Voorbeeld deel 2

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Simple Mind
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 16:38

Re: Voorbeeld deel 2

Bericht door Simple Mind » zo 31 jul 2011, 22:20

Geniaal geschreven weer. De 'ontknoping' van Ruben is heel mooi en ik moet bekennen dat ik deel 1 heb teruggelezen en het begin opeens totaal niet meer seksueel geladen is als je deel 2 hebt gelezen, super!

Ben benieuwd naar het volgende deel maar dat ben ik altijd, :)

Raymonm
Berichten: 94
Lid geworden op: za 11 apr 2009, 13:09

Re: Voorbeeld deel 2

Bericht door Raymonm » za 06 aug 2011, 19:20

Dames, ( of toch heren?)

Laten we niet met elkaar gaan kiffen over welke ik-jij of wij vorm dan ook :) We hebben allen het beste met elkander voort nietwaar?

Ol, geweldig 2e deel, zeker de cliffhanger, ik ben benieuwd hoe het verder verloopt. Ik denk dat Jarno er zich nog vrij makkelijk uit kan gaan redden;tot slot is de mailwisseling welke hij gezonden had niet meegenomen.... De reactie daarop echter wel. Laten we zeggen dat we een 50/50 hebben op dat vlak.

Gehandicaptenzorg inderdaad wel een stuk apart, echter ben IK van mening dat onze schrijver weet wat hij doet. Ik ben er van overtuigd dat er vooronderzoek;onderzoek en conclusie en evaluatie heeft plaatsgevonden. Te link onderwerp anders lijkt me. Dat kan ons ook nog tegenvallen als het oppervlakkig blijft...
Mijn opinie is, dat als de homoseksualiteit er nu al uit zou komen het te vroeg in het verhaal is, gezien het aantal delen dat we gemiddeld mogen verwachten.

@simplimind; grappig dat dit zegt, echter had ik de clue al iets eerder door in deel 1 al, maar wel een grappige combi :)

Groetend, uiteraard met een koninklijk randje.

Ray

Plaats reactie