Voorbeeld deel 6

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Voorbeeld deel 6

Bericht door Oliver » do 22 sep 2011, 07:44

Deel 6 staat online.

Dat valt allemaal nog niet mee, zo'n nachtje in het park. Trekt Jarno dat wel? Kan hij zich daar staande houden? En hoe doet Stijn dat?

Lees ze!

Oliver

jord
Berichten: 4
Lid geworden op: do 25 aug 2011, 17:50
Vul het getal in: 123

Re: Voorbeeld deel 6

Bericht door jord » do 22 sep 2011, 16:29

wow echt geweldig! nu ben ik echt zo beneiuwd hoe eht veder gaat echt moeilijk 2 weken wachten :oops:

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Voorbeeld deel 6

Bericht door cor van dongen » do 22 sep 2011, 22:36

Ja Jord, daar zitten een heleboel andere lezers ook mee, en deze verzuchting betreffende twee weken wachten is al vele malen vernomen in dit forum. Maar je hebt gelijk, dat het spannend is en blijft.
Ik had wel verwacht dat Stijn hier rond zou kunnen crossen in dat park, maar dat hij zo'n moeilijke achtergrond had en op deze manier in zijn onderhoud moet voorzien, is inderdaad heftig. En dat die knaap dan ook nog de school volgt. Petje af in feite. De vergelijking en het verschil in culturen komt wel heel pregnant naar voren, maar dat geeft extra dynamiek aan het verhaal. Duidelijk wordt ook erg goed in de aflevering hoe onnozel zo'n rijkeluisjoch is als hij op zichzelf moet overleven. Bravo Oliver!
Groetjes
Cor

Raymonm
Berichten: 94
Lid geworden op: za 11 apr 2009, 13:09

Re: Voorbeeld deel 6

Bericht door Raymonm » vr 23 sep 2011, 06:44

Oliver,

Heftig geschreven met JArno in combinatie met Stijn. Wel grappig dat Stijn JArno oke vind.. maar of dat andere redenen heeft... wie weet... Mijn persoon is niet voorgekomen in dit deel, ik ben echt heel benieuwd.

Ik vraag me af hoe het na de vakantie tussen die 2 zal gaan, en natuurlijk pa en ma hoe ze reageren.

gtoet,
RAy

Plaats reactie