Liefde Hfdst 1

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Re: Liefde Hfdst 1

Bericht door Michael87 » vr 27 dec 2013, 22:45

Hoi Geoff,

Wat kan ik anders zeggen dan dat het een mooi einde is. Ik ben benieuwd naar een eventueel vervolg. Neem je tijd, dan wordt het alleen maar beter!

Groet,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

dkz09
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 29 mar 2010, 17:56

Re: Liefde Hfdst 1

Bericht door dkz09 » zo 29 dec 2013, 01:07

Om te beginnen wil ik nog Jablan bedanken voor de samenwerking. Daarnaast dank ik jullie voor de reacties. Het laatste half jaar heb ik flink kunnen schrijven door dat ik werkloos ben geraakt. Inmiddels ben ik 71 sollicitaties verder en nog altijd werkloos. Dus voorlopig vul ik mijn tijd met schrijven. Zolang ik nog geen baan heb ga ik van het nieuwe verhaal proberen iedere twee weken een hoofdstuk te plaatsen. Mocht ik weer een baan hebben. Zal ik dit ook proberen vast te houden. Anders sowieso iedere maand een nieuwe hoofdstuk.
@Oliver ik blijf niet alleen komend jaar maar ook de jaren er na schrijven en plaatsen. Zolang ik genoeg inspiratie heb voor verhalen.
@Sjack heb geduld een nieuw verhaal van mijn hand gaat er komen. Hopelijk al in januari of februari 2014. Het vervolg op dit verhaal gaat zeker ruim twee jaar op zich laten wachten. Dus op zijn vroegs 2015 of 2016.
@Michael dank je wel.
Ik ga alvast één ding van het nieuwe verhaal verklappen. Namelijk de titel waar mee jullie alvast kunnen gaan gisten.

De Danser

Nou allemaal voorzichtig zijn met vuurwerk.

Groetjes Geoff
©Geoff(dkz09), 2015

*Wees wie je bent en wees daar trost op*

Jablan
Berichten: 203
Lid geworden op: vr 04 feb 2011, 19:54
Vul het getal in: 0
Contacteer:

Re: Liefde Hfdst 1

Bericht door Jablan » wo 08 jan 2014, 14:50

Graag gedaan, Geoff.

Je hebt je eigen stijl en misschien was je in een vorig leven wel een troubadour, een rondreizende verteller. Verteltalent heb je en het was voor mij altijd verrassend waar je nu weer mee kwam. Op die manier was het leuk om je teksten door de wasstraat te halen.

Groet en succes met je volgende verhaal.

Plaats reactie