Aan de andere kant...

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
drekes
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 08 jun 2015, 10:21
Vul het getal in: 123

Re: Aan de andere kant...

Bericht door drekes » wo 12 aug 2015, 13:21

Lees al een paar weken mee inmiddels. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat.
Is een herkenbare situatie. Zowel het geloof als het getrouwd zijn met een vrouw. Zit er zelf midden in en kan vaak de verleiding maar net weerstaan. Zoals gezegd, zeer benieuwd hoe hij zich hier uit red. Gaat ie voor gaas, of kiest ie eieren voor zijn geld? Ben ook wel benieuwd naar de geschiedenis, wat vooraf is gegaan, waardoor zijn vrouw achterdochtig is.

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Aan de andere kant...

Bericht door Sjack013 » do 13 aug 2015, 12:30

Weer stof om na te denken. Op zich heel leuk van Victor om zo zijn trouwdag te vieren, maar doet hij dit wel oprecht of uit schuldgevoel? Ik vrees het laatste. Manuel blijft Victor moeilijk maken. 'n Knuffel op zich moet toch kunnen. Alleen Victor reageert hier weer spastisch op. Ja, zo krijg je wel verdenkingen, als het zo blijft. Ciska is voorlopig gerustgesteld, maar voor hoe lang? We lezen het wel.

Michael, bedankt voor dit deel en succes met het vervolg,

Sjack

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Aan de andere kant...

Bericht door Oliver » do 13 aug 2015, 22:10

Ik denk wel dat hij het oprecht wil.
Ik heb het gevoel dat hij het liefst van die verliefdheid voor Manuel af wil. Het makkelijkste is om Manuel af te stoten, maar dat is ook weer een soort van toegeven.
Sterk zijn tegen de gevoelens, niet de situatie aanpassen!

Vergeef me de flauwe woordspeling: duivels dilemma!

Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Re: Aan de andere kant...

Bericht door Michael87 » zo 23 aug 2015, 09:52

Dag allemaal,

Net als Victor zijn gevoelens voor Manuel een beetje onder controle heeft en vriendschappelijk met hem om kan gaan zonder meteen elke keer helemaal van slag te zijn, komt Satan met zijn volgende aanval. Althans, zo voelt Victor het....
Nieuwsgierig wat er gebeurt? Lees het in deel 10.

Veel plezier!

Groet,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Aan de andere kant...

Bericht door Oliver » ma 24 aug 2015, 00:28

Ik wil Victor bijna tegen jou in bescherming gaan nemen.
Wat doe je hem aan?! :D

Hij gaat nu zien wat hij had kunnen hebben.
Ik blijf benieuwd hoe hij zich hier uit blijft weten te redden.

Thomas
Berichten: 59
Lid geworden op: di 21 okt 2014, 13:20
Vul het getal in: 123

Re: Aan de andere kant...

Bericht door Thomas » ma 24 aug 2015, 19:27

Ja Olivier, het is tenenkrommend als je bedenkt hoe fout dit allemaal af kan lopen.

Michael,
Je weet ons wel weer op een indringende manier in de gevoelens van Victor mee te nemen. Dat beloofd nog een hoop zenuwen in dat lijf van hem. Daar wil ik nog maar even niet aan denken.
Ik blijf het bijzonder vinden hoe je dat weet te verwoorden. Knap gedaan joh.

Groeten, Thomas

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Aan de andere kant...

Bericht door Sjack013 » di 25 aug 2015, 12:30

Ja, Victor komt steeds dieper in conflict met zichzelf. Deze onverwachte confrontatie is een echte schok voor hem. De tweestrijd in hem is meteen losgebarsten. Aan de ene kant jaloers, want wie weet was er iets moois ontstaan met Ruben en anderzijds zijn geloof,, dat dit soort relaties verbiedt. Ben benieuwd of hij daadwerkelijk nog contact opneemt met Ruben. Daarnaast ben ik benieuwd naar de reactie van Manuel. Hoe reageert hij op die relatie? Temeer gelet op zijn opmerking over die romantisch ontbijt op het kasteel, in het begin van dit hoofdstuk. Volgens mij geeft hij hiermee toch duidelijke signalen naar Victor, die alles maar interpreteer als "dollen met elkaar".

Michael, dit verhaal blijft mij boeien en nieuwsgierig kijk ik uit naar het vervolg. Bedankt voor het plaatsen,

Sjack

Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Re: Aan de andere kant...

Bericht door Michael87 » zo 06 sep 2015, 09:48

Jongens, allemaal weer enorm bedankt voor jullie reacties. Op het forum, maar ook via de mail. Het motiveert altijd om verder te schrijven!

Dan nu... Aan de andere kant, deel 11.
Victor is danig van slag door Ruben's bekentenis. Hoe reageert Manuel eigenlijk op het verhaal van Ruben en Sjoerd?

Veel leesplezier!

Groet,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Aan de andere kant...

Bericht door Sjack013 » zo 06 sep 2015, 13:54

Jeetje, wat gebeurt er weer veel in één hoofdstuk. Ik snap het best dat Victor wegvlucht bij Sjoerd en Ruben. Te confronterend voor hem. Ben wel benieuwd of hij later nog contact met Ruben en Sjoerd opneemt? Waarschijnlijk pas als hij het helemaal niet meer ziet zitten en stapel is op Manuel (hoewel hij dat nu eigenlijk al is).
Manuel met zijn verholen coming out. Satan is goed bezig met Victor!! Dit stimuleert duidelijk de prikkels bij Victor. Wat betreft het laatste stuk van dit hoofdstuk: Sweet dreams..........

Het wordt steeds moeilijker voor Victor en voor mij steeds aangrijpender om het te lezen. Uiteraard hoop ik op een goede afloop, maar er zal eerst nog heel veel water door de Maas stromen, vermoed ik.

Michael, weer enorm bedankt voor dit deel.

Sjack

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Aan de andere kant...

Bericht door Oliver » zo 06 sep 2015, 23:32

Niet alleen confronterend, maar hij kan ook wel heel snel antwoorden geven waardoor hij zijn geheim prijsgeeft. En daar is hij nog niet aan toe. Niet waar Manuel bij is.
Ik vraag me af wat de agenda van Manuel is...

Plaats reactie