REACTIES OP: ZWEDEN

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

Re: REACTIES OP: ZWEDEN

Bericht door Lucky Eye » do 29 aug 2013, 17:40

Hoi Sjack!

Je schrijf 'BEDANKT!!!' en dat gericht aan mij. Snap het wel maar van mijn kant is een 'bedankt' en dan in nog grotere letters en met nog meer uitroeptekens ook op zijn plaats. Ik vind het namelijk geweldig dat je na elke publicatie weer iets van je liet horen. Echt heel erg bedankt hiervoor.

Je advies aan mij, getuigt van een stuk betrokkenheid. En ook hiervoor is een 'bedankt' op zijn plaats. Het voelt voor mij echter goed om in het door mij aangegeven tempo door te gaan. Garanties geef ik nooit. Mocht het minder gaan met mij, dan vallen dingen gewoon stil zoals gebleken is tijdens het schrijven van dit laatste deel van 'Zweden'. Ik schrijf dus als ik kan en het publiceren gaat op precies dezelfde manier.

Bovendien zou als ik niet schrijf de druk er ook zijn. Wel in een andere vorm maar dan blijft een verhaal leven in mijn hoofd. Speel ik scènes steeds weer over en over tot er een resultaat op papier komt. Staat het er eenmaal, dan kan ik het ook afsluiten.

'Blanco' is in een fase dat de grote lijnen al uitgezet zijn. Enkele moeten nog een vervolg krijgen en een aantal draden opgehaald en afgewerkt worden maar die zitten zodanig in het hoofd dat dat geen probleem is. Ook heb ik allerlei aantekeningen onderaan het document staan waar ik uit kan putten. Een lijstje met 'denk hieraan' 'denk daaraan'.

Heel lief van je dat je je bezorgd maakt om mijn gezondheid maar ik hoop dat je mijn uitleg kunt volgen.

Groeten en nogmaals heel erg bedankt!
Lucky Eye

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: REACTIES OP: ZWEDEN

Bericht door Sjack013 » do 29 aug 2013, 20:37

Hoi Lucky Eye,
Uiteraard kan jouw logica volgen en ik zal de laatste zijn, om te klagen, als er wekelijks geen deel geplaatst wordt. En je hebt gelijk. Tijdsdruk heb je altijd als schrijver.
Daarnaast vind ik het niet meer als fatsoenlijk en respectvol om telkens te reageren op schrijvers. Jullie steken verdomd veel tijd én energie in het schrijven van verhalen. Ik vind, dat ik als lezer, minimaal de plicht heb om te reageren en de schrijver danken voor zijn inzet.
Het zal wel een generatie-gedrag van mij zijn, ik consumeer niet alleen, maar ook geniet wekelijks van jouw arbeid. Jouw bedanken is gewoon het minimale wat ik dan kan doen. Fatsoen en respect dus!!

Groetjes,
Sjack

Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

Re: REACTIES OP: ZWEDEN

Bericht door Lucky Eye » vr 30 aug 2013, 16:17

Hoi Sjack!

Of het generatie-gedrag is weet ik niet. Denk jouw drijfveren - zoals je zelf al zegt - fatsoen en respect zijn.

Kan ik me heel goed in vinden. Mijn streven is ook altijd om iedereen die reageert iets te laten horen. Vandaar dat wij hier op dit Forum ook al een aardig aantal stukjes tekst hebben gefabriceerd in woord en weerwoord.

Heel leuk dat dit gewoon zo gebeurt, Sjack!

Groeten,
Lucky Eye

Plaats reactie