Reacties op BLANCO deel 3

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

Reacties op BLANCO deel 3

Bericht door Lucky Eye » vr 25 jan 2013, 16:49

Hier kun je jouw reactie op deel 3 van BLANCO kwijt.

Groeten,
Lucky Eye

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Reacties op BLANCO deel 3

Bericht door Oliver » za 26 jan 2013, 13:07

Gisteren meteen gelezen.
Je zit er na een paar regels weer helemaal in.
Mooie aanvulling voor de site!

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Reacties op BLANCO deel 3

Bericht door Sjack013 » za 26 jan 2013, 14:38

Ik had vandaag pas tijd om te lezen, en inderdaad, na paar regels zit je weer midden in het verhaal. Alleen goeie schrijvers kunnen dat bereiken. Gelukkig ben je weer terug in het forum van Oliver. Welcome back, Lucky Eye.
Het is een geweldig verhaal en ik ben nieuwsgierig naar de reactie van Jaspers familie en van Pieter. Je vergat trouwens te vermelden in welke frequentie jij weer gaat publiceren. Hopelijk wekelijks of liever twee maal per week, zoals met deel 2 :?:

Succes en sterkte,


Sjack

Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

Re: Reacties op BLANCO deel 3

Bericht door Lucky Eye » zo 27 jan 2013, 08:08

Bedankt voor de reacties!

Goed om te horen dat de overgang van het eind van deel 2 naar het begin van deel 3 niet moeilijk is. Zoals iemand anders ook aan me schreef: "Het is alsof je het boek weer oppakt en verder gaat met lezen."

Blij ook dat ik met dit vervolg kan bijdragen aan deze mooie site.

En dan wat betreft de frequentie van publiceren. Ben nu elke dag - als het lukt - bezig met het correctiewerk. Heb hoofdstuk 8 net geheel afgewerkt. Denk dat als ik te snel ga publiceren (en daarmee bedoel ik twee keer per week) ik op een gegeven moment een gat moet laten vallen wat eigenlijk niet mijn bedoeling is. Mijn opzet was eerst 11 of 12 hoofdstukken van Blanco, dan het derde deel van Zweden, en dan de laatste hoofdstukken van Blanco. En voor dat laatste gedeelte valt wellicht al een gat. Dus... denk ik dat ik het eerst laat bij één hoofdstuk per week. Mocht alles voorspoedig gaan, dan pas ik de frequentie wellicht aan.

Groeten,
Lucky Eye

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Reacties op BLANCO deel 3

Bericht door Sjack013 » zo 27 jan 2013, 14:18

Haast je niet, Lucky Eye. Ik weet dat het je veel energie kost en met eenmaal per week kan ik heel goed leven :D
Ik ben al zeer tevreden, dat één van mijn favoriete auteurs weer terug is.
Succes en sterkte,

Sjack

fransoos
Berichten: 5
Lid geworden op: di 13 mar 2012, 15:13
Vul het getal in: 123

Re: Reacties op BLANCO deel 3

Bericht door fransoos » zo 27 jan 2013, 14:24

Lucky Eye, dank voor dit mooie nieuwe eerste hoofdstuk van deel 3.
Prachtige vondst om het te laten beginnen vanuit de beleving van Jasper.
Ik kijk uit naar de volgende delen, maar net zoals het herstel van Jasper veel tijd zal kosten, geldt dat ook voor een goed en zorgvuldig geschreven verhaal.
Sukses met jouw schrijfwerk. :!:

Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

Re: Reacties op BLANCO deel 3

Bericht door Lucky Eye » do 31 jan 2013, 06:23

Ook jij bedankt voor je reactie, fransoos.

Om deel 3 te beginnen vanuit Jaspers beleving sprak voor zich, zo vond ik. Zo lang was hij niet aan het woord geweest, dat het eindelijk weer eens tijd werd. Het is tenslotte zijn verhaal, nietwaar?

Nou ja, niet helemaal alleen zijn verhaal natuurlijk. Heb al wel vaker gezegd in mijn reacties op anderen dat in dit verhaal de nevenpersonen een echt heel grote rol spelen en dat zullen ze blijven doen.

Groeten,
Lucky Eye

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Reacties op BLANCO deel 3

Bericht door Sjack013 » za 02 feb 2013, 17:29

Zojuist hoofdstuk 2 gelezen. En meteen werd het me duidelijk, waarom ik jouw verhaal zo goed vind: Ik kreeg weer een brok in mijn keel. Heerlijk aangrijpend en dat waardeer ik zeer, Lucky Eye!!
Ik vermoed, dat Astrid aan psycho-analyse denkt, maar ja, dat lezen we komend week, hopelijk, wel.
Bedankt voor dit hoofdstuk en succes verder.

Sjack

Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

Re: Reacties op BLANCO deel 3

Bericht door Lucky Eye » zo 03 feb 2013, 07:42

Hoi Sjack!

Bedankt voor je reactie, Sjack!

Ja, ontroerend is het nog steeds. Geloof dat ik mijn lezers erg op kosten jaag vanwege al die broodnodige tissues.

Of je vermoeden over Astrids voorstel juist is, lees je te zijner tijd inderdaad. Nog niet de komende weken maar het draadje ligt er en dus moet ik hem nog afwerken.

De afgelopen dagen bezig geweest met het inlassen van een stuk tekst dat voor mij toch nodig was. Nodig om een stukje geschiedenis te verklaren.

Ik ben in de regel altijd vroeg wakker. Heb een vreemd slaapritme. En dus maak ik me meestal nuttig door dingen te gaan doen. De laatste tijd steeds door te werken aan het verhaal. Zojuist een heel nieuw hoofdstuk afgeschreven. Wel een kort hoofdstuk maar dat doet er niet toe. En vol moed om verder te gaan. Ben bijna aan het eind van dat wat ik voorlopig wil gaan publiceren maar... ik zie nog wel.

Groeten,
Lucky Eye

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Reacties op BLANCO deel 3

Bericht door Sjack013 » zo 03 feb 2013, 15:07

RESPECT, dat je, ondanks je ziekte, nog bomvol motivatie en positieve houding zit.
Succes,

Sjack

Plaats reactie