Reacties op BLANCO deel 3

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

Re: Reacties op BLANCO deel 3

Bericht door Lucky Eye » wo 19 feb 2014, 12:17

Helaas moet ik melden dat ik morgen geen nieuw hoofdstuk kan plaatsen.

Groeten,
Lucky Eye

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Reacties op BLANCO deel 3

Bericht door Sjack013 » wo 19 feb 2014, 14:08

Jammer, maar ik begrijp de reden van uitstel. Heel veel sterkte en succes de komende tijd!!

Sjack

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Reacties op BLANCO deel 3

Bericht door Oliver » do 20 feb 2014, 10:31

Rustig aan Lucky. Sterkte!

Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

Re: Reacties op BLANCO deel 3

Bericht door Lucky Eye » vr 21 feb 2014, 09:26

Hoi Sjack013 en Oliver!

Bedankt voor jullie wensen! Op dit moment ben ik naast mijn 'gebruikelijke gedoe' ook nog eens getroffen door een zware verkoudheid en een keelontsteking. Was in het afgelopen weekend al wat gammel. Maandag nog wel iets gedaan aan het begin van ochtend maar daarna sloeg het toe. Na mijn verplichte middagrust kwam ik flink ziek uit bed en dat is zo gebleven, helaas. Gisterochtend was de koorts voor het eerst weg en voelde ik me heel wat maar gistermiddag ging het opnieuw mis. Gewoon even uitzieken dit.

Groeten,
Lucky Eye

Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

Re: Reacties op BLANCO deel 3

Bericht door Lucky Eye » vr 04 apr 2014, 16:23

Lieve Lezers!

Dit jaar is niet één van mijn beste ooit, zo heb ik het idee.

Zoals jullie (wellicht) weten heb ik een chronische ziekte. Die heet aangezichtspijn en zorgt ervoor dat ik altijd pijn voel in het linker deel van mijn gezicht. Daarnaast zijn er aanvallen van pijn. Vergelijk het maar met het steken van je vingers in het stopcontact: een stroomstoot door je lichaam die langzaam wegtrekt. Zo voelt het ongeveer ook bij zo'n pijnaanval. Het vervelende is dat die pijnstoten steeds weer terugkomen. En ook de duur van zo'n aanval is heel verschillend: soms een paar uur, soms een paar dagen achtereen. Pijn maakt moe en dat zorgt er weer voor dat de concentratie ver te zoeken is. En ja, die heb ik hard nodig om mijn verhaal goed leesbaar te houden. De afgelopen tijd was een heel slechte periode wat pijn betreft. Moest vaak grijpen naar de zwaarste middelen die ik heb. Die nu gelukkig al weer een paar dagen kunnen laten staan maar dan merk ik vaak wel hoe moe ik ben. Ben ik gewoon niet vooruit te branden!

Begin dit jaar naar de huisarts geweest omdat ik last had van mijn ellebogen. Bleek een tennisarm te zijn. Vervelend, maar dat gaat weer over. Is al een stuk beter. Daarna werd ik enorm verkouden en had ik een keelontsteking. Nu weer iets anders. Pijn in mijn linker bal. De huisarts dacht aan een cyste maar stuurde me voor alle zekerheid door naar het ziekenhuis voor een echo. Vanmorgen van hem vernomen dat het geen cyste is maar een, naar het zich laat aanzien, goedaardige tumor aan de bijbal. Net op het internet gelezen dat tumoren aan de bijbal zeldzaam zijn maar meestal wel goedaardig. Nu wacht ik op bericht van de uroloog om daar heen te kunnen gaan. Kijken wat er gedaan moet worden aan nader onderzoek en behandeling.

Wat 'Blanco' betreft heb ik besloten dat eerst helemaal uit te schrijven nu. Nadeel voor jullie is, dat er even gewacht moet worden tot ik weer ga publiceren. Voordeel is echter, dat als ik weer begin met publiceren, het ook achter elkaar door zal gaan zonder nieuwe onderbrekingen. Ik probeer zo vaak mogelijk te schrijven.

Groeten,
Lucky Eye

Jowima
Berichten: 27
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 00:48

Re: Reacties op BLANCO deel 3

Bericht door Jowima » vr 04 apr 2014, 22:46

Beste Lucky,
Blij een berichtje van je te lezen, al is het niet erg opwekkend allemaal.
Wens je veel sterkte toe. Dat je BLANCO helemaal af wil schrijven voor
je verder gaat met publiceren lijkt me in jouw geval het beste.
Wij lezers kunnen nog wel even wachten.

Hoop dat er niet meer vreemde gezondheids zaken op je pad komen.
Doe het rustig aan. "WAT IN EEN GOED VAT ZIT VERZUURD NIET".
Beste wensen, Joannes.

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Reacties op BLANCO deel 3

Bericht door Sjack013 » zo 06 apr 2014, 13:07

Hoi Lucky Eye,

Zoals ik al in een PB heb geschreven, vind ik het verstandig dat je eerst het verhaal uitschrijft, voordat je het plaatst. Daarnaast gun je jezelf ook de rust, die je nodig hebt, voor je gezondheid. Ondanks mijn verslaving naar jouw verhaal, kan ik echt wel hierop wachten. Zoals de Engelsen zeggen: Take your time!!!

Heel veel sterkte en zorg goed voor jezelf :!:

Sjack

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Reacties op BLANCO deel 3

Bericht door Oliver » wo 09 apr 2014, 23:04

Hey Lucky!

Heftig allemaal. Neem je tijd, zoals Sjack al zei, het is denk ik verstandig eerst het verhaal uit te schrijven. Geen druk, je hebt wel andere dingen aan je hoofd.

Beterschap kerel!

grensgeval
Berichten: 59
Lid geworden op: ma 17 mar 2014, 21:29
Vul het getal in: 123
Locatie: De Nederlands Duitse grens (dus ben ik nu Nederlander of Duitser??)

Re: Reacties op BLANCO deel 3

Bericht door grensgeval » ma 21 apr 2014, 01:26

hè Lucky
super verhalen ik heb de delen bijna allemaal in 1 keer gelezen
was toch een dag dat mijn gezondheid me volledig in de steek hield en een 2 klap me nog een week thuis hield dus had mooi tijd om alle verhalen eens goed en in 1 ruk te lezen

ja mijn grote liefde verdween opeens uit het leven maar goed dat zal ik ooit wel in een verhaal verwerken
helaas was dat de 2e keer dat ik dit te verwerken kreeg dus dat zal 1 verhaal worden met helaas een treurig einde

en ja logisch dat je op je gemak het verhaal gaat afschrijven en dan verder publiceert zou ik ook doen hoor
Veel sterkte en we wachten gewoon rustig af
vriendelijke groeten Grensgeval
Laat ieder in zijn waarde,
Groot of klein,
Iedereen mag er zijn

Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

Re: Reacties op BLANCO deel 3

Bericht door Lucky Eye » wo 30 apr 2014, 08:31

Allereerst bedankt voor de reacties die ik van jullie kreeg op mijn eerdere - niet zo leuke - berichtgeving.

Het bezoek aan de uroloog is geweest. Helaas kon ze me niet vertellen wat het is. Wel is het zeker dat het niet om een cyste of om ontstekingsweefsel gaat, want dat moet er op de plaatjes heel anders uitzien. Omdat het pijnlijk is en volgens mij ook groeit, vond ze het raadzaam om op korte termijn de bijbal te verwijderen. Daarna wordt het onderzocht door een patholoog-anatoom en dan hoop ik te weten wat het uiteindelijk is geweest.

De operatie is gepland voor donderdag 8 mei aanstaande. Een dagopname met de operatie in de ochtend en het naar huis gaan in de middag (of vroege avond). Daarna is het een week verplicht rust houden. Sommige mensen vinden dat een goed idee voor mij. Voor mezelf zie ik dat niet zo zitten, eigenlijk. Ben nogal een baasje dat vaak bezig is met van alles en nog wat en... nou ja... ik heb een stapel boeken bij de bibliotheek gereserveerd en zal het allemaal keurig uitzitten. De eigen genezing tegenwerken door me niet aan het voorschrift te houden, doe ik natuurlijk ook niet!

Af en toe leuk bezig met 'Blanco'. Dat wat ik tik in het document voelt goed!

Groeten,
Lucky Eye

Plaats reactie