Bourgeoisie :)

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Plaats reactie
Bourgeoisie
Berichten: 1
Lid geworden op: za 13 nov 2010, 23:48

Bourgeoisie :)

Bericht door Bourgeoisie » za 13 nov 2010, 23:57

Hey allemaal! :)

Ik ken Oliver nu al een hele tijd.. Heb nooit echt de tijd gehad(/gemaakt) om hier eventjes een account aan te maken.. Heb nu eindelijk de tijd gemaakt/gevonden om dat eens te doen! :)

Ik ben Wesley, woon dichtbij Antwerpen en ben 22 jaar! Ik denk dat ik Oliver nu al zo'n dikke 4 jaar ken?? Wat gaat de tijd toch snel, haha! :)
Ben zo een beetje die muggenzifter.. Ik haalde enkele spellingsfouten eruit ( toen het nog op de MSN groep was ) en voor ik het wist kreeg ik de eer om zijn verhaaltjes 'op voorhand' te lezen om te controleren op spellingsfouten.. En ik moet zeggen, hij doet dat goed he mannekes! Zo eens een zeldzame fout haalde ik eruit, maar daar bleef het dan ook weer bij! :)

Ik ben JAAAAREN geleden, dankzij Oliver, ook zelf aan een verhaal begonnen.. 't Is een beetje door al die drukte in mijn leven op een zijspoor geraakt. Maar zit nu al een hele tijd met het idee om toch maar eens terug verder te werken eraan.. De allereerste stapjes waren al gezet.. Die er terug even bijhalen en er vollen bak invliegen dan maar zeker..?? :)
Hopelijk kan ik zo ook mijn bijdrage leveren aan mijn goede vriend Oliver! :)

Groetjes, Wes!

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Bourgeoisie :)

Bericht door Oliver » zo 14 nov 2010, 02:41

Wes!

Ouwe proeflezert!

Long time no see!
Goed dat je er weer bent. En wat dat schrijven betreft, doorzetten jij!
En hier op het forum zetten.
;)

jefkke2
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 27 jul 2009, 16:58
Vul het getal in: 0
Locatie: Gelderland

Re: Bourgeoisie :)

Bericht door jefkke2 » zo 14 nov 2010, 23:18

Leuk!!

Ben benieuwd naar je verhaal!! Kom maar op....!
Groetjes,

Jefkke2 (Jeffrey)

Plaats reactie