Max en Jos

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
daan
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 16:59

Max en Jos

Bericht door daan » vr 31 jan 2020, 11:00

Wat een mooi verhaal weer, dank hiervoor.
Daan

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Max en Jos

Bericht door Sjack013 » ma 10 feb 2020, 03:06

Na het eerste alinea ben ik gestopt met lezen. Ik erger me dood aan de hoeveelheid taalfouten. Ik lees voor mijn plezier en niet om te ergeren aan andermans taalgebruik.

Sjack

Jablan
Berichten: 201
Lid geworden op: vr 04 feb 2011, 19:54
Vul het getal in: 0
Contacteer:

Re: Max en Jos

Bericht door Jablan » ma 10 feb 2020, 13:56

Hallo Bingo,

Laatste verhaal van jou op deze site was in 2011, we hebben nu 2020.

In Max en Jos zie ik wel een ontwikkeling ... Opmaak en stijl zijn achteruit gegaan, je Nederlands licht verbeterd.

Wat ik mis?

- Verzorgd Nederlands. Je schrijft niet sinds gisteren en iedereen, die veel schrijft, heeft op een gegeven moment de spelling en grammatica in de vingers. Perfect Nederlands bestaat niet, maar het kan veel beter.

- In de opening de aankondiging, dat jouw jongens in de bdsm-hoek actief zijn. Niet iedereen houdt daarvan en daarom is een waarschuwing voor de inhoud nodig.

- Witregels tussen de alinea's. Dat maakt het doorlezen makkelijker.

- Erotiek. De platte, technische beschrijvingen zorgen ervoor, dat je jongens als marionetten overkomen.

Goede seksscènes vragen veel tijd, omdat er veel meer gebeurt dan alleen de feitelijke handeling. Dat geldt helemaal voor complete erotische verhalen.

Wil je het beter doen? Kijk rond, lees op schrijfsites hoe en probeer elk advies en elke tip uit.

Wil je niets veranderen? Prima, maar dan vraag ik mij af waarom je Max en Jos hier recycleert. Wie van dit soort verhalen houdt, kent de weg naar de andere plekken, waar je ze publiceert.

Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Max en Jos deel

Bericht door Bingo » do 12 mar 2020, 13:01

In overleg met Oliver stop ik met mijn verhaal om het hier te plaatsen, en ga Oliver dan ook verzoeken om de eerdere delen te verwijderen.

Groet Jean.

daan
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 16:59

Re: Max en Jos

Bericht door daan » di 17 mar 2020, 15:28

ik neem mijn woorden terug, maar ik blijf van mening dat de kritiek op de verhalenlijn, vooral de eerste, niet opbouwend was
Laatst gewijzigd door daan op di 17 mar 2020, 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Max en Jos

Bericht door Oliver » di 17 mar 2020, 17:40

Hey,
ik snap jouw reactie maar dat was niet de achterliggende reden. Het is nog te volgen op opwindend . net
Groet!
Oliver

Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Re: Max en Jos

Bericht door Bingo » di 17 mar 2020, 18:27

Dat klopt Oliver, volgens mij heeft Daan het verkeerd begrepen. Ik heb toch duidelijk vermeld dat dit na onderling overleg is gebeurt, hier hoeft dus niemand boos of op de tenen zijn getreden. zoals gezegd ik heb hier gewoon vrede mee.

Vriendelijke groet Bingo alias Jean

Plaats reactie