. Tekenend dat ze elkaar in hun waarde laten.
Heerlijk om te lezen.
Was dit overal en altijd maar zo. Realiteit is helaas anders en tegenstrijdig. Laat dit verhaal een voorbeeld zijn hoe het moet.
Volgende week helaas het laatste deel. Waarschijnlijk staat het weekend dan centraal. Ik verwacht geen beren op de weg meer. Het is een sprookje: En ze leefden nog lang en gelukkig............
Oliver, ontzettend bedankt voor dit deel,

Sjack

Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Re: "Aanvullen"

Bericht door Bingo » za 16 apr 2022, 16:24

Hoi Oliver,

Ik hoef eigenlijk niets meer te zegen, ik zie ook geen problemen meer ( wat David aangaat, die is gelukkig helemaal uit beeld en hoop dat het ook zo blijft ).
Ook ben ik blij dat het tussen Tessa en Adam goed gaat, natuurlijk geld dit ook voor Joep en Levy wel hoop ik dat Eline ook nog een vriendje of misschien wel een vriendinnetje krijgt want zij verdiend dat in mijn ogen zeker.
Ik kijk uit naar ( jammer genoeg ) het laatste deel ik heb er eerlijk van genoten en daarom ook mijn dank naar Oliver en wens iedereen fijne en gezellige paasdagen toe.

Groetjes Jean

IK ben zoals ik bed en dat is goed zo!

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: "Aanvullen"

Bericht door Oliver » vr 22 apr 2022, 22:30

En daar is het dan, het laatste deel van "Aanvullen".

Dank jullie wel allemaal voor het volgen, de feedback en reacties hier op het forum en op Facebook, maar natuurlijk ook voor het meeleven met Joep en Levy!

Lees ze!
Oliver

Directe link naar deel 21: https://oliversverhalen.nl/aanvullen-deel-21-slot/

Plaats reactie