Wollig

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Wollig

Bericht door Sjack013 » vr 08 jun 2018, 12:44

Ik zag dat ik vergeten was te reageren, Amexic. Blijkbaar zat mijn opmerking over dat open eind nog teveel in mijn hoofd. Heerlijk om die aftasting van elkaar te blijven lezen. Die eeuwige twijfel dat vreet aan je. Enfin, ondanks de zomerse temperaturen blijf ik in afwachting op het vervolg.
Succes ermee, Amexic,

Sjack

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Wollig

Bericht door Oliver » di 12 jun 2018, 21:34

De twijfels, het ongewone, het is allemaal tastbaar.
Mooi gedaan!

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Wollig

Bericht door Sjack013 » wo 27 jun 2018, 22:38

Nu toch echt het slot van dit verhaal. Echt een verhaal dat je bij je lurven pakte. Door jouw taalkeuze leefde ik helemaal mee en zat ik telkens in het verhaal, Amexic.
Ik hoop dat je zo doorgaat en dat we binnen afzienbare tijd weer een prachtig verhaal van jou hier mogen lezen.

Hartstikke bedankt voor het delen met ons,

Sjack

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Wollig

Bericht door Oliver » do 28 jun 2018, 12:02

Mooi einde, ik ben blij dat ze bijelkaar zijn gebleven. Wollig, zoals het hoort.

Dank je voor dit verhaal, nu jouw en mijn verhaal bijna tegelijk zijn afgelopen hoop ik dat er snel weer iets nieuws gaat komen!

degil57
Berichten: 27
Lid geworden op: vr 18 feb 2011, 12:52
Vul het getal in: 0
Contacteer:

Re: Wollig

Bericht door degil57 » zo 22 jul 2018, 13:29

dag a,

eerst had ik wat moeite met het laatste delen ( 9 en 10). Ik vond het nogal snel allemaal.
Ik heb daarna alle 10 delen na mekaar gelezen en dan kwam het verhaal helemaal tot zijn recht. Je vergeet na enige tijd de bijzonderheden uit de eerste delen, die heb je wel nodig.
Dus vergeet mijn opmerking van de eerste lijn en ondetussen heb ik het volledige verhaal om mijn e reader gezet, kan ik het tijdens de vakantie nog eens rustig herlezen. Je ziet zo de bosklassen,de zeeklassen en de vakanties georganiseerd door de mutualiteit aan je voorbijtrekken.
Dank aan de schrijver.
Als je aan een nieuw verhaal begint heb je al zeker een volger.
sluuuuuu
degil
degil, boekenhebeerder bij de holebibib antwerpen.

Plaats reactie