Breng licht in het donker

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Breng licht in het donker

Bericht door Oliver » zo 23 mei 2021, 12:00

Lucky!

Sinds gisteren (zie het nu pas) een nieuw verhaal.
Eigenlijk bedoeld voor de Kerst, maar door verschillende technische probleempjes kon het toen niet gebeuren.

Ik ga er zo snel mogelijk aan beginnen.

Dank je wel!
Olv

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Breng licht in het donker

Bericht door Sjack013 » ma 31 mei 2021, 17:18

Ik had de gelukkige mogelijkheid om dit verhaal al eerder te kunnen lezen. Natuurlijk weer een typisch Lucky Eye verhaal. Vol met meeslependheid, emoties en conflicten in huislijke kring. Je zou eigenlijk niets anders verwachten bij deze schrijver. Toch weet hij je weer met passie er een draai aan te geven, waardoor je regelmatig op de verkeerde been wordt gezet. Uiteindelijk komen alle draadjes toch weer bij elkaar.
Lucky Eye, als je even had gewacht had je dit verhaal kunnen plaatsen met Kerst 2021. Nu verwacht ik toch weer een nieuw verhaal de komende decembermaand. ;)
Hartstikke bedankt nogmaals voor dit verhaal en heel veel succes met je nieuwe verhalen!

Sjack

Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

Re: Breng licht in het donker

Bericht door Lucky Eye » za 05 jun 2021, 16:37

Hoi Oliver!

Het nieuwe oude verhaal staat nu inderdaad ook hier.

Ben wat "sloom" de laatste tijd. En als ik dus iets doe, moet ik ervoor zorgen dat het goed gaat. Vandaar dat het heel lang heeft geduurd voor dit kerstverhaal dan toch hier kwam te staan. Op één van de twee andere sites staat het nu ook en de derde, dat wordt nog wat later.

Neem je tijd om te lezen. Je hebt er tenslotte ook lang op moeten wachten :D

Groeten,
Lucky Eye

Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

Re: Breng licht in het donker

Bericht door Lucky Eye » za 05 jun 2021, 16:42

Hoi Sjack!

Ja, jij had een soort van primeur de afgelopen kerstdagen. Wilde jou in elk geval niet laten wachten.

Wachten tot Kerst 2021 ... nee dat vond ik toch niet een goede oplossing. Het hoorde bij het vorige jaar en ja ... dan "verplicht" ik me tot het schrijven van iets nieuws voor dit jaar. En ja ... daar ben ik - in mijn hoofd - al mee bezig. In een bestand al wat voorbereidingen getroffen. Dus ... als alles goed gaat ...

Daarnaast begonnen met het schrijven aan een ander verhaal. Zoals je van mij gewend zult zijn inmiddels, gaat dat langzaam.

Bedankt voor je reactie, Sjack!

Groeten,
Lucky Eye

Plaats reactie