Mark en Martijn (Alle Delen)

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Dolphinboy
Berichten: 36
Lid geworden op: di 23 dec 2008, 22:23
Vul het getal in: 0
Locatie: Apeldoorn

Mark en Martijn (Alle Delen)

Bericht door Dolphinboy » wo 15 apr 2009, 17:02

Heb jij suggesties voor het vervolg van dit verhaal of opmerkingen over het verhaal tot nog toe? Laat me dat dan hier weten door een reactie te plaatsen. Door jullie reacties kan ik merken of het verhaal de moeite waard is en wat ik nog kan verbeteren in mijn vertelling over de bevindingen van Mark en Martijn. Zonder jullie reacties namelijk geen vervolg delen.
Who Ever You Are, Whatever U Do Just Be Yourself

Garion
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 08 apr 2009, 13:10

Re: Mark en Martijn (Alle Delen)

Bericht door Garion » wo 15 apr 2009, 23:42

Hoi,

Ik vind het echt een schitterend verhaal! het lijkt zo uit het leven geplukt! ik heb alle delen vol spanning gelezen en kijk ook vol spanning uit naar een vervolg!!!
Echt mooi hoe je die twee samen gebracht hebt. Nu weten ze van elkaar dat ze verliefd zijn en bloeit er blijkbaar iets moois. Ook de moeders weten ervan, zonder dat zij het weten. De volgende stap is mss de twijfel hoe ze dit aan hun ouders en vrienden gaan vertellen ... of juist niet en wat de reacties van de vrienden hierop zijn.

Ik ben echt benieuwd!!!

groetjes,
Garion

peterr
Berichten: 5
Lid geworden op: do 16 apr 2009, 23:13

Re: Mark en Martijn (Alle Delen)

Bericht door peterr » do 16 apr 2009, 23:20

Hallo,

Een goed verhaal !
Daar mag je best nog een aantal afleveringen van plaatsen hoor ;)

peterr

Juan84
Berichten: 5
Lid geworden op: do 14 mei 2009, 01:36
Vul het getal in: 0
Locatie: Arnhem

Re: Mark en Martijn (Alle Delen)

Bericht door Juan84 » do 14 mei 2009, 01:43

Hoi, wanneer komt er weer een vervolg. Ik vind het echt een prachtig verhaal en leef echt mee met de jongens. ik wacht met smart op een vervolg. iedere week kijk k of nieuw deel is, hopelijk binnenkort. lees graag verder. Ga zo door, want je schrijft erg goed, levendig en realistisch.

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Mark en Martijn (Alle Delen)

Bericht door cor van dongen » za 16 mei 2009, 19:09

Hallo Dolphinboy, Roy of Sander,
Als je vaker op de site van Oliver kijkt, zul je mijn soms enthousiaste, maar ook kritische bijdragen zien in discussies over of commentaren op verschillende verhalen. Als ik een verhaal verschrikkelijk slecht vind, neem ik meestal niet de moeite om te reageren. Dat ik dat nu wel doe, is een teken dat ik jouw eerste poging in het Nederlands een verhaal te schrijven best sympathiek vind.

Maar toch heb ik wel een aantal kanttekeningen (waarom je trouwens ook gevraagd hebt):
1. Zou je niet wat duidelijker aangeven in het begin van je verhaal wie de hoofdfiguren zijn? Hoe oud ze zijn, waar ze elkaar al langer van kennen en wat de sport is die ze beoefenen. Dat laatste wordt pas in de loop van het tweede hoofdstuk duidelijk (korfbal) en de leeftijd helemaal niet. Toch essentiëel , of het b.v. om 14-15-jarigen gaat of knapen van 17-18 jaar.
2. Een paar keer gebruik je een typische manier van vervoegen door als hulpwerkwoord doen (to do) te gebruiken. B.v. ...deze opmerking doet ze niet raar opkijken...i.p.v. van deze opmerking kijken ze niet raar op.
3. Samentrekkingen als Tis (Het is) of Kben (Ik ben) is in schrijftal eigenlijk uit den boze.
4. Je hebt een leuke slogan of lijfspreuk onder aan je verhaal staan in het Engels, maar dan zou ik het helemaal goed doen en niet "U" gebruiken maar you.

Verder schrijf je wel makkelijk leesbaar en ik ben benieuwd naar het vervolg met coming out zowel in de thuissituaite als op school en de sportclub.
Ik wens je veel succes. Blijf kritisch op je eigen verhaal.
Lieve groet,
:)
Cor

Juan84
Berichten: 5
Lid geworden op: do 14 mei 2009, 01:36
Vul het getal in: 0
Locatie: Arnhem

Re: Mark en Martijn (Alle Delen)

Bericht door Juan84 » vr 22 mei 2009, 23:48

Hoi ik heb je nieuwe deel weer gelezen en vind het nog steeds een boeiend verhaal.

De grammatica fouten stoor ik me niet aan, want ik zie ze niet haha. Wat betreft de schrijfstijl is wel wat VMBO achtig, maar ik vind het heerlijk om te lezen. Lekker vlot en eenvoudig. Daarnaast past de schrijfstijl wel een beetje bij de leeftijd van de personages.

Ik hoop snel weer een nieuw deel te zien, want lees graag verder. Tot nu gaat het voor ze nog goed af. Maar ik ben benieuwd hoe ze ermee omgaan als ze straks eventueel negatieve reacties krijgen van de omgeving. Nou ja steun van de moeders zullen ze in ieder geval hebben.

Veel succes met schrijven.

groetjes Carlos

peterr
Berichten: 5
Lid geworden op: do 16 apr 2009, 23:13

Re: Mark en Martijn (Alle Delen)

Bericht door peterr » zo 14 feb 2010, 17:34

.. Ik las dit mooie verhaal al een keer eerder , kom er nu alleen achter dat het zomaar is opgehouden na deel 9. '
Jammer, het was toch echt nog niet afgelopen :!: . Is het nu te laat om om een vervolgje te vragen ? Nja nu staat het er dus.. vervolgje :lol: .. plieze

retah
Berichten: 28
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 01:17
Vul het getal in: 0
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: Mark en Martijn (Alle Delen)

Bericht door retah » zo 07 mar 2010, 19:08

Hoi Roy, kunnen we nog vervolgdelen verwachten? Ik vindt dit een prachtig verhaal, jammer dat er na deel 9 niets meer is verteld over deze jongens en hun belevenissen. Groetjes, Henk H

woodenboy69
Berichten: 4
Lid geworden op: di 05 nov 2013, 11:50
Vul het getal in: 123

Re: Mark en Martijn (Alle Delen)

Bericht door woodenboy69 » zo 10 nov 2013, 02:17

Helaas, deel 9 was het laatste blijkbaar. Jammer want het is een prachtig verhaal.
Dit is niet het eerste verhaal dat er zomaar mee stopt. Dat is toch zo een doodzonde. Je lezers warm maken voor je verhaal en dan zomaar niets meer van je laten horen :(
Foei, ik ben zo aan het geilen en nu vind ik geen vervolg meer. Door jou schuld heb ik nu blauwe ballen ;)
In ieder geval bedank voor het verhaal.

Plaats reactie