En Route deel 6

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

En Route deel 6

Bericht door cor van dongen » do 11 dec 2008, 23:29

Hoi Oliver,
Een beetje gemengde gevoelens bij je laatste deel En route. Ik vind de manier waarop je de gevoelens van pa , het meeleven met zijn zoon verwoordt, heel mooi en warm.
Het slot zelfs ontzettend goed, onverwacht en treffend.
Over de seksscenes met David was ik iets minder enthousiast. Los van de bekende het-woordjes, vond ik de gebeurtenissen wat erg routineus beschreven. Ik weet dat je dit beter en meer oorspronkelijk kunt verwoorden, dus naar een iets hoger plan kunt tillen. Hoop niet dat ik je hiermee kwets. Want ik blijf een fan van je. ;)
Lieve groet,
Cor

Theo
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:42

Re: En Route deel 6

Bericht door Theo » vr 12 dec 2008, 01:21

Daar kon je op wachten Oliver. :lol: Cor heeft altijd zijn woordje klaar, maar het is zeker goed bedoeld. ;)

Theo

retah
Berichten: 28
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 01:17
Vul het getal in: 0
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: En Route deel 6

Bericht door retah » vr 12 dec 2008, 20:07

Hoi Oliver, dit is een werkelijk realistisch verhaal waarin vriendschap overgaat in genegenheid en liefde voor zowel de vader als de zoon.
Beiden vinden uiteindelijk hun weg en de daarbij toegepaste seks is geheel in overeenstemming met de gevoelens van deze mannen.
Schrijf a.u.b. nog vele van deze uitmuntende verhalen, ik ben een grote fan van jouw.
Groetjes, Henk H
Laatst gewijzigd door retah op ma 28 sep 2009, 17:47, 2 keer totaal gewijzigd.

bas
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 02:17

Re: En Route deel 6

Bericht door bas » za 13 dec 2008, 01:46

Hoi Olivier,
Na een jaar eindelijk een reactie van mij. Ik heb na het lezen van dit verhaal eenzelfde gevoel als na 'Luc' : "en wat gebeurt er nu nog meer????" Maar gelukkig is het na 'Luc' ook goed gekomen dus wie weet.....

groetjes Bas

Hans Bernard
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:13
Vul het getal in: 0
Locatie: Heemskerk

Re: En Route deel 6

Bericht door Hans Bernard » za 13 dec 2008, 01:56

Hoi Oliver,

Gaaf verhaal. In slechts 6 delen een complete levensfase zich af laten spelen is niet mis maar jou wel toevertrouwd.
Ook ik zal je missen nu we langer moeten wachten. Véél succes met je uitdaging; het gaat slagen, ik weet het zeker.
Fijne feestdagen.

Hans ;)

Dijkje078
Berichten: 27
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 21:11

Re: En Route deel 6

Bericht door Dijkje078 » zo 21 dec 2008, 21:30

Hey Oliver,

Jammer dat het verhaal weer is afgelopen, Was weer heerlijk om te lezen, echt van genoten. Zie weer uit naar een volgend verhaal! :P

Plaats reactie