VAKANTIE 2003

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

VAKANTIE 2003

Bericht door Lucky Eye » wo 15 jul 2015, 10:36

Goedemorgen!

Zojuist heb ik de zes hoofdstukken van het derde, en laatste, vakantieverhaal geplaatst.

Hier kun je je reactie op dat verhaal kwijt.

Groeten,
Lucky Eye

Thomas
Berichten: 59
Lid geworden op: di 21 okt 2014, 13:20
Vul het getal in: 123

Re: VAKANTIE 2003

Bericht door Thomas » do 16 jul 2015, 15:35

Hoi Lucky Eye,
Wat ben jij een begaafd schrijver. Je verhaal boeit, maar leert me ook veel. Bij je vorige twee verhalen vroeg ik me al af of jij iets van psychologie gestudeerd had, of dat je in plaats daarvan veel levenservaring hebt. Je hebt in ieder geval je lezers iets te vertellen. Bedankt daarvoor.
Thomas.

Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

Re: VAKANTIE 2003

Bericht door Lucky Eye » do 16 jul 2015, 19:38

Hoi Thomas!

Bedankt voor je lovende woorden.

Dat een verhaal boeiend is, is heel belangrijk. En zeker als je een verhaal schrijft dat je in gedeelten publiceert. Dan moet je er telkens weer voor zorgen dat de lezer ook het vervolg wil lezen.

Als ik mijn lezers iets kan leren is dat mooi meegenomen, maar nooit mijn opzet. Want wie ben ik dat ik anderen iets te leren heb?

Psychologie heb ik nooit gestudeerd. Nooit een universiteit van binnen gezien behalve dan een paar academisch medische centra in dit land. Ik heb vroeger MEAO gedaan en daarna nog een jaar HEAO maar toen ging het licht me uit. Het studeren beviel me gewoon niet. Ik moest er te veel voor doen en laten en ik besefte me dat er meer was dan alleen maar een studie en studeren. Er toen voor gekozen - was toen 21 geloof ik - om werk te gaan zoeken.

Groeten,
Lucky Eye

Plaats reactie