FLORIS deel 5

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Hans Bernard
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:13
Vul het getal in: 0
Locatie: Heemskerk

FLORIS deel 5

Bericht door Hans Bernard » za 10 jan 2009, 17:39

Dag trouwe lezers,

Hier is het volgende deel van Floris. Deel 5 brengt de twijfel van Floris tussen Wiebe en Mailo.

Ik wil iedereen bedanken voor zijn commentaar tot nu toe en wens jullie opnieuw veel leesplezier.

Groet, Hans ;)

Theo
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:42

Re: FLORIS deel 5

Bericht door Theo » za 10 jan 2009, 19:06

Hoi Hans,
Het verhaal wordt steeds ingewikkelder, nu Teerd er ook bij komt. Alles bij elkaar wel heel leuk hoor.
Ik zal Cor eens uitnodigen om samen naar de Lollypop te gaan. Wanneer jij die jongens dan even uitnodigt, geef ik een rondje.
Dat wordt vast een gezellige avond en heb jij weer een beetje voer om verder te schrijven. :)

Op die manier houden we elkaar een beetje aan de gang.
Prettig weekend, Theo :lol:

meus18
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 19 dec 2008, 20:22

Re: FLORIS deel 5.

Bericht door meus18 » za 10 jan 2009, 19:36

weer een geweldig deel !
je schrijft echt super en leest super lekker weg! :D

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: FLORIS deel 5

Bericht door Oliver » za 10 jan 2009, 20:03

En dat alles in ons mooie Tilburg.... ;)


Als er wat afgesproken wordt wil ik een mail zien, met uitnodiging.
Beetje toezicht op mijn forumgebruikers moet er zijn..... :D

Mooi deel weer! Hoe redden ze zich hier ooit nog uit?

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: FLORIS deel 5

Bericht door cor van dongen » za 10 jan 2009, 22:32

Hoi Hans,
Wat een hoop ontwikkelingen. Het is maar goed dat het jonge gasten zijn, want het is bijna niet bij te houden. Maar Floris kan even op adem komen in een droom ;) die echter een soort van nachtmerrie blijkt te zijn. Goed dat zijn moeder er is om hem op te vangen....
Gaat Tjeerd als reddende engel optreden? Kan Floris zijn hormoontjes in toom houden en voor wie wel en wie niet?

Ja en Theo laat zich flink meeslepen hoor: die wil meteen naar de Lollypop. Oliver heeft zich ook al uitgenodigd in diezelfde tent. Misschien kunnen we het dan maar beter op het 11e gebod houden, daar zijn al 2 van de drie knapen aanwezig toch? Bovendien sluit de populatie aldaar misschien beter aan bij deze lezers............?

Ga zo voort. Op het ogenblik ben jij degene die de site van Oliver in elk geval in ere houdt, want zowel de naamgever als andere schrijvers houden zich maar rustig :)
Lieve groet,
Cor

blondgastje
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 17:09

Re: FLORIS deel 5.

Bericht door blondgastje » zo 11 jan 2009, 23:16

Een verhaal om van te snoepen doe zo verder ! Wacht vol spanning op het vervolg !
groetjes uit Belgie !

Marchel
Berichten: 28
Lid geworden op: do 18 dec 2008, 23:38

Re: FLORIS deel 5

Bericht door Marchel » zo 11 jan 2009, 23:31

Hoi Hajebas,

Wat jammer dat de delen zo kort zijn (al zijn ze dat eigenlijk niet)... zou wel uren door kunnen lezen!
Echt helemaal super dit verhaal.

Greetz M.

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: FLORIS deel 5

Bericht door Oliver » wo 14 jan 2009, 20:46

cor van dongen schreef: Ja en Theo laat zich flink meeslepen hoor: die wil meteen naar de Lollypop. Oliver heeft zich ook al uitgenodigd in diezelfde tent. Misschien kunnen we het dan maar beter op het 11e gebod houden, daar zijn al 2 van de drie knapen aanwezig toch? Bovendien sluit de populatie aldaar misschien beter aan bij deze lezers............?

Ga zo voort. Op het ogenblik ben jij degene die de site van Oliver in elk geval in ere houdt, want zowel de naamgever als andere schrijvers houden zich maar rustig :)
Lieve groet,
Cor
Voor de Lollypop zijn we inderdaad een beetje te oud misschien. ;)
Op de site lijk ik rustig, maar achter de schermen zit ik hard te werken aan een nieuw verhaal. Daar moet ik eerst een stevige basis voor hebben (Een paar delen, zodat ik weet waar ik heen ga) maar dan gaat het online komen. Januari zal krap worden, maar in februari gaan we zeker draaien!

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: FLORIS deel 5

Bericht door cor van dongen » do 15 jan 2009, 01:30

Dat weten we eigenlijk wel Oliver, maar een kleine stimulans kan nooit kwaad toch, en kennelijk kwam het over, haha :D
Lieve groet
Cor

Plaats reactie