Aan de andere kant...

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Aan de andere kant...

Bericht door Oliver » za 21 nov 2015, 14:02

Ik heb het al aangepast.
Waar haal ik ineens Miguel vandaan???
Wens van de gedachte?
*Ken ik een Miguel?
*Niet dat ik weet.
:roll:
:D

Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Re: Aan de andere kant...

Bericht door Michael87 » zo 29 nov 2015, 12:54

Dag allemaal,

Jongens, allemaal hartstikke bedankt voor de reactie. Het verhaal blijft vragen oproepen, zie ik wel. Leuk!
En dan nu, Aan de andere kant, deel 17. Vic haalt zich van alles in zijn hoofd maar is dat ook wat Manuel wil? Trekt Victor eindelijk de stoute schoenen aan en geeft hij toe aan zijn gevoelens of durft hij de eerste stap niet te zetten?

Veel leesplezier!

Groet,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Aan de andere kant...

Bericht door Oliver » zo 29 nov 2015, 21:51

Het was onvermijdelijk.
Wat me opviel was de bijna luchtigheid: "Ze weet dat ik het ben", alsof alles dan oké is.
Dit verhaal is nog niet tot zijn einde gekomen...
:-)

Maar de manier waarop je het neerzet, het dringt tot je diepste vezel binnen...
Het is al vaker gezegd: fantastische schrijfstijl!

Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Re: Aan de andere kant...

Bericht door Michael87 » di 01 dec 2015, 08:59

Oliver schreef:Wat me opviel was de bijna luchtigheid: "Ze weet dat ik het ben", alsof alles dan oké is.
Wat zou jij doen als je de verleiding niet meer wilt/kunt weerstaan? Hem afschrikken door duidelijk te maken in wat voor lastige situatie je zit? Of hem het gevoel geven dat er niks aan de hand is zodat hij zich niet bezwaard voelt? ;-)
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Aan de andere kant...

Bericht door Sjack013 » di 01 dec 2015, 16:17

Zoenende mannen in 'n kerk? Michael toch! Maar de driften zijn niet tegen te houden. Eindelijk weten ze het van elkaar. Maar zijn ze wel eerlijk? Manuel, die berust in zijn rol als vijfde wiel aan de wagen? Omdat alles nieuw is voor hem, kan ik dit wel begrijpen, maar blijft dat wel voldoende voor hem? En Victor? Luchtig doen dat Ciska alles weet. Oké, ze weet van zijn verleden, maar dat hij nu zo worstelt? Nee, dat weet ze niet en een houding van: wat niet weet, wat niet deert, kan nooit lang goed blijven gaan, is mijn ervaring. Kortom, uitstel van executie, vrees ik.

Nee, dit verhaal is nog lang niet op z'n eind. Er zal nog heel wat water door de Maas moeten stromen, voordat iedereen in rustig vaarwater zit. En dan is nog de vraag of dit voor alle betrokkenen geldt. Er zal toch minstens 1 verliezer komen. Houdt ons maar goed in spanning, Michael.

Bedankt voor dit deel en succes met het vervolg,

Sjack

lars26nl
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 30 jun 2014, 21:37
Vul het getal in: 123

Re: Aan de andere kant...

Bericht door lars26nl » wo 02 dec 2015, 20:09

Michael. Wat een fantastisch leuk verhaal. Jammer dat de afleveringen zo kort zijn! Ik geniet en kijk iedere 14 dagen uit naar het vervolg. Ga zo door!

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Aan de andere kant...

Bericht door Oliver » do 03 dec 2015, 00:04

Michael87 schreef:
Oliver schreef:Wat me opviel was de bijna luchtigheid: "Ze weet dat ik het ben", alsof alles dan oké is.
Wat zou jij doen als je de verleiding niet meer wilt/kunt weerstaan? Hem afschrikken door duidelijk te maken in wat voor lastige situatie je zit? Of hem het gevoel geven dat er niks aan de hand is zodat hij zich niet bezwaard voelt? ;-)
Ik zou hetzelfde gedaan hebben. ;)
Maar het zou toch gaan knagen, in het achterhoofd.

Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Re: Aan de andere kant...

Bericht door Michael87 » vr 04 dec 2015, 10:29

lars26nl schreef:Michael. Wat een fantastisch leuk verhaal. Jammer dat de afleveringen zo kort zijn! Ik geniet en kijk iedere 14 dagen uit naar het vervolg. Ga zo door!
Dag Lars,

Ik heb tegenwoordig helaas wat minder tijd dan vroeger. Tussen gezin, werk en huishouden door is het verrekte lastig voldoende rust en tijd te vinden te schrijven. Ik ben bang dat er voorlopig, in ieder geval tot de jongste op school zit, weinig verandering in zal komen. Sorry...

Groet,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Re: Aan de andere kant...

Bericht door Michael87 » zo 13 dec 2015, 09:39

Dag allemaal,

Aan de andere kant, deel 18. Victor voelt zich dolgelukkig nu Manuel zijn gevoelens blijkt te beantwoorden. Maar voelt hij zich ook nog zo gelukkig als hij de volgende ochtend naast een nog slapende Manuel wakker wordt of krijgt hij spijt?

Veel leesplezier!

Groet,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

DomiNiC
Berichten: 163
Lid geworden op: zo 30 mar 2014, 02:41
Vul het getal in: 123
Locatie: Somewhere under the rainbow

Re: Aan de andere kant...

Bericht door DomiNiC » zo 13 dec 2015, 17:36

Michael!


Haha, jee zeg, wat een wervelwind veroorzaken die twee daar :-)

Ik was nog aan het bekomen van deel 17, met het beeld van de dikke niet al te grote bierbuikende goedlachse koster die uit het niets was opgedoken en applaudiseerde ;-)

Op zich een fijn vooruitzicht. Drie weken samen zijn, zich niet hoeven te verstoppen, niet voor een ander, niet voor zichzelf. Geen van beide. Gaan met die ... kiwi ...
Maar wat daarna?
Zal Vic een evenwicht vinden tussen de Bijbel, Ciska en de kindjes, met... of zonder Manuel?
Of is de kiwi het onvermijdelijke dat Vic voor zich uit duwt en zal blijven ontwijken?

Plaats reactie