Nieuw verhaal

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Nieuw verhaal

Bericht door cor van dongen » do 13 dec 2012, 20:14

Hallo Oliver,
Wanneer mogen we weer een nieuw verhaal van je verwachten, want we kijken ieder week er weer naar uit :D
Lieve groet
Cor

keven
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 09 nov 2012, 01:09
Vul het getal in: 123

Re: Nieuw verhaal

Bericht door keven » vr 14 dec 2012, 20:16

Hallo oliver,
bij deze zou ik me graag in de rij aansluiten om je nieuwe verhaal te mogen lezen. In het topic; Voorbeeld uit beeld schreef je:
"Goede vragen, jammer dat er niet meer mensen op reageren.Hoe dan ook, er wordt hard gewerkt hier. Ik kan alleen nog niet zeggen wanneer er weer wat zal verschijnen. Ik hoop dit jaar nog!"

Nu is het jaar nog niet voorbij en maakte je zoiezo geen beloftes maar toch maakt dit een ongeduldig mens nog ongeduldiger:p
succes met schrijven!!
Met vriendelijke groet,
Keven

fransoos
Berichten: 5
Lid geworden op: di 13 mar 2012, 15:13
Vul het getal in: 123

Re: Nieuw verhaal

Bericht door fransoos » za 15 dec 2012, 15:25

Ik heb altijd geleerd dat je een broedende kip niet mocht storen. :D

keven
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 09 nov 2012, 01:09
Vul het getal in: 123

Re: Nieuw verhaal

Bericht door keven » za 15 dec 2012, 18:26

fransoos schreef:Ik heb altijd geleerd dat je een broedende kip niet mocht storen. :D
haha, die had ik nog niet gehoord, maar toch moet je wel van tijd tot tijd kijken of er een ei ligt anders heb je er nog niks aan:p

fransoos
Berichten: 5
Lid geworden op: di 13 mar 2012, 15:13
Vul het getal in: 123

Re: Nieuw verhaal

Bericht door fransoos » za 15 dec 2012, 21:25

keven schreef:
haha, die had ik nog niet gehoord, maar toch moet je wel van tijd tot tijd kijken of er een ei ligt anders heb je er nog niks aan:p
even jouw biologische kennis een beetje aanscherpen: een kip gaat pas broeden nadat het ei gelegd is :lol:

keven
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 09 nov 2012, 01:09
Vul het getal in: 123

Re: Nieuw verhaal

Bericht door keven » za 15 dec 2012, 21:50

oke, nu ben ik best wel uitgeluld :p
maar goed, het gaat om het idee, ik wil weer wat te lezen hebben.
dus oliver (en dkz als je dit leest, geld ook voor jou) voor mijn kerstcadeau vraag ik een nieuw verhaal (of een nieuw deel van een verhaal)
maar maak jullie geen zorgen, er is totaal geen druk:p

gr keven

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Nieuw verhaal

Bericht door Oliver » zo 16 dec 2012, 17:30

Tsja, tok tok, ehmm..
Het gaat vrees ik iets langer duren. Ik ben ermee bezig, maar ik ben nog een beetje op zoek naar de juiste vorm waar ik het verhaal in wil gieten. En jullie weten het van mij: ik wil een kleine buffer hebben. Het verhaal hoeft nog niet af te zijn, maar ik wil wel wat delen klaar hebben voor ik ga plaatsen. Wachten is niet leuk, maar als er een deel staat en het wachten op het volgende gaat langer duren dat gebruikelijk... Dat is nog irritanter. Jullie hebben nu al moeite met de twee weken tussen twee delen.
:lol:
Wat ik ook wil voorkomen is het ergste wat een schrijver kan overkomen: dat het vastloopt en dat ik het terug moet trekken halverwege. Is me gelukkig nooit gebeurd, maar dat wil ik wel zo houden.

Daarnaast moet ik toegeven dat ik met een tweede project bezig ben. Jawel, een boek, en daar ben ik best ver mee. Ik heb nu een mooie beoordeling van dat manuscript op zak, waar ik mee verder kan. Dat wringt ook een beetje: site - boek -site - boek...
Daarnaast mijn werk waar ik het ook best druk mee heb. Zo heb ik de afgelopen week behoorlijk wat meer uren gedraaid dan gebruikelijk, tot laat in de avond. Wat technische storingen, uitdagingen en zo. Niet erg, het is opgelost en dat geeft een lekker en goed gevoel, maar zo blijft het verhaal wel even liggen... Ik ben, zoals het er nu naar uitziet, anderhalve week vrij rond kerst en nieuwjaar, en die tijd wil ik zeker besteden aan schrijven.

Er wordt met zorg en liefde verder gebroed, en daar komen vaak hele mooie lieve kuikentjes van, toch?
Ik doe mijn best in ieder geval.
;)

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Nieuw verhaal

Bericht door cor van dongen » zo 16 dec 2012, 22:10

Hallo Oliver,
Het was mijn bedoeling niet om je ontzettend achter je vodden te zitten. Natuurlijk willen wij allemaal graag wat langer wachten, als dat het niveau van je verhaal ten goed komt. Veel succes met al je drukke bezigheden en vooral ook met je nog meer literaire werk :)
Wij proberen onze ziel in lijdzaamheid te bezitten ;)
Lieve groet,
Cor

bas
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 02:17

Re: Nieuw verhaal

Bericht door bas » ma 17 dec 2012, 00:36

Oliver schreef:Er wordt met zorg en liefde verder gebroed, en daar komen vaak hele mooie lieve kuikentjes van, toch?
;)
en uit het verleden weten we dat dat kuikentje Terence heette....

degil57
Berichten: 27
Lid geworden op: vr 18 feb 2011, 12:52
Vul het getal in: 0
Contacteer:

Re: Nieuw verhaal

Bericht door degil57 » ma 17 dec 2012, 12:27

dag oliver,

een nieuw verhaal dat op stapel staat en een eerste(?) boek.
Spannend, spannend spannend. Je verhalen lezen vlot op e-reader dat heb ik je al wel gezegd maar een gedrukt boek is toch nog wat anders. Kan je vastnemen, de bladzijden door je vingers laten slippen, de voor en achterkant bekijken, het ruikt ook lekker als het nieuw is.
Alvast onze beste wensen voor het nieuwe jaar en speciaal voor jou een boek van je hand op de plank!
degil
degil, boekenhebeerder bij de holebibib antwerpen.

Plaats reactie