Liefde Hfdst 1

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
dkz09
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 29 mar 2010, 17:56

Re: Liefde Hfdst 1

Bericht door dkz09 » do 12 sep 2013, 16:08

Heey Sjack

Ik moet je helaas en ook andere teleurstellen. Ik ga het waarschijnlijk niet reden. Mijn laptop zei vorige week zondag van 'doe het zelf maar'. Gelukkig heeft mijn vader hem de volgende dag gemaakt. De dag daarna deed mijn laptop het weer. Maar druk geweest met alles er terug op te zetten. Ben wel inmiddels aan hoofdstuk 15 begonnen. Maar ik zit een beetje vast. Zoals ik het in mijn hoofd heb zo krijg ik het niet neergezet. Daarbij komt ook nog eens dat ik met wat ik wel al heb geschreven ook nog aan puzzelen ben. Dus ga mijn best doen. Wie weet lukt het nog. En anders hopelijk eind september.

Dus nogmaals mijn excuses.

Groetjes Geoff.
©Geoff(dkz09), 2015

*Wees wie je bent en wees daar trost op*

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Liefde Hfdst 1

Bericht door Sjack013 » do 12 sep 2013, 21:01

Nou, mij stel je maar een beetje teleur, hoor. Ik begrijp en herken jouw situatie zeer goed, heb ook al paar keer een gecrashte pc gehad. Balen dus.
Maar neem gewoon de tijd ervoor. Haastige spoed is zelden goed, moet je maar denken. Het gaat om de inhoud en niet om de tijd.
Succes ermee.

Sjack

dkz09
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 29 mar 2010, 17:56

Re: Liefde Hfdst 1

Bericht door dkz09 » za 28 sep 2013, 12:54

Hoi allemaal,

Na wat computer tegenslag. En na enkele keren wat vast gezeten te hebben met het schrijven. Is hier dan eindelijk deel/hoofdstuk 15.
Zoals gewoonlijke ga ik er niks over zeggen. Alleen maar dat jullie het moet lezen.
Aan deel/hoofdstuk 16 ga ik van de week beginnen. Ik weet nog niet hoelang ik nodig voor heb. Maar denk dat als ik nu zeg dat deel/hoofdstuk 16 in het 2de deel van oktober verschijnt. Dan zeg ik het ruim. Maar het kan altijd eerder.

Groetjes en veel leesplezier
Geoff
©Geoff(dkz09), 2015

*Wees wie je bent en wees daar trost op*

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Liefde Hfdst 1

Bericht door Oliver » za 28 sep 2013, 20:46

Ze komen wanneer ze komen Geoff.
Dat ik het zo strak kan publiceren komt door een voorraadje. Jij plaatst het meteen online als een deel klaar is, en dan wordt het wel erg lastig om een vast schema aan te houden. Geen probleem.
Mijn voorraadje wordt ook steeds kleiner moet ik toegeven...
:)

Ik voel ontwikkelingen in jouw verhaal, dat er toch een ontknoping aan zit te komen.....
Laat hem niet te lang meer lijden
;)

dkz09
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 29 mar 2010, 17:56

Re: Liefde Hfdst 1

Bericht door dkz09 » za 28 sep 2013, 21:45

Hai Oliver.

Ja er komt een ontknoping aan. Maar ik zeg lekker niet wanneer.
Inderdaad een voorraadje is altijd handig. Maar ik heb besloten om het zo te blijven schrijven. En bij een nieuw verhaal dat ik dan eerst wat hoofdstukken schrijven. Zodat ik een voorraadje heb. Dan hou ik nog geen planning aan. Want ondanks ik vaak dingen maanden van te voren plan. Vindt ik gewoon leuk om bepaalde dingen op het laatste moment te doen. En eigenlijk op deze manier leg ik een klein beetje druk op mezelf. Anders kan het jaren duren voor ik weer eens een hoofdstuk schrijf. Denk nou beter gezegd weet zeker dat ik altijd op deze manier schrijf.

Groetjes Geoff.
©Geoff(dkz09), 2015

*Wees wie je bent en wees daar trost op*

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Liefde Hfdst 1

Bericht door Oliver » za 28 sep 2013, 22:35

Ieder zijn eigen manier, Geoff.
Het voorraadje werkt prima voor mij, maar als ik begin met publiceren is het hele verhaal nog niet af.
Dat dwingt me.
In doorschrijven, maar ook met inspelen op de situaties die al online staan.
Ik kan niet aan het eind denken "ik verander nog wat in deel 1 want dat komt me beter uit".
Ik vind het fijn werken, en uitdagend soms. :)

dkz09
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 29 mar 2010, 17:56

Re: Liefde Hfdst 1

Bericht door dkz09 » zo 29 sep 2013, 10:35

Ach Oliver je hebt gelijk ieder zijn eigen manier.
Maar ik denk er wel over om bij een nieuw verhaal eerst wat hoofdstukken te schrijven. En dan zo een beetje langzaam te beginnen met het plaatsten daarvan.
We gaan het zien. Maar eerst dit verhaal netjes afschrijven.

Groetjes Geoff
©Geoff(dkz09), 2015

*Wees wie je bent en wees daar trost op*

Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Re: Liefde Hfdst 1

Bericht door Michael87 » zo 29 sep 2013, 11:52

Hoi,

Ik heb vanochtend jouw verhaal helemaal gelezen. Zoals je de onzekerheid van Jasper en Tim beschrijft komt heel lief over. Ook hoe je dat telkens weer in dromen terug laat komen. Mooi beschreven. Ik ben benieuwd of die twee in het volgende deel nou eindelijk eens contact maken…
Knap dat je zo’n lang verhaal kunt schrijven als je dyslectisch bent!

Groet,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Liefde Hfdst 1

Bericht door Sjack013 » zo 29 sep 2013, 19:22

Hoi Geoff,

Wat ben jij een meester in het spannend houden. Elke keer denk ik, dat in het volgend hoofdstuk Jasper eindelijk Tim spreekt, of andersom, maar telkens wordt dat vooruit geschoven. Nu alweer. Vijftien hoofdstukken worstelt Jasper met zijn gevoelens voor Tim en telkens gebeurt er iets anders.
Toch gaat het mij niet vervelen. Het is echt niet langdradig en je houdt het verhaal ook lekker breed, met voldoende aandacht voor andere personage's.
Bedankt voor het plaatsen en succes met hoofdstuk 16!!!

Sjack

dkz09
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 29 mar 2010, 17:56

Re: Liefde Hfdst 1

Bericht door dkz09 » ma 30 sep 2013, 22:44

Hoi Michael,

Dank je wel voor je reactie. Ach ik zal eerlijk zijn ik heb op zich een erg levende fantasie. Daarnaast haal ik veel inspiratie uit mijn leven. Maar ook uit muziek en gevoel/hart. Ik ga nog niks zeggen over het volgende deel en de delen die er daarna nog gaan volgen. Gewoon afwachten. daarnaast ben ik nog niet aan jouw verhaal begonnen. Omdat ik met mijn eigen verhaal bezig ben. Daarnaast volg ik ook het verhaal van Oliver. En ik lees ook redelijk veel boeken(in ongeveer vijf weken tijd zo een zeven boeken gelezen). Maar dat doe ik ook even voorlopig niet. Erg verwarden voor mijn zoveel verhalen te gelijk. Zodra mijn verhaal af is of als die van Oliver eerder is geëindigd. Dan ga ik mijn eens in jouw verhaal verdiepen.
Groetjes Geoff.

Hoi Sjack,
Dank je wel voor de reactie. Echt hou ik de spanning er in. Had ik zelf niet door :P :lol:
Maar goed dat is ook de bedoeling. Ach ik moet je helaas teleurstellen. Ik zeg lekker niks over hoe het afloopt. Je zal het merken. En je kan Jablan proberen om te kopen. Maar die krijgt de hoofdstukken pas als ze af zijn. En zodra hij ze zoals wij het noemen door de wasstraat heeft gedaan en terug gestuurd heeft. Dan wordt het eigenlijk gelijk door mijn online gezet. Dus geduld zal je moeten hebben. Maar eerst hoofdstuk 16.
Groetjes Geoff
©Geoff(dkz09), 2015

*Wees wie je bent en wees daar trost op*

Plaats reactie