Ikke dus

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Plaats reactie
yori93
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 27 apr 2011, 23:18
Vul het getal in: 123

Ikke dus

Bericht door yori93 » wo 27 apr 2011, 23:25

Hallo Oliver en de rest,

De verhalen van Oliver, en dan in het bijzonder die over Luc, hebben een diepe indruk op mij gemaakt. Het heeft mij redelijk wat tijd gekost om afscheid te nemen van de karakters, zo goed zijn de verhalen opgebouwd. Hopelijk kan ik de inspiratie uit de verhalen halen om zelf ook uit de kast te komen.

groetjes,
Yori

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Ikke dus

Bericht door Oliver » wo 27 apr 2011, 23:54

Hey Yori,

Welkom op het forum.
Tsja.. Luc... Ook ik kan er nog steeds niet helemaal afscheid van nemen. ;)
Als mijn verhalen je inspriratie en kracht geven om jouw coming out te doen, ben ik trots.
Neem je tijd, een geschikt moment komt vanzelf een keer voorbij.

Groet!

Oliver

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Ikke dus

Bericht door cor van dongen » do 28 apr 2011, 20:54

Hey Yori
Denk aan al die jongens als Luc, en het komt goed. Lods of succes
Cor

jefkke2
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 27 jul 2009, 16:58
Vul het getal in: 0
Locatie: Gelderland

Re: Ikke dus

Bericht door jefkke2 » do 28 apr 2011, 23:33

Yori,

Lees dat je pas 18 bent! Toen heb ik het pas voor het eerst tegen 2 of 3 mensen gezegd. Waarvan ik zeker wist dat zij het "oké" vonden. Ik ben nu 20 en heb het voor 3 a 4 weken terug tegen mijn vader en broertje gezegd. Dat waren de 2 personen waar ik het meest tegen op zag! Mijn moeder wist het al eerder. Zij hebben het allemaal heel goed opgepakt.. Nu sta ik nog voor mijn familie, ga ik het hen vertellen of niet.. Heel moeilijk! Je zult merken dat reacties minder erg zijn dan je zelf denkt of verwacht (meestal). Maar ook ik, (ook al weten mijn ouders en broertje het) heb het er nog steeds moeilijk mee!

Ik wens je heel veel succes en neem vooral de tijd hiermee! Het is niet iets dat je binnen nu en heel snel hoeft te vertellen...

Goodluck!

Jeffrey.
Groetjes,

Jefkke2 (Jeffrey)

yori93
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 27 apr 2011, 23:18
Vul het getal in: 123

Re: Ikke dus

Bericht door yori93 » vr 29 apr 2011, 17:06

Hallo Olivier, Cor en Jeffrey,

bedankt voor jullie steun en reacties. Ik heb wel het idee dat mijn omgeving er goed op zal reageren, maar toch zie ik er enorm tegenop.

groetjes, Yori

(P.S. Jeffrey, ik ben nog geen eens 18 ;) )

jefkke2
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 27 jul 2009, 16:58
Vul het getal in: 0
Locatie: Gelderland

Re: Ikke dus

Bericht door jefkke2 » za 30 apr 2011, 23:40

Hee Yori,

Dat je er tegenop zie kan ik heel goed begrijpen! Dat heb ik nog.. Zelfs in het bijzijn van mijn ouders en broertje ook al weten zij het! Mijn broertje snijdt onderwerpen aan over een lekkere jongen en dan durf ik zelfs geen reactie te geven.. Ghehe.. Dus ook ik ben nog steeds ontzettend bang!

Maargoed, je zult merken dat je er zelf op een gegeven moment sterker in wordt en het gaat lukken! En kerel, je bent zelfs 17, neem je tijd! Komt helemaal goed, vooral nu ik hoor dat je zelf zegt dat je denkt dat ze er goed op zullen reageren!

Mocht je eens vragen hebben of iets dergelijks kun je me altijd mailen ;-)

Groetjes,

Jeffrey.
Groetjes,

Jefkke2 (Jeffrey)

Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Re: Ikke dus

Bericht door Bingo » vr 13 mei 2011, 18:14

Hoi Yori

Ik kan me alleen maar aansluiten bij mijn voorgangers, alleen geef ik je de raad wacht niet zolang als ik.
Want het is zeker niet plezierig om vanaf je elfde tot je tweeenvijftigste te wachten, deze fout heb ik zelf gemaakt.
Als ik voorop had geweten hoe mijn familie er op zouden reageren was ik zeker al op mijn dertiende er vooruit gekomen,
want mijn hele jeugd heb ik zo vergooid.
En dat omdat ik ten onrechte bang was, dat is zeer spijtig want de klok kan je niet terug draaien.
Ik wens je veel sterkte bij het uit de kast komen, maak er geen moet van maar wacht ook niet te lang.

Groet Bingo.

Thomasiesan
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 19 jul 2010, 14:31

Re: Ikke dus

Bericht door Thomasiesan » ma 20 jun 2011, 13:00

Hoi Olivier, ik heb geen idee hoever je nu bent, het is nu 20 juni, ik heb jou poging om uit de kast te komen, gelezen een de adviezen daarop, ik wil jou 1 advies geven, wacht niet zolang als ik heb gedaan, ik ben op mijn 58e uit de kast gekomen, en heb er ontzettend spijt van dat is het niet 40 jaar eerder heb gedaan!! tjonge..... wat heb ik wat gemist!!! en bedenk als je het niet nu doet, dan doe je het op een later tijdstip!! maar de moeite die je ermee hebt blijft hetzelfde!! haha, hou moed jonge en ga ervoor, voor jezelf!! veel succes!! groetjes Thomas :D

Plaats reactie