EEN FLUISTERND HART

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: EEN FLUISTERND HART

Bericht door Oliver » wo 03 mar 2021, 00:37

Lucky!

Je hebt het weer gedaan.
Een stevig, diepgaand lang verhaal, wat leefde onder de bezoekers.
Je bedankte mij voor het platform, maar ik bedank jou dat je op dit platform wilde staan met dit verhaal!

Oliver

Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

Re: EEN FLUISTERND HART

Bericht door Lucky Eye » za 06 mar 2021, 18:10

Hoi Oliver!

Inderdaad, weer gelukt!

Blij toe natuurlijk, want dit verhaal daarmee was ik al heel lang geleden begonnen. Het begin was het meest lastig. Kwam er niet uit hoe ik het zou gaan schrijven. Keuzes zijn soms lastig, en ... als je dan eenmaal een keuze gemaakt hebt ... kun je soms weer gaan twijfelen. Gebeurt me niet vaak. Met dit verhaal echter wel. Mede daarom bleef het heel lang onaf. Toen ik het eenmaal weer opgepakt had liep het goed. Moest ik af en toe terug omdat ik een ingeving had die uitgewerkt moest worden en teruggreep op wat ik eerder geschreven had ... maar ... dat soort dingen zul je ongetwijfeld herkennen.

We bedanken elkaar, zo blijkt. Een goed teken. En natuurlijk wil ik hier graag staan, want jouw site is gewoon goed. Biedt mogelijkheden voor een schrijver en zijn lezers, en dat vind ik belangrijk.

En dus kom ik weer terug. Binnenkort met het kerstverhaal dat ik eerder al wel op andere plaatsten kwijt kon, maar niet hier omdat jouw site er toen helaas uit lag. Ik ben het opnieuw aan het lezen. Het blijkt dat ik dat verhaal te snel geschreven heb. Ik kwam in elk geval nog heel wat fouten tegen. Dus ... even geduld en dan staat dat verhaal ook hier.

Groeten,
Lucky Eye

Plaats reactie