Een nieuwe school

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Vicey
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 25 jan 2015, 22:45
Vul het getal in: 123

Een nieuwe school

Bericht door Vicey » ma 26 jan 2015, 00:41

Hier kunnen reactie`s geplaats worden over Een nieuwe school deel 1 staat inmiddels net als een kleine uitleg over de hoofdpersonage "Remco" staat inmiddels online
Tips worden heel erg gewaardeerd net als complimentjes natuurlijk ;)

Groetjes Vicey

Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Re: Een nieuwe school

Bericht door Michael87 » ma 26 jan 2015, 09:18

Hoi Vicey,

Op de eerste plaats welkom! Ik vind het altijd leuk als er nieuwe schrijvers bijkomen op Oliver's site. Weliswaar is je eerste deel maar kort, toch heb je me wel nieuwsgierig gemaakt naar het vervolg. Ik wist trouwens niet dat je aan een aura kunt zien dat iemand verliefd is, ik dacht altijd dat het meer persoonlijkheidskenmerken weergaf. Maar goed, ik ben ook niet thuis is in die materie. ;-)

Eén tip... Let op hoofdletters en interpunctie, die ontbreken hier en daar.

Succes met deel 2!

Groet,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Een nieuwe school

Bericht door Sjack013 » ma 26 jan 2015, 14:24

Ook ik ben blij dat er weer een nieuwe naam bij de verhalenschrijvers staat. Ik heet je dus ook Welkom hier op het forum. Vooral omdat op dit moment een beetje stil is hier. En nieuwe schrijvers trekken altijd mijn aandacht.

De opmerkingen van Michael zijn terecht. Ik moest soms een zin twee keer lezen, voordat ik het begreep. Dit gaat ten koste van de concentratie. En daar houden de lezers niet van.
Verder ben ik stik nieuwsgierig naar het vervolg, dus je hebt mijn belangstelling gewekt.
Veel succes met deel 2, Vicey

Sjack

DomiNiC
Berichten: 163
Lid geworden op: zo 30 mar 2014, 02:41
Vul het getal in: 123
Locatie: Somewhere under the rainbow

Re: Een nieuwe school

Bericht door DomiNiC » ma 26 jan 2015, 16:11

Goeiemiddag,


Welkom Vicey :-)
Het doet deugd om een nieuwe schrijver te zien verschijnen!

Mij valt je taalgebruik ook op. Een enthousiaste jongeren-taal-stijl. Leuk hoor :-)

De uittreding houdt me bezig. Je maakt me nieuwsgierig naar deel 2 en vervolg...


Veel schrijfplezier!

Thomas
Berichten: 59
Lid geworden op: di 21 okt 2014, 13:20
Vul het getal in: 123

Re: Een nieuwe school

Bericht door Thomas » ma 26 jan 2015, 22:30

Wow Vicey,
Wat een bijzondere sfeer heeft je verhaal. Grappig die drie klasgenoten, die al zo snel een band met elkaar hebben.
En dan zijn er de ingrediënten van een nieuwsgierige Jeroen, een bijzondere Remco en een Carlijn die Remco bij toeval tegen komt, maar even zo snel weer uit beeld moet verdwijnen.
Ik ben echt benieuwd hoe het verder gaat.
Alvast bedankt voor dit deel, Vicey!
Groeten, Thomas.

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Een nieuwe school

Bericht door Oliver » ma 26 jan 2015, 22:50

Hallo Vicey!

Als eerste: welkom!
Een nieuwe schrijver erbij is altijd welkom, maar dat had je al wel gemerkt aan de snelle reacties.

Leuk begin met een interessante verhaallijn. Ben benieuwd, het geeft een hoop mogelijkheden er een apart verhaal van te maken.

Het was al aangestipt, let op de interpunctie: punten, hoofdletters, losse zinnen, dan leest het een stuk makkelijker. Komt vast goed!

Groet,

Olv

Hans Bernard
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:13
Vul het getal in: 0
Locatie: Heemskerk

Re: Een nieuwe school

Bericht door Hans Bernard » di 27 jan 2015, 09:01

Welkom kerel.
Ik heb geen andere opmerkingen als mijn voorgangers
dus sluit ik me graag aan bij hen.
Fijn dat je er bent, succes met je verhaal.
Hans Bernard

Plaats reactie