Teksten van Marko Jablan

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Jablan
Berichten: 203
Lid geworden op: vr 04 feb 2011, 19:54
Vul het getal in: 0
Contacteer:

Re: Teksten van Marko Jablan

Bericht door Jablan » di 07 sep 2021, 20:49

Graag gedaan, Sjack ;)

Voor het surrealisme geven we Corona de schuld. Anders het Vagevuur. Of de Duivelse Opleidingen. :)

Jablan
Berichten: 203
Lid geworden op: vr 04 feb 2011, 19:54
Vul het getal in: 0
Contacteer:

Re: Teksten van Marko Jablan

Bericht door Jablan » ma 15 apr 2024, 20:24

Ook hier een teken van leven van mij 8-)

Als eerste een merkwaardige observatie. Voor papieren boeken bestaat de wet op de vaste boekenprijs. Verschillende webwinkels leggen dit uit als minimumprijs, onder andere Bol en Amazon. Bij de laatste is zelfs sprake van een verdubbeling ...
Als je boeken koopt, let dan goed op waar je ze koopt. Bruna, Primera, de plaatselijke boekwinkel, die hanteren allemaal wel de normale prijzen.

Vanwege technische veroudering en prijsontwikkelingen, heb ik vandaag alle oude titels offline gehaald. Later deze maand komen ze allemaal terug met nieuwe omslagen en helaas ... hogere prijzen. Op mijn eigen website komen de knoppen naar de winkel met de beste prijs en marge. Dat zijn voor E-boeken BraveNewBooks (Singel Uitgevers) en voor papieren boeken boekenbestellen.nl (Pumbo).

Over De Grens is een verhaal over de gevolgen van geweld en deviant gedrag met een positief einde tegen een internationale achtergrond, gevolgd door twee bonusverhalen.
Florian is coming of age. Het is nogal wat, naar de andere kant van het land verhuizen en daar je weg zien te vinden. Het is ruim 9 keer langer dan een standaard roman.
Ruarai is een bovennatuurlijk gay verhaal in 62 scènes. Er is leven na de dood, echt waar. :D

Wat hierna komt, weet ik niet. Misschien een kort verhaal voor hier, misschien een langer verhaal.

Plaats reactie