EEN FLUISTERND HART

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: EEN FLUISTERND HART

Bericht door Sjack013 » ma 14 dec 2020, 10:05

Hoi Oliver en anderen,

ook ik heb een tijd lang een eigen forum beheerd, maar dan betreffende muziek. Ook ik werkte met geregistreerde leden. Alles mooi afgeschermd en zo. Toch ging het mis. Mijn forum werd gehackt en zelfs ik stond machteloos aan de kant. Ik kon er zelfs niet meer erop, laat staan dat ik wijzigingen kon aanbrengen. Ik heb alle leden een mailtje gestuurd en de handdoek in de ring gegooid. Mijn plezier was over.

Sjack

Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

Re: EEN FLUISTERND HART

Bericht door Lucky Eye » zo 10 jan 2021, 07:58

Goedemorgen!

Gelukkig kan ik dan weer verder met het verhaal 'Een fluisterend hart'.

Maak meteen (onwennigheid wellicht) een fout. Zet het hoofdstuk erin met het nummer 19 en ... plak dan de tekst van hoofdstuk 18 erin. Heb het al zo geplaatst dat ik het niet meer kan wijzigen. Iets voor Oliver of één van zijn beheerders om het te verwijderen.

Doe het nog een keer! In 'EEN FLUISTEREND HART - hoofdstuk 19.2' staat wel de juiste tekst.

Mijn excuses voor de door mij gecreëerde onduidelijkheid!

Groeten,
Lucky Eye

basnmgn
Berichten: 6
Lid geworden op: za 01 feb 2020, 22:05
Vul het getal in: 123

Re: EEN FLUISTERND HART

Bericht door basnmgn » ma 11 jan 2021, 01:45

hoi lucky,

vandaag was ik zeer verrast toen ik oliversverhalen aanklikte dat er nieuwe delen verschenen waren. man, man, wat een verhaal. vooral het een na laatste deel. hoe je dat toch op papier weet te zetten. met zoveel gevoel, ontroering en diepgang. ja, daar herken je de meester in. in een woord: geweldig.
ik hoop wel dat we nu niet zolang meer hoeven te wachten op het vervolg.

gr uit nijmegen

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: EEN FLUISTERND HART

Bericht door Oliver » ma 11 jan 2021, 19:23

Geen probleem Lucky, ik heb het foute deel 19 verwijderd, en de goede versie de naam "hoofstuk 19" gegeven.

Ik ben blij dat het allemaal weer zover werkt dat er weer nieuwe delen gepost kunnen worden.
Hier en daar nog flink wat finetuning, zoals de tekstkleur, maar dan zijn we er weer!

Dank je wel voor het geduld. ;)

Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

Re: EEN FLUISTERND HART

Bericht door Lucky Eye » ma 11 jan 2021, 20:44

Hoi basnmgn!

Leuk dat je reageert!

Ja ... in het weekend lukte het weer om hoofdstukken van mijn vervolgverhaal 'Een fluisterend hart' te plaatsen. Gelukkig zijn de problemen verholpen!

Bedankt voor de complimenten die je me maakt.

Net zoals voor de "pauze" vanwege de technische problemen op deze site, zal ik op zaterdag steeds twee hoofdstukken van dit verhaal plaatsen totdat het verhaal verteld is.

Daarnaast binnenkort ook het kerstverhaal dat ik van plan was hier te plaatsen, maar dat helaas dus niet lukte. Ik kondig dat aan wanneer het er staat ... dus ... hou deze site in de gaten.

Groeten,
Lucky Eye

Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

Re: EEN FLUISTERND HART

Bericht door Lucky Eye » ma 11 jan 2021, 20:48

Hoi Oliver!

Bedankt dat je mijn fout hebt hersteld.

Zo staat het er weer allemaal goed, en dat is toch de bedoeling.

Fijn in elk geval dat ik verder kan gaan met het verhaal. Via mijn e-mail op een gegeven moment vragen gekregen waarom er geen hoofdstukken meer verschenen. Toen uitleg gegeven en jou gevraagd hoe het precies zat. Jouw antwoord ook weer gedeeld met anderen. Toen jij het afgelopen weekend aangaf dat het weer werkte, ook dat weer doorgegeven.

Het kerstverhaal komt binnenkort op deze site te staan. Heb nog wel even wat tijd nodig.

Groeten,
Luck Eye

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: EEN FLUISTERND HART

Bericht door Sjack013 » do 21 jan 2021, 13:37

Inmiddels ben ik helemaal bijgelezen. Ik heb 'n paar dagen gewacht met reageren, omdat ik niet wist hoe ik dit moest doen. In welke vorm ik het zou gieten.
Ik ken deze schrijver al jaren. Toch heeft dit verhaal mij verbaasd, tot nu toe. Het lijkt wel of er 2 schrijvers bezig zijn. De eerste hoofdstukken en nu vanaf hoofdstuk 23 herken ik duidelijk de schrijver. Maar de tussenliggende hoofdstukken? Ik weet het niet. Het lijkt wel dat het door iemand anders geschreven is. Langdradig en zonder enige prikkel. Ik heb het geprobeerd om tussen de regels te lezen of hij toevallig hints weggaf. Maar nee. Dit was voor mij ook de reden om niet meer fanatiek wekelijks uit te kijken naar het vervolg.
Inmiddels is die prikkel wel weer. Vanaf hoofdstuk 23 herken ik de schrijver, met zijn dialogen en spanningsopbouw. Gelukkig, hij is weer terug, zoals ik hem ken.
Blijf vooral zo doorgaan, Lucky Eye, want jij bent de beste!!!

Sjack

Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

Re: EEN FLUISTERND HART

Bericht door Lucky Eye » do 21 jan 2021, 19:48

Hoi Sjack!

Bedankt voor je reactie! Altijd weer leuk iets van jou te horen!

Mooi om te weten dat je weer bij bent met het lezen.

Natuurlijk had ik je gemist, maar ... ik realiseer me altijd (geldt ook voor mij) dat iedereen een gewoon leven heeft, waarin heel veel andere dingen ook een rol spelen.

De opmerking over "twee schrijvers" daar ga ik naar kijken. Blij in elk geval dat je vanaf hoofdstuk 23 mij wel weer herkent ;-)

Groeten,
Lucky Eye

Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

Re: EEN FLUISTERND HART

Bericht door Lucky Eye » za 30 jan 2021, 09:13

Beste Lezers!

Vorige week publiceerde ik geen hoofdstukken en ook nu zal ik dat nog niet doen.

De oorzaak daarvoor is een overlijden in mijn familie.

Groeten,
Lucky Eye

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: EEN FLUISTERND HART

Bericht door Oliver » za 30 jan 2021, 17:07

Heel veel sterkte Lucky, neem je tijd.

Plaats reactie