Hey, allen, even voorstellen

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Plaats reactie
Hein
Berichten: 42
Lid geworden op: wo 04 nov 2009, 18:13

Hey, allen, even voorstellen

Bericht door Hein » wo 04 nov 2009, 18:19

Dat vind ik nog altijd een mooie aanhef: Lectori salutem, de lezer zij gegroet!
Mijn naam is Hein en ik ben dus nieuw op dit forum. Ik lees graag de verhalen die gepubliceerd worden. Zelf heb ik ook wel ooit dit soort verhalen geschreven. Juist het lezen of weergeven van een mooie groeiende relatie, het geworstel met wie je bent en wat je voelt, dat intrigeert mij.
Wie weet, misschien komt één van mijn verhalen ook hier eens ooit te staan!
Oliver, mysterie is weer een verhaal zoals ik van je gewend ben! Dus: schitterend!
Groet,
Hein

bas
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 02:17

Re: Hey, allen, even voorstellen

Bericht door bas » za 07 nov 2009, 00:07

Hein harstikke welkom hier, maar je maakt me (en waarschijnlijk wel allemaal) wel nieuwsgierig. wie is dat die ook schrijft, hebben we hem wel eerder gelezen, waar kunnen we ze vinden...
vragen waar alleen jij antwoord op kan geven.
graag.....
wel te verstaan.....

Hein
Berichten: 42
Lid geworden op: wo 04 nov 2009, 18:13

Re: Hey, allen, even voorstellen

Bericht door Hein » ma 09 nov 2009, 20:18

Dag Bas,
Leuk dat je geïnteresseerd bent. Ja, onder de naam Johan heb ik ook wat verhalen geschreven en gepubliceerd bij hothomo100.com. Ik ben erover aan het denken om ze ook maar eens hier te plaatsen, stukje bij beetje en dan toch ook nog wat verbeteringen aan te brengen. De titels: "Terug naar college", "Eén van een tweeling" en "Nooit te oud". Overigens hierover veel gesproken met Oliver! Schitterend is dat. De verhalen zijn mogelijk nog te vinden in de bibliotheek van de genoemde site. Maar misschien ... wacht maar af.
Groet!
Hein.

bas
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 02:17

Re: Hey, allen, even voorstellen

Bericht door bas » di 10 nov 2009, 00:52

He Hein,
2 van de 3 titels die je zei heb ik zelfs bewaard op me pc. en achter een daarvan zelfs een uitroepteken (mijn aanduiding dat ik die nog eens een keer moet lezen omdat ik die zo goed vond).
"Terug naar college" heb ik niet en kon ik ook niet zo 1 2 3 terugvinden op die site. dus......

groetjes Bas

Hein
Berichten: 42
Lid geworden op: wo 04 nov 2009, 18:13

Re: Hey, allen, even voorstellen

Bericht door Hein » di 10 nov 2009, 20:59

Hey Bas,
Geweldig dat je mijn verhalen waardeert en ze zelfs bewaart op je PC. "Terug naar college"(14 delen) is eigenlijk mijn eerste creatie. Het verhaal staat wel op homohot100 in de bibliotheek. Kijk daar maar eens en ik ben benieuwd wat je er van vindt! Langzaamaan begint een nieuw idee zich te ontwikkelen, maar ik merk dat ik door een of andere reden wat kritischer ben geworden op mijn eigen schrijfsels, dus: geduld, dat is een schone zaak!
Groet,
Hein (als auteur: Johan).
Laatst gewijzigd door Hein op do 12 nov 2009, 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Hein
Berichten: 42
Lid geworden op: wo 04 nov 2009, 18:13

Re: Hey, allen, even voorstellen

Bericht door Hein » di 10 nov 2009, 22:20

Sorry, Bas,
Het moet natuurlijk zijn hothomo100.com.
Groet,
Hein

Plaats reactie