Uitzicht deel 5

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Uitzicht deel 5

Bericht door Oliver » do 18 nov 2010, 19:47

Deel 5 van Uitzicht staat online.

Nadat hij van de eerste schrik is bekomen ziet Remco wel de voordelen in van Roos. Hij kan heel wat delen, waar hij eerst nooit over kon praten.
Het heeft ook een nadeel: ze heeft hem meteen door, als hij denkt Kaj uit zijn hoofd te kunnen zetten. Maar ze komt zelf ook met een bekentenis.

Lees ze!

Oliver

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Uitzicht deel 5

Bericht door cor van dongen » do 18 nov 2010, 21:40

Dag Oliver,
Tja onze Remco is een weinig standvastig manneke wat zijn verliefdheden betreft, maar het is wel ontzettend aardig dat hij zich heel goed weet in te leven in de persoon die hij tegenover zich heeft. En zo kan de zachtaardige lieve Colin zacht met hem het bed delen zonder door hem meteen overweldigd te worden. Werkelijk ik begin met hem mee te leven. En Roos zal hem nog vaak behulpzaam kunnen zijn denk ik. Het grote probleem in de toekomst zal, vrees ik, zijn dat onze hoofdpersoon zich te snel door alle leuke kopjes en lijven in geile fantasieën zal begeven, en wie o wie is dan de ware Jacob voor deze van de een naar de ander in gedachten vlinderende jongen?
Je ziet dat we ons met hem gaan vereenzelvigen, en dat is een goed teken. ;)
Lieve groet
Cor

Simple Mind
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 16:38

Re: Uitzicht deel 5

Bericht door Simple Mind » do 18 nov 2010, 23:14

Even tussendoor: Het zou ook superleuk zijn als Roos een ook wat belangrijkere rol krijgt en niet allemaal als ''bff van'. Misschien zijn Roos en Ankie samen wel een prima stel als een extra verhaallijntje tussendoor ? ;)

Plaats reactie