Update van Kevin

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Kevin-K
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 22 mei 2019, 08:56
Vul het getal in: 123

Update van Kevin

Bericht door Kevin-K » di 03 sep 2019, 20:55

Hallo allemaal.
Eventjes een update van mij.

Al sinds lange tijd ben ik fan van deze site en dan voornamelijk fan van de verhalen van Oliver.
Zelf heb ik een aantal verhalen geschreven waarvan ik mijn laatste twee ook hier heb gepost. Daar had ik voor gekozen omdat ik hoopte veel van jullie te kunnen leren daar ik jullie als serieuze lezers / schrijvers beschouw.

Inmiddels is het al bijna twee maanden geleden dat ik mijn laatste hoofdstuk heb geplaatst. Eerlijk gezegd had ik meer responses verwacht of liever gezegd "op gehoopt"

Maar goed, inmiddels heb ik niet stil gezeten en is mijn nieuwe verhaal grotendeels geschreven.
Echter ga ik voor een ander platform kiezen om dit nieuwe verhaal te publiceren omdat ik het gevoel heb dat hier niet veel lezers te vinden zijn.

Ik zal wel met enige regelmaat op deze site te vinden zijn en hoop dat er wellicht nieuw leven in deze site geblazen zal worden.

Rest me alleen nog om jullie allen veel succes te wensen met schrijven en natuurlijk wens ik jullie privé ook alleen het beste...

Groet
Kevin

grensgeval
Berichten: 59
Lid geworden op: ma 17 mar 2014, 21:29
Vul het getal in: 123
Locatie: De Nederlands Duitse grens (dus ben ik nu Nederlander of Duitser??)

Re: Update van Kevin

Bericht door grensgeval » do 05 sep 2019, 22:02

Erg jammer dat je deze beslissing maakt.

Juist door jou verhalen ook hier te plaatsen komt er weer leven in de site.

Helaas zijn er een aantal vaste schrijvers gestopt of laten niets meer horen.

Helaas laten niet alle lezers een bericht achter.
Ik ben er ook een van :oops:
Ik hoop dan ook dat jij je nieuwe verhaal ook hier plaatst

Eventueel later dan de andere site waar je wilt plaatsen

m.v.g
Grens Geval
Laat ieder in zijn waarde,
Groot of klein,
Iedereen mag er zijn

daan
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 16:59

Re: Update van Kevin

Bericht door daan » vr 06 sep 2019, 17:30

Jammer, ik begrijp je, en moet ook toegeven dat ik niet vaak een reactie geef. Ik zal proberen mijn leven te beteren. Maar ik wil toch zeggen dat ik van je verhalen genoten heb. Wil je nog eens overwegen je verhaal toch hier te plaatsen?

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Update van Kevin

Bericht door Oliver » za 07 sep 2019, 01:29

Jammer inderdaad, zeker.
Ik snap je punt, ben ook benieuwd waar je nu met jouw verhalen heen gaat.
Het is wat rustiger met nieuwe verhalen, dat klopt ook. Ik ben met iets nieuws bezig, maar door andere drukke bezigheden gaat het allemaal wat minder snel dan voorheen.
Ik denk ook dat op iedere site het een "probleem" is dat feedback of sowieso reacties van lezers een teer punt blijft. Jammer, want voor een schrijver is het belangrijk te weten hoe de verhalen beleefd worden, of ze überhaupt gelezen worden...

Ik hoop dat je toch jouw verhalen hier wilt blijven publiceren, ook jouw verhalen kunnen we goed gebruiken hier, er zijn genoeg liefhebbers voor.
;)

Plaats reactie