De nieuwe tent

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

De nieuwe tent

Bericht door Sjack013 » za 26 mar 2022, 10:45

Omdat Bingo nog geen item geopend heeft, ben ik zo vrij geweest om dit te doen.
Inmiddels het ik 2 hoofdstukken gelezen en ik moet zeggen dat het een heerlijk verhaal is. Genoeg lijntjes om te fantaseren en complotten te bedenken. Het kan nog alle kanten op, dus mijn hersenspinsels hou ik voor me.
Bingo, ontzettend bedankt voor dit verhaal.

Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Re: De nieuwe tent

Bericht door Bingo » di 29 mar 2022, 21:01

Sorry ik ben er lang uit geweest, maar hoe maak ik een item aan sjack013, ik vind het jammer dat ik zo weinig reacties krijg op mijn verhaal.

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: De nieuwe tent

Bericht door Oliver » wo 30 mar 2022, 07:33

Hey Bingo,
dat heeft Sjack nu dus net gedaan. Gaat eigenlijk op dezelfde manier als een deel van het verhaal plaatsen.
Maar het is er nu al, gemaakt door Sjack, dus de reacties kunnen komen! :D

yogay
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 15:43
Vul het getal in: 0
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: De nieuwe tent

Bericht door yogay » wo 30 mar 2022, 15:03

Hallo Bingo,
De nieuwe tent is een goed verhaal. Ik was op Opwindend.net al begonnen en kan er nu hier mee verder.
Het viel bij mij al in de categorie verhalen die ik op de pc bewaar en er dan steeds een hoofdstuk aan toevoeg (da's makkelijker om even iets terug te lezen en bij te houden 'wie was wie').
Kortom Bingo, ga a.u.b. door!
Met vriendelijke groet,
Johan

Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Re: De nieuwe tent

Bericht door Bingo » wo 30 mar 2022, 15:20

Bedankt allemaal voor de hulp en reacties van de lezers.



Ik ben wie ik ben zoals ik ben en dat is goed zo!

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: De nieuwe tent

Bericht door Sjack013 » zo 03 apr 2022, 15:24

En inmiddels heb ik ook deel 3 en 4 gelezen. Het zijn wel behoorlijk grote delen, vind ik.
Het blijft heerlijk om te lezen. Ook in dit verhaal draait alles om de coming out. Natuurlijk sturen de ouders dit. Dat kan zelfs een blinde zien. En volgens mijn Gaydar is Bas ook zo, maar ik kan me vergissen. Dit verhaal sukkelt langzaam verder, dus ik denk dat dit (weer) een lang verhaal wordt. En ik vind dat echt niet erg. Een langzame opbouw geeft meer inhoud.
Alsjeblieft Bingo, ga vooral zo door. :D

Sjack

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: De nieuwe tent

Bericht door Sjack013 » vr 08 apr 2022, 10:36

Nu ook deel 5 gelezen. Wat een heftig deel is dit, met een joekel van een cliffhanger op het eind.
Patrick wordt opgepakt. Na onderzoek door de politie zal blijken of hij met meer jongens gedaan heeft. Toch knap dat de stiefvader de politie heeft gebeld. Vaak wordt dit onder het kleed geveegd.
Het aangrijpend verleden van Geert zegt genoeg. Men beseft te weinig hoe traumatisch zoiets kan ontwikkelen.

Bingo, wacht niet te lang met deel 6. Ik ben reuze benieuwd waar die brandweerauto's naar toe rijden?

Sjack

Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Re: De nieuwe tent

Bericht door Bingo » za 09 apr 2022, 20:25

Even wachten sjack013, dinsdag komt deel 6 online en weet je waar de brandweer onderweg naar toe was.

Wimmie
Berichten: 142
Lid geworden op: wo 01 jan 2020, 23:09
Vul het getal in: 123

Re: De nieuwe tent

Bericht door Wimmie » ma 11 apr 2022, 17:20

Mooi dat er nu ook op dit verhaal kan worden gereageerd. Ik laat altijd graag de schrijvers weten wat ik van hun verhaal vind, daar heeft een schrijver recht op, dus ook jij, Bingo hebt recht op een reactie.
De eerste 4 delen waren voor mij een prettig en rustig verhaal, twee pubers die al jaren bevriend zijn en na al die jaren ontdekken meer voor elkaar te betekenen als alleen vrienden zijn. Het was een rustig verhaal, lekker kabbelend, waarin het een en ander zich ontwikkelde. Leuke jongens, leuke ouders, leuke familie, een nieuwe tent, Pinksterdagen om die uit te proberen, een spontane tweeling, wat wil je nog meer. Verder een onverholen reclameblok voor naturisme, waar ook al helemaal niets mis mee is. Maar deel 5 heeft ineens een heel ander karakter. Een jonge fietsverkoper die nog tijdens de verkoopsessie afgevoerd wordt wegens ongewenste handtastelijkheden. Een openbaring over Geert zijn verleden, die er niet om liegt. En die ik niet aan had zien komen, gezien Geert zijn ongecompliceerde gedrag op sex-gebied, tegenover en met Ben. En en passant een mededeling over een fiets-teamgenoot die zelfmoord heeft gepleegd vanwege zijn geaardheid.
En een verwijzing naar Elim, de vakantiekolonie op Schiermonnikoog van de PCK. In 1972 gesloten en toen "opgevolgd" door De Reggeberg, waar ik in de jaren 70 wel wat werkzaamheden heb verricht! :)
Al met al vind ik deze aflevering heftig.
En dan de cliffhanger van de brandweer. Dat valt wel meer mensen op, heb ik gezien. Morgen weten we meer heb ik begrepen.
Ik ben benieuwd wat je allemaal nog voor ons in petto hebt, Bingo, voor deze 5 afleveringen bedank ik je in één keer!

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: De nieuwe tent

Bericht door Sjack013 » wo 13 apr 2022, 16:22

Ik heb op m'n 5jarige leeftijd een half jaar doorgebracht op Schiermonnikoog. Mijn spijsvetering was niet in orde. Ik kan me slechts weinig hiervan herinneren.
Nou het verhaal. Hoe traag en rustig dit verhaal in het begin was, hoe stormachtig deel 6 is. Er gebeurt van alles in sneltreinvaart. De brand bij de buren, gesprek met Geert en nu plotseling een massagebehandeling voor beide jongens. Zonder tekst en uitleg. En wederom weer een behoorlijk lap tekst. Ruim 5 1/2 duizend woorden gemiddeld per deel.
Het blijft een heerlijk verhaal om te lezen. Bingo, ontzettend bedankt voor het plaatsen,

Sjack

Plaats reactie