NIEUW IN CALIFORNIË

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

NIEUW IN CALIFORNIË

Bericht door Lucky Eye » zo 21 okt 2018, 07:13

Beste Lezers!

Helaas nog steeds niet iets nieuws van mij.

Wal, dankzij Sjack013, een heel oud verhaal. Een verhaal dat ik niet zelf schreef maar dat ik vertelde en dat volgens mij het eerste is dat ik ooit publiceerde. Het was een oefening voor mij. Eigen werk laten zien, daar was ik nog niet aan toe.

Sjack013 attendeerde mij erop dat er nog een groot aantal verhalen van mij - waaronder NIC - nog niet op dit Forum staan. Ooit was ik er eens mee begonnen om 'oud werk' hier te plaatsen maar door gebrek aan tijd kwam het er maar niet van om die klus af te maken. Sjack013 heeft dit verhaal nu gecorrigeerd en dat is maar goed ook want ik weet dat in oud werk van mij nog de nodige fouten staan!

Bedankt, Sjack013!

Jullie kunnen je reacties op dit verhaal hieronder kwijt.

Groeten,
Lucky Eye

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: NIEUW IN CALIFORNIË

Bericht door Oliver » zo 21 okt 2018, 16:54

Een klassieker!
Heb het ooit al eens gelezen toen Arveche het publiceerde. Heerlijk verhaal.
Mooi om het nog eens te lezen.
Thanx!

Ivan
Berichten: 18
Lid geworden op: za 14 mar 2009, 21:53

Re: NIEUW IN CALIFORNIË

Bericht door Ivan » zo 21 okt 2018, 19:52

Blij om nog eens een verhaal te kunnen lezen hier.
Ik ken het nog niet, dus ga met spanning regelmatig komen kijken naar het vervolg.

Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

Re: NIEUW IN CALIFORNIË

Bericht door Lucky Eye » za 03 nov 2018, 07:35

Hoi Oliver!

Een klassieker, inderdaad. Het eerste verhaal dat ik ooit publiceerde. Een vertaald werk en dus niet van mijn eigen hand maar desalniettemin heel waardevol voor mij.

Groeten,
Lucky Eye

Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

Re: NIEUW IN CALIFORNIË

Bericht door Lucky Eye » za 03 nov 2018, 07:38

Hoi Ivan!

Heel fijn om te horen - heb het inmiddels vaker gehoord - dat jij het verhaal nog niet kent.

Zo blijkt maar weer eens dat wat de een een klassieker noemt, voor een ander helemaal nieuw is.

Ik probeer elk weekend een aantal hoofdstukken hier te plaatsen. Vandaag dus weer vier.

Andere oudere verhalen van mij zullen binnenkort hier ook verschijnen. Sjack013 is bezig die verhalen te controleren voor mij en naar ik begrepen heb is hij druk bezig ermee. Daarvoor mijn grote dank.

Groeten,
Lucky Eye

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: NIEUW IN CALIFORNIË

Bericht door Oliver » ma 05 nov 2018, 09:40

Goed bezig samen! :)

Juan84
Berichten: 5
Lid geworden op: do 14 mei 2009, 01:36
Vul het getal in: 0
Locatie: Arnhem

Re: NIEUW IN CALIFORNIË

Bericht door Juan84 » ma 19 nov 2018, 13:48

Nu pas een reactie van mij...

Onwijs bedankt voor het nieuwe verhaal, of oude verhaal dat nu vertaald is. Ik heb het ieder moment een stuk gelezen dat een nieuw stuk kwam.

Enorme dank voor het vertalen, wat een werk moet dat zijn geweest voor zo'n lang verhaal. Ik heb er in ieder geval onwijs van genoten.

Hoewel het in het leven ook niet altijd zonneschijn is was het mooi een verhaal te lezen waarbij de twee jonge mannen trouw bleven ondanks alles en een mooie gelukkige tijd samen hebben.
Gaaf dat Drew voor de 'echte' liefde koos ipv enkel het stoere karakter van een van de andere mogelijke personen indien dat wederzijds beantwoord zou zijn.

Groet Juan

Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

Re: NIEUW IN CALIFORNIË

Bericht door Lucky Eye » za 24 nov 2018, 12:47

Hoi Juan84!

Het verhaal is lang. En ja ... het vertalen ervan was destijds ook een flinke klus. Voor zover ik me kan herinneren deed ik dat heel veel midden in de nacht. Dan was ik wakker, kon ik niet slapen en ging ik wat doen. Af en toe lukte het me ook niet om iets te vertalen en dan had ik gelukkig hulp van Timo, die mij voorthielp.

Liefde is mooi. Trouw aan elkaar zijn ook.

Groeten,
Lucky Eye

Plaats reactie