Uitzicht deel 15

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Uitzicht deel 15

Bericht door Oliver » wo 06 apr 2011, 22:45

Uitzicht deel 15 staat online. Dagje eerder, maar dat zullen jullie wel niet zo erg vinden. ;)

Remco gaat het thuis vertellen. Jeroen heeft een handig plan gevonden voor Remco en Colin om uit de kast te komen. Maar of iedereen daar nou zo blij mee is...

Lees ze!

Oliver

Hans Bernard
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:13
Vul het getal in: 0
Locatie: Heemskerk

Re: Uitzicht deel 15

Bericht door Hans Bernard » wo 06 apr 2011, 23:57

Oliver,

Het wordt eentonig, ik weet het. Maar weer een parel aan de ketting van Uitzicht.

Je dialogen zijn van een ongekende frisheid, je taalgebruik aansprekend en je spanningsboog fabuleus,

Je bent een begenadigd schrijver.

Hans.

Torenvalk
Berichten: 57
Lid geworden op: za 20 jun 2009, 01:22

Re: Uitzicht deel 15

Bericht door Torenvalk » do 07 apr 2011, 00:04

Dag Oliver,

Ik sta wel even met mijn vleugels te klapperen. Wat zegt die Hans dat gewichig. Ik vind het wel wat overdreven.
Maar hij zal het wel goed bedoelen. En ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is. (hoor mij nou hahaha)
Ik heb genoten van deel 15. Je hebt me weer een paar fijne leesuurtjes bezorgd. Over 14 dagen kom ik weer
naar beneden zweven want ik ben nieuwsgierig hoe het afloopt.

Neem weer afscheid met klapwiek, Torenvalk

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Uitzicht deel 15

Bericht door cor van dongen » do 07 apr 2011, 00:31

Tjonge Oliver, nou ben ik eens een keer niet de eerste om te reageren. Bovendien is het moeilijk de pluimages van de vorige schrijvers te overtreffen. Hoewel...........dat ligt niet geheel in mijn aard. Ik ga liever in op de inhoud: dat wil zeggen, dat ik vooral de haast achteloze, subtiele manier waarop de ouders van Colin het homo zijn en de relatie van de beide knapen accepteren heel bijzonder vind. Tja, hoeveel jongens die dit verhaal lezen zouden zich zulke ouders wensen?
Hert lijkt of er sprake is van een flinke cliffhanger in de zin van een amok makende Joris, die ws niets met die kleffe knapen te maken wil hebben................maar als ze zelf echte vrienden hebben door wie ze geaccepteerd worden en het thuis bij beiden goed zit, dan maakt dat helemaal niks uit. Ik voorvoel dat er iemand op zijn bek zal worden gemept............of zie ik dat verkeerd? Maar de spanning blijft erin, zoals altijd.
Lieve groet.
Cor

Jonas de Rode
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 17 apr 2011, 23:13
Vul het getal in: 123

Re: Uitzicht deel 15

Bericht door Jonas de Rode » zo 17 apr 2011, 23:27

Hoi Oliver


Al van toen je nog op msn-groups zat, ergens in de begindagen, volg ik stiekem mee. Je verhalen zijn deel na deel weer iets waar ik twee weken naar uitkijk. Nu heb ik besloten van toch ook maar eens eindelijk wat activer te gaan worden en het forum te gaan benutten...
Ik vind het prachtig hoe herkenbaar jij je personages telkens weet neer te schrijven. Met veel talent weet je dingen over te brengen alsof ze door ons zelf worden beleefd. En zoals je in dit verhaal poetisch om kan springen met intiemere delen... Prachtig!
Oliver, houd dit vol want... Ik ben er zeker van dat vele homojongens dit meelezen, in stilte. En dat ze zich optrekken aan je verhalen zoals ik deed/doe.
Bedankt!


x
[color=#FF0000]Jonas[/color]

Plaats reactie