Voorbeeld deel 12

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Voorbeeld deel 12

Bericht door Oliver » do 15 dec 2011, 21:36

Deel 12 staat online.

Heeft Stijn nou echt zo´n hekel aan Jarno? Gebruikt hij hem, of zit er meer achter?

Lees ze!

Oliver

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Voorbeeld deel 12

Bericht door cor van dongen » do 15 dec 2011, 23:20

Hoi Oliver,
Voor mij toch een verrassende ontwikkeling. Blijkt Stijn bij nader inzien niet die keiharde businessknaap te zijn die hij soms leek. Maar het is twijfelachtig of de toekomst voor deze jongens er zonnig uitziet. Ik zie de vader al met grote ogen deze knaap aanstaren en hem zeker niet van harte binnen nodigen. Maar wie weet tover je toch nog onverwachte ontwikkelingen of invloeden uit je hoed die deze familie plots een toonbeeld van tolerantie gaan maken, wie weet....... Maar ontwikkelingen binnen een familie horen mogelijk niet in dit, maar in dat andere, vernieuwde verhaal :lol:
Knap om van dit seksdeel geen vunzig verhaal te maken.
Lieve groetjes
Cor
PS, alleen jammer van de het-woordjes als ontbijtje, showtje, shirt,hoofd en kruis, evenzovele onzijdige woordjes, die daarop teruggrijpend met dat moeten worden aangeduid, en niet met die.

Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

Re: Voorbeeld deel 12

Bericht door Lucky Eye » za 17 dec 2011, 20:01

Hoi Oliver!

Echt heel erg mooi, deze ontwikkeling.

Tenminste, ik heb het idee dat er sprake is van liefde en niet alleen van lust. Voor Jarno lijkt het me duidelijk. Hij vraagt zich hardop af wat er gebeurt is. Voor hem is het meer dan alleen maar seks. Dat Stijn nog een keer wil, kan natuurlijk op twee manieren uitgelegd worden maar ik ga voor de liefde.

Natuurlijk ook benieuwd hoe dit zich allemaal gaat ontwikkelen verder en dus zal ik blijven lezen.

Groeten,
Lucky Eye

jord
Berichten: 4
Lid geworden op: do 25 aug 2011, 17:50
Vul het getal in: 123

Re: Voorbeeld deel 12

Bericht door jord » za 24 dec 2011, 00:09

Wow echt geweldig :oops: hoop dat deze verhalen eeuwig doorgaan

Plaats reactie