op zoek naar oude verhalen

Voor alle onderwerpen die je kwijt wilt.
Plaats reactie
pieterpaul
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 11:23
Vul het getal in: 0
Locatie: bilthoven

op zoek naar oude verhalen

Bericht door pieterpaul » zo 21 dec 2008, 13:57

hallo
ik zoek een verhaal dat ongeveer 10 jaar geleden geplubliceerd is, de titel weet ik niet meer maar het gaat over een hetero jongen met een relatie crisis.
hij maakt een berg wandelvakantie alleen en komt met heel slecht weer terecht bij een schaapherder, ze raken in gesneeuwd/geisoleerd en dan gebeuren hele mooie dingen tussen de heren
ze spreken elkaars taal niet maar de lichamen hebben een eigen communicatie.
ik vond het een prachtig verhaal.

wie heeft het nog in zijn bezit en wil dat met anderen delen in dit forum
pieterpaul

bas
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 02:17

Re: op zoek naar oude verhalen

Bericht door bas » ma 22 dec 2008, 01:54

Ik ken het verhaal en de kans is groot dat ik het opgeslagen heb. maar waar? ik ga zoeken voor je

ringma16
Berichten: 2
Lid geworden op: do 25 dec 2008, 20:44

Re: op zoek naar oude verhalen

Bericht door ringma16 » do 25 dec 2008, 21:09

Hallo pieterpaul,

Het verhaal dat jij zoekt, zou wel eens het verhaal "De schaapsherder" kunnen zijn. Het staat in "Jongen, tjonge sjonge", dat is één van de vele homo-sites van www.clubs.nl. Je moet wel lid zijn, anders kom je er niet in. Lid worden kan gratis.

Als je dan de site "Jongen, tjonge sjonge" hebt gevonden, moet je kijken naar een rijtje onderdelen van die site, links boven in het beeld. Daarin klik je op "nieuws". Als je dat gedaan hebt, krijg je een massa verhalen te zien (voor weken leesvoer .....) en je scrollt dan naar beneden tot je bij nummer 063 bent. Het verhaal heeft zes afleveringen en ze zijn nog uit te printen ook. Succes ermee.

Fred (ringma16)

pieterpaul
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 11:23
Vul het getal in: 0
Locatie: bilthoven

Re: op zoek naar oude verhalen

Bericht door pieterpaul » do 01 jan 2009, 12:23

hallo fred

het is gelukt en gelezen

hartelijke dank voor deze tip
pieterpaul

Plaats reactie