Voorbeeld deel 3

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Voorbeeld deel 3

Bericht door Oliver » do 11 aug 2011, 21:09

Deel 3 van "Voorbeeld" staat online.

Pa is not amused en heeft zo zijn eigen manier om Jarno dat te laten merken...

Lees ze!

Oliver

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Voorbeeld deel 3

Bericht door cor van dongen » do 11 aug 2011, 22:25

Hoi Oliver,
De eerste twee delen in aanmerking genomen, had ik een nog heftiger reactie van de vader verwacht. Jarno was zo bang voor een reactie, dat ik eerder nog iets van fysiek geweld had verwacht, of opsluiting, of doorverwijzing naar een "behandelaar"of geestelijk verzorger of iets dergelijke. Tot op heden blijft het bij enige inperking van contactmogelijkheden en opmerkingen dat het wel over zal gaan. Gelukkig maar.
De gevoelige reactie van Ruben op de emotionele uitbarsting van Jarno vond ik heel mooi beschreven. Je leeft je erg goed in deze dubbelgehandicapte jongen in.
Lieve groet
Cor

Kevin
Berichten: 115
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 23:58
Vul het getal in: 0
Locatie: Aalter (België)
Contacteer:

Re: Voorbeeld deel 3

Bericht door Kevin » vr 12 aug 2011, 06:32

Hey, Oliver,

terug een mooi deeltje, lekker ouderwetse ouders , dat herken ik van ergens ... :)

-kevin-
Wij zijn ook maar gewone jongens, die dan toevallig op andere jongens verliefd worden

Oldie60
Berichten: 42
Lid geworden op: vr 02 apr 2010, 17:53

Re: Voorbeeld deel 3

Bericht door Oldie60 » vr 12 aug 2011, 10:09

Hallo Oliver,

De reactie van zijn vader had ik ook wel heftiger verwacht. Dat viel nogal mee m.i.
Ik vond het een prachtig deel en kijk uit naar het volgende. Hoeveel delen zijn er ??


Groetjes Oldie

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Voorbeeld deel 3

Bericht door Oliver » vr 12 aug 2011, 17:20

Bedankt voor de reacties!
Geen idee hoeveel delen het gaat worden. Meer dan 10 in ieder geval. ;)
Kortom, zonder nou al te veel te verraden; we zijn nog lang niet klaar met zijn vader...

Raymonm
Berichten: 94
Lid geworden op: za 11 apr 2009, 13:09

Re: Voorbeeld deel 3

Bericht door Raymonm » za 13 aug 2011, 11:08

Goedemorgen,

Wat een geweldig deel, alleen erg jammer dat pa zo strak handeld, en dat ma ook nog moeilijk doet.
Erg jammer om te lezen ( en te weten) dat er nog steeds zoveel mensen een intolerantie hebben tegen homoseksualiteit. Hoe ga je kinderen, leerlingen, jong volwassenen bijbrengen dat dit volkomen normaal is, als de ouders een intolerantie hebben. Ik zag een discussie over de minister van onderwijs voorbijschieten, als de overheid de wettelijk regels aanpakt en huwelijk openstelt voor mensen vna hetzelfde geslacht, dan zullen ze ook verdere actie moeten ondernemen.

Aan de ene kant roept iedereen om tolerantie en acceptatie, de andere kant schreeuwt jammer genoeg nog steeds moord en brand. Het is triest om te zien hoe de maatschappij veranderd, en negatiever gaat staan ten opzichte van medemensen. Of we homo, hetro, chinees, arabier, islamiet zijn, wat boeit het! We zijn gelijk, en hebben recht op gelijke behandeling.

Terug naar het verhaal, tuurlijk een heldere richting, ik ben benieuwd wat er met pa gaat gebeuren, ik heb er mijn ideen over, en ben benieuwd tot hoever deze uit zullen komen.

Ol, keep on writing!
Groetend,
Ray

Plaats reactie