WIE DE SCHOEN PAST ...

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

WIE DE SCHOEN PAST ...

Bericht door Lucky Eye » vr 01 feb 2019, 10:16

Dit weekend zal ik beginnen met het plaatsen van hoofdstukken van mijn oude verhaal 'Wie de schoen past ...'.

Sjack013 heeft het verhaal voor mij doorgelezen en gecorrigeerd indien nodig - waarvoor ik hem heel erg dankbaar ben - en daarna ga ik de hoofdstukken klaar maken voor publicatie. De hoofdstukken zijn vrij lang voor mijn doen en ik denk dat het er twee of drie per weekend gaan worden.

Reacties op dit oude verhaal (dat voor sommige lezers wellicht helemaal nieuw is) kunnen jullie in reactie op dit bericht plaatsen.

Groeten,
Lucky Eye

Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

Re: WIE DE SCHOEN PAST ...

Bericht door Lucky Eye » za 16 feb 2019, 08:11

Goedemorgen!

Zojuist heb ik het laatste hoofdstuk van 'WIE DE SCHOEN PAST ...' (hoofdstuk 8) geplaatst.

Groeten,
Lucky Eye

grensgeval
Berichten: 59
Lid geworden op: ma 17 mar 2014, 21:29
Vul het getal in: 123
Locatie: De Nederlands Duitse grens (dus ben ik nu Nederlander of Duitser??)

Re: WIE DE SCHOEN PAST ...

Bericht door grensgeval » zo 17 feb 2019, 04:17

Beste Lucky

Een goed verhaal wat ook een kerst verhaal had kunnen zijn.
Het heeft me een aantal weken beheerst.
Op zich bij de eerste delen had ik van een verhaal met een moslim kan meestal alleen slecht aflopen.
Gedurende het verhaal kwam ik tot de conclusie dat het toch niet verkeerd hoefde af te lopen.
Gelukkig is het weer een happy end alleen miste ik de reactie van de ouders dat de zus ook zo is.

Hopelijk komt er spoedig weer een "vergeten"verhaal

Met vriendelijke groet
Grens Geval
Laat ieder in zijn waarde,
Groot of klein,
Iedereen mag er zijn

Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

Re: WIE DE SCHOEN PAST ...

Bericht door Lucky Eye » zo 24 feb 2019, 09:33

Hoi Grensgeval!

Bedankt voor je reactie hier op het Forum!

Het is de bedoeling dat mijn oude verhalen die hier nog niet staan in de komende tijd (weet niet hoe lang dat precies gaat duren) hier één voor één zullen verschijnen, zodat uiteindelijk alles wat ik ooit gepubliceerd heb ook hier te lezen is. Zo wordt het een mooi geheel!

Groeten,
Lucky Eye

Plaats reactie