Even wat belangrijke dingen...

Algemene mededelingen over het forum. Altijd handig om te lezen voor je begint...
Gesloten
Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Even wat belangrijke dingen...

Bericht door Oliver » za 06 dec 2008, 09:48

Om te kunnen reageren moet je jezelf registreren. Dat kan heel simpel, via 'registreren' ergens bovenaan de startpagina. De registratie moet eerst goedgekeurd worden door een beheerder, om grote bergen spam en reclame te voorkomen. We doen ons best een nieuw account binnen een dag te activeren. Vanaf dat moment kun je je gang gaan.

Dat wil zeggen...
Niet helemaal. Ik kan hier nu een hoop geblaat neerzetten met regeltjes, maar laten we het simpel houden. Als iedereen elkaar in zijn/haar waarde laat zijn we al een heel eind. Probeer bitchfights te voorkomen, ouwehoer niet teveel over politiek en laat discriminerende opmerkingen ook maar achterwege. Daar zijn genoeg andere forums voor. Het grappige is wel dat ik kan ingrijpen wanneer ik dat wil. Niet dat ik dat snel zal doen, maar het kan...

Wat dan wel kan?
Lachen lijkt me een goed begin. Stel jezelf eens voor in het 'voorstellen-forum'. Geef je mening over de verhalen, of lucht je hart als je jezelf herkent hebt in een verhaal. Andere onzin kun je kwijt bij 'Discussies over algemene zaken'.
Hou daarbij wel in het oog dat strafbare zaken niet toegestaan zijn, net zoals in de echte maatschappij.

Ik wens iedereen veel plezier, voor vragen of andere dingen kun je mij mailen of een PM sturen.

Gegroet, have fun!

Oliver

Gesloten