Het leven van Niek

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Dionysos
Berichten: 46
Lid geworden op: do 20 aug 2015, 23:41
Vul het getal in: 123

Het leven van Niek

Bericht door Dionysos » vr 20 nov 2015, 18:46

Hallo allemaal.

Dit verhaal heb ik na 6 jaar eindelijk afgemaakt en besloten hier te gaan posten.

Het is een verhaal wat erg snel gaat en de meest bizarre dingen gebeuren. Laat je verrassen.
Het verhaal is ook klaar. Dus ik zal snel alles op het forum hebben.

Veel leesplezier.

Rientje
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 26 mar 2014, 15:18
Vul het getal in: 123

Re: Het leven van Niek. Deel 1/10

Bericht door Rientje » vr 20 nov 2015, 19:06

Het begint goed dit verhaal

Rientje
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 26 mar 2014, 15:18
Vul het getal in: 123

Re: Het leven van Niek. Deel 2/10

Bericht door Rientje » vr 20 nov 2015, 19:12

Goed opbouwend verhaal

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Het leven van Niek

Bericht door Oliver » za 21 nov 2015, 13:00

Wow.

Recht voor zijn raap verhaal.
Ik word nerveus van Niek, hoe hij leeft, hoe alles als een sneltrein door zijn leven raast.

Da's knap, van jou als schrijver.
Je zet de situatie haarscherp neer, je voelt het als lezer.

Als de delen elkaar net zo snel gaan opvolgen als de gebeurtenissen in het leven van Niek, dan zij we zeer tevreden.
;)
Grapje, laat je niet jagen, hou dit niveau vast.
Meer dan prima debuut!

Dionysos
Berichten: 46
Lid geworden op: do 20 aug 2015, 23:41
Vul het getal in: 123

Re: Het leven van Niek

Bericht door Dionysos » za 21 nov 2015, 18:50

Bedankt. En ze zullen er snel allemaal zijn. En het volgende verhaal is ook al klaar.

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Het leven van Niek

Bericht door Oliver » zo 22 nov 2015, 13:35

Vinden wij helemaaaaal niet erg....
:D

Thanx!

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Het leven van Niek

Bericht door Sjack013 » zo 22 nov 2015, 18:48

Kijk, dat is een voordeel als je 'n paar dagen niet op het forum bent, dan heb je meteen 3 delen extra te lezen. :D
Inderdaad een snelheidstrein. Wat gaan de ontwikkelingen snel. Ik hoop dat Niek het zelf ook bij kan houden. In paar dagen tijd van een vrije jongen naar een samenwoning met kennismaking met de hele schoonfamilie. Hoe bedenk je zoiets? Maar het smaakt naar meer, Dionysos. Goed dat je eerst het hele verhaal af hebt geschreven. Dat geeft je een geruststelling.
Ik kijk uit naar deel 5,

Sjack

Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Re: Het leven van Niek

Bericht door Michael87 » wo 02 dec 2015, 14:10

Dag Dionysos,

Mijn complimenten voor dit verhaal tot nu toe. Je hebt het voor elkaar gekregen mij tijdens het lezen kromme tenen te bezorgen. Dat komt omdat je je verhaal door de ogen van een alcoholist vertelt. Daardoor wordt schrijnend duidelijk wat drankmisbruik met iemand doet en vooral ook hoe iemand's persoonlijkheid door drankmisbruik verandert. Grenzen vervagen, problemen worden weggedronken, de grip op normale dingen zoals je huis op orde houden, verdwijnt, bemoeienis van anderen wordt ervaren als lastig, etc.

Heel triest om te lezen dat Niek het blijkbaar doodnormaal vindt om zich op klaarlichte dag vol te gieten en daar een minderjarige in mee te trekken. Onvoorstelbaar overigens dat die ober daaraan meewerkt en niemand daar iets van zegt.
Heel triest ook dat Niek kennelijk vrijwel elke avond laveloos zijn bed in rolt en zich de dag erna nauwelijks kan herinneren wat er de vorige dag gebeurd is.

Ik vraag me af wat aan zijn drankmisbruik ten grondslag ligt en ben benieuwd of hij het voor elkaar krijgt zijn leven een andere wending te geven. Oftwel, ik ben heel benieuwd naar de rest van dit verhaal.

Groet,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

Rientje
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 26 mar 2014, 15:18
Vul het getal in: 123

Re: Het leven van Niek. Deel 5/10

Bericht door Rientje » wo 02 dec 2015, 14:58

Een goed geschreven verhaal

Dionysos
Berichten: 46
Lid geworden op: do 20 aug 2015, 23:41
Vul het getal in: 123

Re: Het leven van Niek

Bericht door Dionysos » wo 02 dec 2015, 19:04

Bedankt voor je reactie. Het is wel moeilijk geweest om dit zo te schrijven. Toch komen er ook positieve tijden aan. Zonder veel weg te geven. Iedereen kan een tweede kans pakken als je de eerste verkloot hebt. Geef nooit op.

Plaats reactie