Stalker...

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Fabiannnn
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 19 apr 2015, 15:19
Vul het getal in: 123

Stalker...

Bericht door Fabiannnn » zo 19 apr 2015, 15:33

Graag hoor ik hier jullie mening, commentaar, kritiek... op mijn verhaal ''Stalker...''

Met vriendelijke groet,

Fabiannnn

Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Re: Stalker...

Bericht door Michael87 » zo 19 apr 2015, 20:43

Dag Fabian,

Sterk begin dat nieuwsgierig maakt! Grimmig sfeertje, ik ben benieuwd wat hieraan voorafgegaan is én wat er verder gaat gebeuren. Knap geschreven, mijn complimenten!

Groet,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Stalker...

Bericht door Oliver » zo 19 apr 2015, 23:22

Zo, dan begin je wel lekker, ja.

Grimmig, smerig....
Het begin staat!

Ga vooral door. :D

Thomas
Berichten: 59
Lid geworden op: di 21 okt 2014, 13:20
Vul het getal in: 123

Re: Stalker...

Bericht door Thomas » ma 20 apr 2015, 15:21

Oei Fabian,

Wat doe je ons aan!

Mensen die op zo'n negatieve manier tegenover elkaar staan. Ik kan er bijna niet tegen. Je schrijft het zo beeldend dat ik het als een film in al zijn details voor me zie afspelen.
Knap gedaan en dat maakt me dan ook heel nieuwsgierig naar het vervolg; hoe komen ze daar en hoe heeft Xander het klaargespeeld om beide anderen daar in zijn macht te krijgen. Maar meer nog, wat gebeurd er verder, want het kan nog alle kanten uit.
Ik ben nu al fan en kan niet wachten op het volgende deel.

Ik zie trouwens dat je je ook nog maar net hier op Olivers site hebt geregistreerd.
Ik neem aan dat je deze site al wel langer bezoekt om verhalen te lezen, maar is "Stalker..." ook echt het eerste verhaal dat je schrijft?

Groeten, Thomas.

Fabiannnn
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 19 apr 2015, 15:19
Vul het getal in: 123

Re: Stalker...

Bericht door Fabiannnn » ma 20 apr 2015, 16:55

Michael87 schreef:Dag Fabian,

Sterk begin dat nieuwsgierig maakt! Grimmig sfeertje, ik ben benieuwd wat hieraan voorafgegaan is én wat er verder gaat gebeuren. Knap geschreven, mijn complimenten!

Groet,
Michael
Heel erg bedankt voor het lezen en het reageren! Ik zal nu het eerste hoofdstuk van het verhaal posten.
Oliver schreef:Zo, dan begin je wel lekker, ja.

Grimmig, smerig....
Het begin staat!

Ga vooral door. :D
Het is inderdaad een best smerige proloog, maar dat is natuurlijk ook om aan te geven dat dit eerder een soort van thriller is! Bedankt voor het reageren!
Thomas schreef:Oei Fabian,

Wat doe je ons aan!

Mensen die op zo'n negatieve manier tegenover elkaar staan. Ik kan er bijna niet tegen. Je schrijft het zo beeldend dat ik het als een film in al zijn details voor me zie afspelen.
Knap gedaan en dat maakt me dan ook heel nieuwsgierig naar het vervolg; hoe komen ze daar en hoe heeft Xander het klaargespeeld om beide anderen daar in zijn macht te krijgen. Maar meer nog, wat gebeurd er verder, want het kan nog alle kanten uit.
Ik ben nu al fan en kan niet wachten op het volgende deel.

Ik zie trouwens dat je je ook nog maar net hier op Olivers site hebt geregistreerd.
Ik neem aan dat je deze site al wel langer bezoekt om verhalen te lezen, maar is "Stalker..." ook echt het eerste verhaal dat je schrijft?

Groeten, Thomas.
Sorry!

Ik kan er zelf ook niet tegen, maar dat is natuurlijk een drijfveer geweest om dit verhaal te schrijven. Het zijn allemaal vragen waar je ongetwijfeld een antwoord op gaat krijgen, maar voor nu laat ik dat over aan jouw fantasie. Het eerste hoofdstuk wordt weldra gepost! Bedankt voor de reactie!

En.. klopt. Ik ben hier naar aanraden van Sjack naartoe gekomen. Ik heb nog niet echt de tijd gehad om me te zetten aan de verhalen hier, maar wanneer ik de tijd vind zal ik dat zeker doen! Stalker is eigenlijk het eerste serieuze verhaal wat ik (doorlopend) schrijf, maar schrijven is altijd een passie geweest.

Hoofdstuk 1 staat online! Veel leesplezier.

Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Re: Stalker...

Bericht door Michael87 » za 25 apr 2015, 16:11

Dag Fabian,

Je schrijft beslist goed. Hier en daar kostte het me even moeite om scherp te krijgen wie wat zegt, vooral als Jack in gesprek is met Isabella en even later ook met die jongen die binnenkomt. Het kan helpen als je in dialogen, zodra de ander begint te praten, op een nieuwe regel begint.

Het valt me op dat het verhaal tot nu toe druipt van de alcohol. Ik schrik er wel een beetje van dat Stijn en Jack het kennelijk zo normaal vinden zich zo vol te gieten. Ben benieuwd welke kant je daarmee op wilt.

Groet,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

DomiNiC
Berichten: 163
Lid geworden op: zo 30 mar 2014, 02:41
Vul het getal in: 123
Locatie: Somewhere under the rainbow

Re: Stalker...

Bericht door DomiNiC » zo 26 apr 2015, 17:30

Fabian!

Welkom!
Sterke proloog: een nuchter, fris en helder beeld van een donkere duistere grimmige situatie waar nuchterheid zoek is.

Je schrijft krachtig, kernachtig. Hier en daar een detail, en in je korte hoofdstuk zet je een scène neer, evenwaardig aan het betere toneelpodium en filmwerk.

Bij de delen 1 t/m 3 zie ik datzelfde kernachtige krachtige schrijven terug. Een oo zo 'juiste' beschrijving van hoe het er aan toe gaat op een feestje, party, in een discotheek... Het boezemt me angst in, argwaan. Of is het slechts een gevoel van "je hebt mijn aandacht, wat staat er te gebeuren in je verhaal"?

Benieuwd... ;-)

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Stalker...

Bericht door Oliver » zo 26 apr 2015, 22:54

Zeker benieuwd!

Krachtig, duister...
Er gebeuren veel dingen kort achter elkaar op een onlogische manier soms, waarbij je de sfeer van het vertroebelde beeld na veel drank benaderd.
Knap!

Thomas
Berichten: 59
Lid geworden op: di 21 okt 2014, 13:20
Vul het getal in: 123

Re: Stalker...

Bericht door Thomas » zo 26 apr 2015, 23:21

Ja, en dan terwijl je pas 18 bent. (Of mag ik dat zo niet zeggen?)
Dat is natuurlijk de leeftijd om deze sfeer zelf te ervaren, maar dat je dan ook al zo'n schrijfkunst etaleert...
Zeker Knap!
Groeten, Thomas

kyle_vermeer
Berichten: 1
Lid geworden op: za 21 nov 2015, 16:35
Vul het getal in: 123

Re: Stalker...

Bericht door kyle_vermeer » za 21 nov 2015, 16:40

Hoi Fabian

Ik ben al lange tijd een trouwe lezer van verhalen van Oliver maar smaak ook vaak de verhalen van bezoekers, ik vroeg mij echter af of er nog een vervolg komt op Stalker. Ik snap uiteraard dat een goed verhaal schrijven tijd vraagt maar ik ben reuze benieuwd naar het vervolg ervan. Heb je al een idee wanneer en of er er een vervolg gaat komen op Stalker?

Groetjes

Kyle

Plaats reactie