Voorbeeld deel 10

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Voorbeeld deel 10

Bericht door Oliver » do 17 nov 2011, 19:43

Deel 10 staat online.

Jarno krijgt steeds meer nieuws van het thuisfront. Hoe lang kan hij dit allemaal nog volhouden?

Lees ze!

Oliver

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Voorbeeld deel 10

Bericht door cor van dongen » do 17 nov 2011, 22:17

Ja Oliver, enerzijds wel een begrijpelijke ontwikkeling, want als joch dat alle rijkdom en luxe gewend is, wordt het toch wel erg moeilijk door te gaan in zo'n bizarre, maar vooral harde wereld van zwervers en seks voor geld. Toch bevreemden mij een beetje de reacties van zowel vader als zoon een beetje.................begrijpt men elkaar nu plotseling helemaal, moet er niet van alles uitgepraat worden? Wel heel begripvol dat Jarno na de uitputting en douche lekker mag uitslapen.......maar de kern van de problematiek, wordt daar nu zomaar even gemakkelijk aan voorbij gegaan?
Mogelijk horen we daar meer over in het volgende deel. Ik denk niet dat het belangrijk is welke kledingstukken er gemist worden.
Lieve groetjes
Cor

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Voorbeeld deel 10

Bericht door Oliver » vr 18 nov 2011, 01:11

Geduld, geduld...
Je wil alles weer in één deel hebben. Er komt nog genoeg.
;)

Raymonm
Berichten: 94
Lid geworden op: za 11 apr 2009, 13:09

Re: Voorbeeld deel 10

Bericht door Raymonm » vr 18 nov 2011, 08:23

Cor,

Verkloot nu niet gelijk de komende delen door over missende kledingstukken te spreken. Je weet toch dat onze schrijver altijd een bedoeling heeft met dat soort dingen!! Het komt goed :)

Er wordt ook niet makkelijk overheen gestapt mbt problematiek, maar dat komt (gok ik) in het aankomende deel. Nu zitten ze in de periode dat Jarno veilig thuis is, en dat de ouders zelf ook even bekomen. Daarna komen de harde gesprekken. Hoewel ik me nu wel afvraag hoe hard ze zullen zijn aangezien hij niet bij Ralf verbleef...

Tot over 2 weken!

Plaats reactie