De Danser

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Oliver
Beheerder

Re: De Danser

Bericht door Oliver » ma 14 apr 2014, 00:37

Inderdaad, interessante wending! Hou ons niet te lang in spanning... :P

dkz09

Bericht door dkz09 » ma 14 apr 2014, 19:37

Hooi allemaal,

Dat kan kloppen dat het ergens voet staat. Maar daar ik nu weinig aan doen. Die jongen had daar ook een vrouw moeten zijn. Ik had er eerst persoon van gemaakt. Jablan vond dit wat raar staan. Heeft er een jongen van gemaakt. Waarop ik besloot omdat te vervangen door vrouw. Want ik had al bedacht het een vrouw zou zijn. Maar blijk baar heb ik een zinnetje over het hoofd gezien.

Het volgende deel komt waarschijnlijk pas in mei. Mede omdat Jablan eind deze maand niet bereikbaar is. Daar naast omdat ik zelf die week wat dagjes naar het oosten van het land reist. Maar ik ben sinds vorige gestart bij een nieuw bedrijf. Waar ik drie maanden op proefplaatsing ben met behoud van uitkering. En ben daar via het DWI beland. Kan ook zeggen een traject van DWI. Daar ben ik drie dagen per week.
Kortom erg druk. Ik ga nu nog iets doen voor morgen. Want we worden ook persoonlijk gecoacht. Zodat we over drie maanden meer over ons zelf weten.

Groetjes Geoff.
©Geoff(dkz09), 2015

*Wees wie je bent en wees daar trost op*

Sjack013
Vul het getal in: 123

Bericht door Sjack013 » ma 14 apr 2014, 19:58

Hoi Geoff,

Ik wens je heel veel succes bij je nieuwe werkkring. En pin je niet vast op een nieuwe datum. Dat geeft onnodige druk. We zien het wel verschijnen en wij weten nu waar je mee bezig bent. Duw al je energie maar in die proefplaatsing, daar heb je meer aan.

Groetjes,

Sjack.

Michael87
Contacteer:

Bericht door Michael87 » ma 14 apr 2014, 22:40

Dag Geoff,

Goed man, dat je eindelijk weer aan het werk kunt! Heel veel succes! Maak er wat van.

Groet,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

Oliver
Beheerder

Bericht door Oliver » ma 14 apr 2014, 23:45

Hey Geoff,

Ik ben zo vrij geweest het even aan te passen, die jongen-vrouw verwisseling.
Is wel de eerste keer dat het me gelukt is van een jongen en vrouw te maken, en zo snel en makkelijk ook, hahahahaha. ;)

Sjack gaf het al aan, neem je tijd, leg jezelf niet teveel tijdsdruk op. Die baan is veel belangrijker. Goed en mooi dat je zo'n kans krijgt. Succes!

Olv

Hans Bernard
Vul het getal in: 0

Bericht door Hans Bernard » do 17 apr 2014, 07:25

Geoff,

Graag sluit ik me aan bij alle goede wensen voor het welslagen van je proefplaatsing. Succes!

hartelijke groet, Hans

dkz09

Bericht door dkz09 » wo 14 mei 2014, 21:55

Hoi allemaal,

Alle eerst enorm bedankt voor de fijne reacties. Ik heb daar naar mijn zin. Maar ondanks dat is de kans dat ik op korte termijn stop. Vanwege een eventueel baan bij een lunchroom. Heb komen vrijdag 2de gesprek na bijna een maand. Komt ook mede door dat de lunchroom nog geopend moet worden. Maar genoeg hier over.

Hoofdstuk 6 staat online. Veel zeg ik er niet over. Alleen dat een collega/vriendin van Rick haar intrede doet. In het volgend hoofdstuk zal een mannelijke personage zijn intrede doen. Waar over al eerder werd gesproken. Hopelijk is hoofdstuk 7 eind mei begin juni af.

Veel lees plezier,

Groetjes Geoff
©Geoff(dkz09), 2015

Sjack013

Bericht door Sjack013 » do 15 mei 2014, 16:16

Hoi Geoff,

Wel spannend, je eventuele nieuwe baan in een lunchroom. Maar ja, dat hoeft toch niet te betekenen, dat je dit verhaal voortijdig stopt? Je neemt toch gewoon meer tijd om het te schrijven en te plaatsen. Ik zou het jammer vinden, als je zou stoppen.

Leuk, dat Chantal erbij komt, maar ik blijf ontzettend nieuwsgierig wie die vrouw was en waarom Sander zo van streek is? Ook ben ik benieuwd wat Rick doet. Hij kan toch niet elke keer met Sander meegaan?
Kortom, ik kijk verlangend uit naar Hoofdstuk 7 van dit verhaal.
Overal succes mee, Geoff en laat je niet gek maken ;)

Sjack

dkz09

Bericht door dkz09 » do 15 mei 2014, 21:16

Hoi Sjack,

Ik ga niet stoppen met schrijven. Ik schrijf gewoon verder. Het ging meer over de proefplaatsing. Dat ik daar waarschijnlijk ga stoppen vanwege eventueel de Lunchroom. Dus maak je geen zorgen. Ik blijf schrijven. Al zal het misschien de komende weken druk en zwaar worden.

Groetjes, Geoff
©Geoff(dkz09), 2015

Sjack013

Bericht door Sjack013 » do 15 mei 2014, 21:59

Geoff,

Haastige spoed is zelden goed, dat is een gezegde, waar je gewoon rekening mee moet houden. Jij alleen bepaald de tempo en zoals ik al eerder geschreven heb: Pin je niet vast op een vervolg-datum. Heel ongezond!!!!

Succes,

Sjack

Plaats reactie