Een nieuw Begin....

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Hans Bernard
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:13
Vul het getal in: 0
Locatie: Heemskerk

Re: Een nieuw Begin....

Bericht door Hans Bernard » di 21 jan 2014, 17:42

JEROEN,

Wat heb je het weer mooi geschreven, je groeit ieder keer meer in je verhaal.

groet, Hans

jeroen0107
Berichten: 64
Lid geworden op: za 23 nov 2013, 00:25
Vul het getal in: 123
Locatie: Deventer

Re: Een nieuw Begin....

Bericht door jeroen0107 » di 21 jan 2014, 20:27

Beste Geoff, Michael, Oliver en Hans Bernard,

Dank voor jullie reactie. Ik ben blij dat jullie nog steeds zo positief zijn over het verhaal. Ik doe mijn best het elke keer weer een beetje beter te laten worden. Al is dat soms wel lastig want de lat ligt natuurlijk steeds hoger. :)

Morgen verschijnt deel 12 van het verhaal. Vanavond worden alle taalfoutjes nog even voor mij gefilterd. :)

Groetjes!

Jablan
Berichten: 203
Lid geworden op: vr 04 feb 2011, 19:54
Vul het getal in: 0
Contacteer:

Re: Een nieuw Begin....

Bericht door Jablan » di 21 jan 2014, 21:57

Hallo Jeroen,

Weer bijgelezen. Het bij elkaar slapen en niet durven ken ik ergens van ;)
Verder heb ik geen tips of opmerkingen. Ja, toch één: hou aan je oorspronkelijke idee vast wat en hoe je wil vertellen. Dan blijft het leuk.

Groet,

jeroen0107
Berichten: 64
Lid geworden op: za 23 nov 2013, 00:25
Vul het getal in: 123
Locatie: Deventer

Re: Een nieuw Begin....

Bericht door jeroen0107 » wo 22 jan 2014, 01:54

Hoi allen,

Ten eerste wil ik graag Michael (beta-lezer) en Martijn (taalcorrectie) bedanken voor hun hulp de afgelopen hoofdstukken. Dank daarvoor!
Hierbij weer een nieuw hoofdstuk van mijn verhaal. De spanning tussen Thomas en Matthijs is al een tijdje voelbaar, eigenlijk vanuit het niets merkte Thomas ineens hoe leuk Matthijs was. Hij is verliefd op hem. Maar hoe zit het met Matthijs? Is hij net zo gek op Thomas of lijkt het maar zo? Is alles puur toeval?

Deel 12 van "Een nieuw begin" kun je hier lezen: http://forum.oliversverhalen.nl/viewtop ... =18&t=1149

dkz09
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 29 mar 2010, 17:56

Re: Een nieuw Begin....

Bericht door dkz09 » wo 22 jan 2014, 12:43

Hoi Jeroen,

Wat een hoofdstuk. En ik heb geluk ben geen geld kwijt :P . Opnieuw heb ik het met plezier zitten lezen. Ben wel erg benieuwd hoe dit gaat aflopen. Maar dat ben ik altijd. Normaal als ik een boek lees. Dan wil ik nog wel eens de pagina lezen om te weten hoe het afloopt. Want het duurt mijn anders te lang. Maar ach hier kan het niet. Kan alleen maar afwachten. Ga zo door en inderdaad hou je aan dat oorspronkelijke idee. De pilotenopleiding mag van mijn apart wel wat meer naar voren. Maar ach het is jouw verhaal en jij beslist. Ik ben benieuwd hoe het verhaal zich gaat ontwikkelen en niet te vergeten hoe het afloopt.

Groetjes Geoff.

Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Re: Een nieuw Begin....

Bericht door Michael87 » wo 22 jan 2014, 18:18

Hoi Jeroen,

Oef, even was ik bang dat Matthijs Thomas vroeg of Mark homo was, omdat hij Mark leuk vond. Dat hij alleen maar met Thomas aanpapte om in de buurt van Mark te komen. Gelukkig bleek dat niet zo te zijn, want dat had ik toch wel erg sneu voor Thomas gevonden... Nu maar hopen dat Mark het ze gunt en niet al te jaloers is. Want ik zie hem er voor aan om ze, bijvoorbeeld op school, voor gek te zetten. Ik vertrouw die jongen niet...

En dan die eerste kus... Hoe lekker is dat! ;)

Succes met het volgende deel!

Groet,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

jeroen0107
Berichten: 64
Lid geworden op: za 23 nov 2013, 00:25
Vul het getal in: 123
Locatie: Deventer

Re: Een nieuw Begin....

Bericht door jeroen0107 » do 30 jan 2014, 01:51

Hoi allen, dank voor jullie reacties wederom. Hieronder een link naar deel 13 van het verhaal. Het heeft iets langer geduurd dan jullie van mij zijn gewend. Ik heb het komende weken erg druk met zelf vliegen dus vandaar ga ik van twee delen per week naar één deel per week. Zo houd ik de rust in het schrijven en raffel ik het verhaal niet af. Groetjes

Link deel 13:
http://forum.oliversverhalen.nl/viewtop ... =18&t=1154

dkz09
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 29 mar 2010, 17:56

Re: Een nieuw Begin....

Bericht door dkz09 » do 30 jan 2014, 14:29

Hoi Jeroen.

Wat kan ik zeggen mooi hoofdstuk. Heb ergens het idee dat die Vincent en die andere(sorry naam even kwijt) ook nog wel terug gaan komen.
Ook benieuw hoe of wat Jochem en Mark. En waarom Matthijs niet wilt dat ze het bij hem thuis weten.
Dus kortom ik kijk erg uit naar de rest.

Groetjes Geoff
©Geoff(dkz09), 2015

*Wees wie je bent en wees daar trost op*

Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Re: Een nieuw Begin....

Bericht door Michael87 » do 30 jan 2014, 14:43

Dag Jeroen,

Ik merk dat ik dezelfde nieuwsgierigheid heb als Geoff. Waarom wil Matthijs niet dat zijn ouders het weten? En ook, waarom kunnen ze niet bellen als hij bij zijn opa en oma is? Daar is op zich toch niks vreemds aan? Gewoon, een vriend die belt... Maar goed, we zullen het vanzelf merken.
Je hebt me nou wel aan het twijfelen gebracht over Mark. Ik vond hem een egocentrisch ettertje en vertrouwde hem niet. Nu ineens zou ik bijna met hem te doen krijgen... Bijna... Want ik vertrouw hem nog steeds niet! ;)

Succes met het volgende deel!

Groet,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

mart
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 11 jan 2013, 06:49
Vul het getal in: 123
Locatie: Boskoop

Re: Een nieuw Begin....

Bericht door mart » vr 31 jan 2014, 12:21

Ha jeroen.
Je hebt alweer deel 13 gepublceerd, en ik vind vooral de verhaals opbouw leuk met steeds weer nieuwe ontwikkelingen. Het onderlinge vertrouwen tussen de twee broers is leuk beschreven en ook de langzaam ontluikende liefde tussen Thomas en matthijs is ook goed verwoordt. Ga zo door, ik zit vol spanning op nieuwe ontwikkelingen te wachten . Jochem en mark bv hoe gaat dat zich ontwikkelen ? Maar ook de spanningen bij Matthijs over zijn ouders, zit daar wat meer achter ,en natuurlijk die Thom op de campus, gaat die ook een rol spelen tussen Thomas en Matthijs in ? Ik ben benieuwdt hoe het verder gaat , dus vlug verder schrijven . Gr Mart

Plaats reactie