DE WEEKENDCURSUS

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

DE WEEKENDCURSUS

Bericht door Lucky Eye » zo 02 jun 2019, 08:41

Goedemorgen allemaal!

Zojuist heb ik twee hoofdstukken van mijn oude verhaal 'De Weekendcursus' op deze site gezet.

Een verhaal dat ik lang geleden schreef en al eens publiceerde, maar dat nog niet op deze site staat. Dat het er nu wel staat is vooral te danken aan Sjack013. Hij spoorde me aan het oude werk hier ook te plaatsen, las het voor mij door en corrigeerde het waar nodig. Bedankt Sjack!

Hier kunnen jullie je eventuele reacties kwijt.

Groeten,
Lucky Eye

PS.
Gezien trouwens ... dat er een aantal nieuwe verhalen staat! Heel fijn!

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: DE WEEKENDCURSUS

Bericht door Sjack013 » za 08 jun 2019, 05:30

Jammer dat zelfs op dit forum leden zijn die wel 'n verhaal lezen, maar het verdommen om een reactie te geven.
Intriest.
Mijn oprechte waardering voor die schrijvers, die alsnog stug door blijven gaan met het schrijven van prachtige verhalen.

Lucky Eye (en anderen) hartstikke bedankt voor telkens nieuwe verhalen te schrijven en "oude" verhalen onder het stof vandaan te halen.

Sjack

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: DE WEEKENDCURSUS

Bericht door Oliver » za 08 jun 2019, 12:51

Ik twijfelde of ik dit verhaal al kende. Zoveel gelezen in de jaren...
Bewijs nr zoveel dat je boeken nooit weg moet gooien. ;)

Een verhaal dat anders is dan andere van jou, Lucky. Directer. Recht voor zijn raap. Zeker niet verkeerd voor een keer. ;)

Niet boos worden Sjack. Zo gaan die dingen. Jammer is het zeker, het is de drive voor iedere schrijver. Maar afdwingen kun je het niet.

Amexic
Berichten: 142
Lid geworden op: wo 10 jun 2015, 20:14
Vul het getal in: 123
Locatie: Antwerpen

Re: DE WEEKENDCURSUS

Bericht door Amexic » za 08 jun 2019, 19:15

Je gaat er van in het begin stevig tegen aan. Ik heb de drie delen in een ruk uit gelezen. Regelmatig grappig en plagerig bespeel je de lezer.
Een voor jou ongelofelijk kort verhaal. Niet netjes van die Anton om die onervaren jongen 300 euro afhandig te maken. Je verhaal leest vlot, meer valt er niet over te vertellen. Voor 50 euro meer had er nog iets extra in gezeten... maar het was voldoende zo.

Kevin-K
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 22 mei 2019, 08:56
Vul het getal in: 123

Re: DE WEEKENDCURSUS

Bericht door Kevin-K » di 11 jun 2019, 13:26

Wow, wat een geweldig verhaal.
Ik meen me te herinneren dit verhaal eerder ergens gelezen te hebben.
Toch heb ik met heel veel plezier alle 4 de delen weer gelezen.

Het is een heerlijk verhaal waarin zowel de seks maar ook de emoties perfect worden beschreven.

Naar mijn mening is dit 1 van je beste verhalen

Groet Kevin

Ps ik ben ook niet iemand die altijd reacties achterlaat. Ik weet nooit zo goed wat ik moet zeggen. Maar ook ik zie graag reacties op mijn verhalen dus zal vaker proberen te reageren

Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

Re: DE WEEKENDCURSUS

Bericht door Lucky Eye » vr 14 jun 2019, 10:41

Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties!

Het verhaal herkennen, is heel goed mogelijk. Het staat al jaren ergens op internet en het gebeurt nog steeds dat sommige verhalen van mij opduiken op plaatsen waar ik ze niet heb geplaatst. Zonder toestemming, dus helaas. Maar ... niet getreurd!

Anders dan andere verhalen van mij. Ja. Helemaal gelijk. Speelt ook mee dat Sjack en ik ze nu niet in chronologische volgorde publiceren. Dit "oudje" stamt dus uit een eerdere periode, laat ik het maar zo noemen.

Reacties vind ik altijd fijn, maar lezers kun je gelukkig niet dwingen om te reageren.

Groeten,
Lucky Eye

Plaats reactie