"Aanvullen"

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Amexic
Berichten: 142
Lid geworden op: wo 10 jun 2015, 20:14
Vul het getal in: 123
Locatie: Antwerpen

Re: "Aanvullen"

Bericht door Amexic » do 13 jan 2022, 18:44

Het voelt vertrouwd... het overstelpt worden met personages en indrukken. Help denk ik dan, het mocht wat eenvoudiger starten. Het gaat altijd snel.
Er is veel sociale interactie. daarna krijg je als lezer greep op het verhaal.
Het verhaal ontwikkelt zich gestaag maar soms ook verrassend.
Deze keer snijd je een delicaat onderwerp aan, Oliver.
Ik laat het verhaal op me af komen. Voorlopig is er veel positiviteit.
De beider ouders zijn sympathiek, de omkadering van de vrienden is er.... De sterren staan gunstig.
Maar zo simpel is het leven vaak niet. Ik verwacht nog vuurwerk en hindernissen.
Laat maar komen.

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: "Aanvullen"

Bericht door Oliver » za 15 jan 2022, 07:46

Deel 7 staat online.

Joep worstelt, heeft nog zoveel te doen, zoveel vragen.
En Joep komt los. Tot zijn eigen verbazing, en die van Levy.

Lees ze!
Oliver

Directe link naar deel 7: https://oliversverhalen.nl/aanvullen-deel-7/

Marcel010
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 05 jan 2020, 11:56
Vul het getal in: 123

Re: "Aanvullen"

Bericht door Marcel010 » za 15 jan 2022, 08:12

Deel 7 gelezen. Leuk en verrassend. Ik ook weer iets geleerd. kan haast niet wachten op deel 8 tot en met veel. Ik doe geen voorspellingen wat er verder nog kan gebeuren, want Oliver zal ons wel verrassen met iets onverwacht.

Marcel

morning
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 27 jan 2012, 01:30
Vul het getal in: 123

Re: "Aanvullen"

Bericht door morning » za 15 jan 2022, 10:18

Beste Oliver,

Dankjewel voor weer een mooi en bijzonder verhaal. Vanaf deel 1 zit ik er weer helemaal in. Mijn excuses dan ook voor het feit dat ik nu pas reageer.

De uitdagingen waar Joep mee rondloopt en hoe je die beschrijft vind ik erg mooi. Het komt op mij ook over alsof het realiteit zou kunnen zijn.

Elk deel maakt mij nieuwsgierig naar het volgende deel. Gaan ze een relatie krijgen? Of komt er toch nog een andere jongen om de hoek? Ik zal weer geduldig moeten wachten.

Grt,
Morning
Laatst gewijzigd door morning op za 15 jan 2022, 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Wimmie
Berichten: 142
Lid geworden op: wo 01 jan 2020, 23:09
Vul het getal in: 123

Re: "Aanvullen"

Bericht door Wimmie » za 15 jan 2022, 10:26

Tussen Levy en Joep is een bijzondere relatie aan het ontstaan. Levy die wel meer zou willen maar snapt dat het niet kan en Joep voor het eerst een vriend heeft waar hij meer mee durft omdat Levy er begrijpend en positief op reageert. Gaat dat Joep over zijn angst heen helpen? Want het vriendenweekend komt eraan. Wordt dat wat of niet?
De vraag is al gesteld door Morning, maar ik loop nu tegen dingen aan die ik niet wist of kende. Daar moet je best wel veel onderzoek naar gedaan hebben, Oliver. Interessant, zeker op de leeftijd van Joep als je je net aan het ontwikkelen bent!
Ik zie het met Joep nog wel wat groeien. Maar tot wat?
En dan Adam, daar wordt een rookgordijn opgetrokken.
Volgende week het volgende deel. Het is maar een week!
Bedankt, Oliver, voor deel 7

Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Re: "Aanvullen"

Bericht door Bingo » za 15 jan 2022, 17:41

Heerlijk weer dit deel, ik ben benieuwd of Levy Joep uitnodigt om eens bij hem en zijn familie thuis te komen.
Het zou me niets verwonderen als zijn ouders zelf het voorstel gaan maken om mee te gaan naar dat vriendenweekend, maar hoe zal Joep daarop reageren als hij merkt dat zelfs de familie van Levy er voor hem zijn?
Laten we maar rustig ( nou ja rustig? ) afwachten wat het verhaal ons nog allemaal gaat brengen, wat gaat het worden met Adam heeft hij toch meer gevoelens voor Levy?
In ieder geval het word weer lekker spannend Oliver.

Groetjes Jean



Ik ben zoals ik ben en dat is goed zo.

Amexic
Berichten: 142
Lid geworden op: wo 10 jun 2015, 20:14
Vul het getal in: 123
Locatie: Antwerpen

Re: "Aanvullen"

Bericht door Amexic » za 15 jan 2022, 23:23

Adam is aan de horizon verschenen. Joep is op ontdekkingstocht en Levy... natuurlijk ook.
Hoe ingewikkeld mag het voor Levy worden? Is Levy volwassen genoeg voor een Joep die nog niet met zichzelf in het reine is?
Wat weten we niet over Adam?
Mooi scenario toch, Adam en Levy? Gemakkelijker voor Levy denk ik.
Hoe diep zal Levy al met Joep in zee zijn voor Adam boven water komt?
En hoe moeilijk wordt het dan voor Levy om te kiezen? Levy gaat in de branding terecht komen.
Maar ik schrijf het verhaal niet.
Toch leuk om je in te leven in personages in een verhaal met net iets meer inhoud.

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: "Aanvullen"

Bericht door Sjack013 » zo 16 jan 2022, 07:48

Ook ik zet vraagtekens bij Adam. In bijna ieder hoofdstuk staat wel ergens een zinspeling van hem. Tja, dan word ik achterdochtig. Ook Thijs kan ik nog niet goed plaatsen.
Een hele grote stap, Oliver, om je te laten bevoelen. Voor beiden. Terwijl ze maar net 'n paar weken elkaar kennen. Het zegt iets over mekaar te kunnen vertrouwen. Heel goed dat het niet verder ging..... Het zou het verhaal ongeloofwaardiger maken. Dit was geen stap, maar een hele grote sprong!
Oliver, enorm bedankt voor deel 7,

Sjack

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: "Aanvullen"

Bericht door Oliver » za 22 jan 2022, 01:50

Deel 8 staat online!

Joep kopieert wat van Levy.
Levy zoekt en vindt een balans.

Lees ze!
Oliver

Directe link naar deel 8: https://oliversverhalen.nl/aanvullen-deel-8/

Marcel010
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 05 jan 2020, 11:56
Vul het getal in: 123

Re: "Aanvullen"

Bericht door Marcel010 » za 22 jan 2022, 06:52

Deel 8 gelezen. Weer een stukje verder gegaan. Veel intieme dingen gedeeld, het worden echte vrienden. Maar hoe lang gaan de veranderingen voor Joep nog duren?
Misschien wilt Adam wel mee naar het vakantiehuis?
Afwachten maar wat Oliver in petto heeft voor ons, de lezers!

Marcel

Plaats reactie