Nieuw verhaal "Uitzicht" start donderdag 23 september

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Nieuw verhaal "Uitzicht" start donderdag 23 september

Bericht door Oliver » di 21 sep 2010, 22:17

Het is eindelijk zo ver. Komende donderdag (23 september) begint een nieuw verhaal: Uitzicht.

Remco valt niet op, niet negatief en niet positief. Rustig, zo zou je hem het beste kunnen noemen. Dat hij homo is weet verder niemand. Dat hij verliefd is, dat is logisch. Welke jongen van 15 heeft nou geen geheime liefde?

Alvast een klein stukje uit het eerste deel:

Ik twijfelde nog steeds toen we klaar waren en naar de fietsenstalling liepen. Joris stond er ook.
‘Ga je nog mee?’ vroeg Freek me.
Het dreigde te gaan regenen, ik had er weinig zin in.
‘Ik ga naar huis denk ik.’
De drie J’s stonden al klaar met hun fiets om weg te gaan.
‘Ah, kom op man, ga effe mee. We hebben twee uur extra.’
‘Wij gaan naar de stad,’ riep Jeroen naar Freek, ‘gaan jullie mee?’
Freek keek me aan. ‘Ga je echt niet mee?’
Ik haalde mijn schouders op voor ik er erg in had. Ik wist echt niet of ik dat nou wel of niet moest doen. Durfde ik dat? Met de rest mee? Met Joris? In de veiligheid van de pauzes op school was het nog wel te handelen, maar nu, zo vrij de stad in? Ergens wat snacken met Joris?
‘Kom op man, Remco. Ga mee!’
Ik hoefde niet te kijken wie dat riep. Zijn stem herkende ik uit duizenden. Het gloeide van binnen. Ik moest mee, ik kon niet anders. Als hij het zelf al vroeg… Nu niet te gretig reageren.


Tot donderdag!

Oliver

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Nieuw verhaal "Uitzicht" start donderdag 23 september

Bericht door cor van dongen » wo 22 sep 2010, 12:16

He, eindelijk! Het heeft (te) lang geduurd en nu kunnen we weer uitkijken iedere veertien dagen naar de donderdagavond. Joris, Freek, Remco.......ze zijn nu al vertrouwd. Tot dan
groet,
Cor

Torenvalk
Berichten: 57
Lid geworden op: za 20 jun 2009, 01:22

Re: Nieuw verhaal "Uitzicht" start donderdag 23 september

Bericht door Torenvalk » wo 22 sep 2010, 23:32

Fijn dat er weer een verhaal van jouw hand komt. Ik ben erg nieuwsgierig naar wat je ons nu weer voorschotelt.
Dat het een goed verhaal zal zijn, daaraan hoeven we niet te twijfelen. Dat is jou wel toevertrouwd.
Ik ben het eens met Cor dat het weer in spanning uitkijken wordt naar het volgende deel. Ik blijf daarom deze winter in ons kikkerlandje
om jou te volgen en het verhaal met kritisch oog te bekijken. Dus pas maar op want valk en oog worden samen valkenoog, scherp en sterk.

Tot donderdag...........

Plaats reactie