MARNIX deel 10 slot

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Hans Bernard
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:13
Vul het getal in: 0
Locatie: Heemskerk

MARNIX deel 10 slot

Bericht door Hans Bernard » zo 10 jul 2011, 11:50

Dag lezer,

Het slot van dit verhaal staat er nu ook.
Iedereen bedankt voor op-/aanmerkingen.
Ik heb het zeer op prijs gesteld.
Ik hoop dat men genoten heeft van dit verhaal.
Voorlopig duik ik onder om me te bezinnen op een nieuw verhaal.
Tot later,

Hans.

Oldie60
Berichten: 42
Lid geworden op: vr 02 apr 2010, 17:53

Re: MARNIX deel 10 slot

Bericht door Oldie60 » zo 10 jul 2011, 13:24

Jammer dat het is afgelopen. Je zou zomaar een vervolg kunnen schrijven op dit verhaal.

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: MARNIX deel 10 slot

Bericht door cor van dongen » zo 10 jul 2011, 23:48

Hoi Hans,
Ja, Oldie heeft wel een beetje gelijk, dat het verhaal zeker nog een aantal hoofdstukken had kunnen hebben. Je kunt het enerzijds als compliment opvatten, dat je lezers graag nog meer van je hadden willen lezen. Maar anderzijds bedoel ik het ook als een vorm van kritiek: ik vind dat je toch wel heel erg snel bent heengestapt over alle complexe problemen die een relatie van een jongen met een gender-meisje met zich meebrengt en die moeten worden opgelost.Je zou dus ook kunnen zeggen, dat je je er wel een beetje gemakkelijk van hebt afgemaakt.
Het is natuurlijk wel zo dat iedereen graag een happy end ziet aan een verhaal, al hoeft dat niet altijd het geval te zijn. Dit einde was wel heel happy om niet te zeggen sweet. ;)
Lieve groet
Cor

Kevin
Berichten: 115
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 23:58
Vul het getal in: 0
Locatie: Aalter (België)
Contacteer:

Re: MARNIX deel 10 slot

Bericht door Kevin » do 14 jul 2011, 02:37

Mooi verhaal alweer... Met interessante verhaallijen in het verhaal :) , en zoals Cor al zei: het verhaal kon zeker langer zijn , maar hoefde dat zeker niet te zijn , je sprak moeilijke onderwerpen aan die zeker in verhalen niet veel worden aangesproken ...

Kevin
Wij zijn ook maar gewone jongens, die dan toevallig op andere jongens verliefd worden

Plaats reactie