Geheim deel 6

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Geheim deel 6

Bericht door Oliver » wo 22 apr 2009, 22:55

Deel 6 staat online.
Ruben wordt een regelmatige gast in het ziekenhuis. Weinig tijd samen, maar de tijd die ze even alleen hebben gebruiken ze goed.
Ruben komt een oude bekende tegen...

Lees ze, en laat weten wat je er van vindt en hoe je het beleeft!

Oliver

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Geheim deel 6

Bericht door cor van dongen » do 23 apr 2009, 17:26

Hey Oliver,
Je hebt ons maar mooi op het verkeerde been gezet door op woensdag al te publiceren, maar wel een fijne verrassing. En je weet de spanning echt goed vast te houden en op te voeren. Mooie zijpaden bewandeld naast de bezoektijden, maar dat niet alleen......grote problemen blijven de kop opsteken (de sleutels, en de bekende stem uit duizenden).
Ik heb weer genoten, (en denk dat Ray het dit keer helemaal met me eens is)
Lieve groet :lol:
Cor

Theo
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:42

Re: Geheim deel 6

Bericht door Theo » do 23 apr 2009, 17:40

Hoi Oliver,
Ach, ik heb er weinig aan toe te voegen, want Cor is iedereen voor. Die zit stiekem al op woensdagavond te gluren of jij de datun en de dag niet in de gaten hebt en wat eerder publiceerd. Voor jou een goed gevoel, want hij en vele anderen kijken er naar uit.
Dat klapje op de schouder is net dat ene geintje, waardoor iedereen weer uitkijkt naar het volgende deel.
Het was weer fantastisch. Ik ben vaak jaloers over de fantasie die je hebt.
Groetjes, Theo

Raymonm
Berichten: 94
Lid geworden op: za 11 apr 2009, 13:09

Re: Geheim deel 6

Bericht door Raymonm » do 23 apr 2009, 19:23

DAg Oliver,

Hoe komt het toch dat we steeds weer op een foutief been gezet worden met bepaalde dingen ? Niemand had gedacht dat daniel er dan nog in voor zou komen na de gedachte van Ruben. Wat ben je met hem van plan... Ik vraag het me sterk af.. Ben dan ook erg benieuwd.

Friso, en de aparte bezoektijden... het is een fenomeen dat erg bekend is, op bezoek gaan buiten de bezoektijden in het algemeen. IEdereen heeft er zo zijn redenen voor. Je hebt het geweldig beschreven. Mijn complimenten.

Ik ben erg benieuwd naar de manier van de comming out die Friso gaat krijgen ,vooral de inkleding lijkt me erg bijzonder worden.

Ik hoop snel (helaas pas over 2 weken) het volgende deel te lezen.

Klasse.

Ray

retah
Berichten: 28
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 01:17
Vul het getal in: 0
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: Geheim deel 6

Bericht door retah » vr 24 apr 2009, 22:31

Hoi Oliver,
Je hebt ons inderdaad een beetje op het verkeerde been gezet met het idee dat Ruben weinig of geen gelegenheid zou krijgen om Friso te zien. Maar dat heeft hij zelf opgelost door buiten bezoektijden naar het ziekenhuis te gaan.
Wat is de bedoeling van Daniel, hoe wordt hij in dit verhaal ingepast? Ik ben benieuwd, je maakt het weer spannend.
Groetjes, Henk H

Hans Bernard
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:13
Vul het getal in: 0
Locatie: Heemskerk

Re: Geheim deel 6

Bericht door Hans Bernard » ma 27 apr 2009, 14:14

Oliver,

Prima deel met vooral een briljante dialoog waar het gaat om de uitbrander die Friso krijgt van Ruben.
Af en toe echter krijg ik het gevoel dat je niet met twee voeten op de grond staat en het verhaal iets onwezenlijks krijgt.
Mij dunkt dat in het dagelijks leven dingen die jij beschrijft normaliter niet op de door jou beschreven manier voorkomen.
Wat niet wegneemt dat ik met veel plezier ook dit deel gelezen heb en uitkijk naar deel 7.

Hartelijke groet, Hans

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Geheim deel 6

Bericht door cor van dongen » ma 27 apr 2009, 22:43

Hoi Hans,
Je bent wel erg onduidelijk als je zegt dat Oliver met zijn verhaal eigenlijk niet van deze wereld is. k veronderstel dat het te maken heeft met de wijze waarop Friso op een slinkse manier toch weet zijn lief na het bezoekuur te ontmoeten, ook al heeft dat riskante kanten wat ontdekking betreft..... of niet?
Straks zal dat huis wel veel moeilijker worden met die moeder die alles in de gaten houdt. Ik ben benieuwd, maar het wordt wel spannend.
En die Daniel?
Lieve groet
;)
Cor

Plaats reactie